Hotel Santa Anna

4 reviews over Hotel Santa Anna in het Nederlands

Centraal gelegen, vriendelijke bediening

heer Hermsen
3-6-2012

Mooie kamer met balkon in de winkelstraat. Ontbijt op zonneterras op de 4e etage

Gereisd alleenreizend in mei 2012
2008

de moeite waard

Haarlem
10-9-2008

Hebben 2 nachten geslapen en is ons prima bevallen. Mooie schone kamer, goeie ligging (aan de winkelstraat) en ontbijt op dakterras was geweldig! Ook 1x in restaurant gegeten en ook dat was goed.

Gereisd met partner in september 2008

Wij hadden 2 communicerende kamers

heleen denecker
6-1-2008

Wij hadden 2 communicerende kamers. De kamers zijn heel klein, alsook de badkamer. Er is heel veel straat lawaai. Het eten is van slechte kwaliteit. Er is ook niets te beleven voor de kinderen, behalve het zwembad aan de overkant van de straat. Er is geen pinpgpong, biljart tafel etc...

De service was wel heel vriendelijk

Gereisd familie in januari 2008

2007

Wij zijn van 30-07 t/m 04-08 in dit hotel geweest

J. van Rossum
23-8-2007

Wij zijn van 30-07 t/m 04-08 in dit hotel geweest. Een fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel, spreken goed engels, 24 uur receptie, als je s'avonds een film wilde kijken op de kamer kan je bij de receptie een film uitzoeken (kost niets). De kamer was fantastisch met airco, onlangs gerenoveerd, uitstekende bedden, mooie en zeer schone badkamer, 1 klein minpuntje geen minibar. Zwembad met ligbedden en overdekt terras met bedienend personeel. Ontbijt s'morgens op het dakterras, eenvoudig maar voor ons ruim voldoende. In het restaurant hebben we niet gegeten. Parkeren op het terrein van het hotel (kost wel 9 euro per dag) maar is een aanrader anders zit je auto aan het einde van de vakantie onder de deuken en krassen. Een kleine 5 minuten lopen naar het strand en de winkelstraat zit achter het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2007

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Anna in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.