Appartement Sallés Beach

Meer appartementinfo

10 reviews over Appartement Sallés Beach

• 7Marij en Peter18-09-2016

Redelijk appartement

De ligging is uitstekend. Via een klein parkje loop je zo het strand op. Op de begane grond zit de warme bakker en een supermarkt, echt ideaal. De appartementen zijn wel gehorig. Netje opgeknapt, vaatwasser, wasmachine, magnetron, koel-vries combinatie allemaal aanwezig. Nette badkamer met ligbad, geen fohn. Het zwembad is niet meer dan een bak water. Het lijkt erop alsof ze hun best hebben gedaan om er niets leuks van te maken, dat is bijzonder goed gelukt. Toiletten bij zwembad zijn nodig aan opknapbeurt toe. Plafonds helemaal stuk, geen verlichting, geen toiletpapier (zelfs geen houdertje hiervoor). De receptie ziet er heel sober uit, de medewerkers zijn hardstikke aardig en behulpzaam. Wij zijn er 5 dagen geweest. Niemand gezien die komt schoonmaken, ook geen nieuwe handdoeken gekregen. Er is in het hoogseizoen geen ruimte om je koffers te bewaren (bij uitzondering kon dat nu wel omdat het niet al te druk was) of om je om te kleden (op je laatste dag). Het centrum is best gezellig, voldoende winkeltjes om rond te neuzen en lekker te eten. Wij vonden Salles beach een aardig appartement met een aantal verbeterpunten!!

• 8Roode08-05-2016

Mooie appartement

Mooie appartement vlak bij strand,supermarkt,restaurants, schoon en met airco in slaapkamer en woonkamer.

• 8Fam v doorn05-05-2016

Rustig, netjes, vriendelijk, schoon

Vlak bij zee, goede parkeergelegenheid, vriendelijk,,alles op loopafstand te doen, eten in de buurt geen probleem. Zwembad. Vriendelijk personeel. Schoon appartement. Vaatwasser/wasmachine. Balkon. Bad aan kleine kant. Badkamer is groot genoeg.

Anders

• 9Ricardo Cours04-08-2015

Je voelt je daar thuis

De gerenoveerde accommodatie is mooi en deftig afgewerkt. Je ziet wel dat bepaalde meubels een nieuw leven gekregen hebben met een goed resultaat. Alles is aanwezig zoals thuis, van vaatwas tot wasmachine en droogrek. Je hebt zijdelings zeezicht vanop het ruime balkon en dat was voldoende voor mij. Het is een rustige buurt maar je moet wel het lawaai van laden en lossen van de supermarkt beneden erbij nemen. En dat valt zeer goed mee. Het personeel is heel vriendelijk en zal helpen waar het kan. Prijs/kwaliteit zou ik zeggen, goed. Deze accommodatie heeft geen restaurant maar er zijn er genoeg in dezelfde straat. De kamers zijn ruim, proper met heel goede boxspring bedden en tal van opbergmogelijkheden. De badkamer mocht iets beter verlucht zijn. De televisie mocht iets lager hangen. Er zijn zenders die in dualtone uitzenden (spaans/engels). Satelliet ontvangst is er ook, maar niet veel zaakts.Er word maar schoongemaakt na jou verblijf.

Met oudere kinderen

• 9Herbert06-07-2015

Geweld appartement!!

Wij hadden met 4 volwassenen een appartement met zeezicht verdeeld over 2 verdiepingen, een zeer ruim appartement, grote woonkamer met keuken, groot balkon, wasmachine, vaatwasser, 3 slaap kamers, 2 badkamers. Ligging is prima, je loopt vanuit het appartement makkelijk naar strand of centrum via boulevard, grote supermarkt met apart bakkerijtje gevestigd onder complex met super vers brood. Personeel enorm aardig en behulpzaam.

Met vrienden

• 8henk00411-09-2014

Goede appartement met een goede lokatie!

Erg fijn appartement, erg goed gelegen! Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers aan de straatkant (deze appartementen zitten altijd aan de straatkant, de grote en kleinere aan de zeekant volgensmij). Echter aan de straatkant is wel meer te beleven vanaf het balkon. Positieve punten: - zeer ruim balkon - goed gelegen, direct aan het strand (zit enkel een paar bomen tussen) - Grote goede supermarkt onder het appartement, ideaal! - goede verse bakker onder het appartement, met lekker broodjes! (niet duur) - l'Estartit heeft een goed strand! - rondom appartement diverse restaurantjes - appartement heeft een vrolijke en kleurrijke inrichting - prima zwembad

Nadelen: - zwembad heeft geen ondiep gedeelte voor kleine kinderen

• 9Jeffrey05-08-2014

Zoek niet verder voor een vakantie met kinderen!!

Mooi gerenoveerd appartement met alles erop en eraan (lees: 2 airco's, koelkast met een grote vriezer, wasmachine, vaatwasser, magnetron ect.). Mooi zwembad met voldoende ligbedden en het strand is te bereiken in 20 stappen. Er ligt een loopplank op het strand zodat er niet door het zand hoeft te ploeteren. Supermarkt op de begane grond van het appartement (niet duur) en vele restaurantjes in de directe omgeving. WIFI wel kan beter. Email en Facebook gaat wel. You Tube is vaak lastiger.

• 9Heidi27-07-2014

Mooi gerenoveerd appartement aan het strand

Het duplex app op bovenste verdieping gehuurd met zeezicht. Zeer ruim appartement, grote woonkamer met keuken, groot balkon (klein tafeltje, niet om aan te eten met zn vieren), wasmachine, vaatwasser, 3 slp kmrs, 3 badkamers (echter op elke badkamer haperde wel iets, riolering is niet helemaal in orde, geur in een badkamer niet fijn). Niet gehorig. Ligging is top. Loopt vanuit app makkelijk naar strand of Estartit via boulevard, grote supermarkt met apart bakkerijtje gevestigd onder complex. Ideaal, de auto hoef je niet veel te gebruiken. Groot zwembad (geen duikplank), laat op de middag staat de zon achter het gebouw dus minder zon bij het zwembad. Eigenaar vriendelijk. Estartit is erg toeristisch, drukke winkelstraat met merendeel nederlands publiek. In de omgeving Begur en Parafrugell leuk om te eten of even winkelen. Kortom heerlijke week gehad. Publiek in complex zelf diverse nationaliteiten.

Met oudere kinderen

• 9wittetijger8226-08-2013

Heel leuk en goed appartement

Heel leuk appartement, ruim van binnen en van alles aanwezig. Heel groot balkon met wasmachine, koelkast met vriezer, vaatwasser, oven, magnetron, 4 pits keramische kookplaat, waterkoker en broodrooster. De bakker zit meteen onder het appartement. Ook zit er een supermarkt onder het appartement wat heel handig is als je iets vergeten bent. Op een stukje terug rijden zit ook een lidl supermarkt. Het strand is op loopafstand en wij hadden een prive parkeerplaats van 6 euro per dag want voor de deur kan je echt je auto niet kwijt. Ook heb je een gezellige winkelstraat op 10 minuten loopafstand. Al met al een geslaagde vakantie gehad.

• 9Marieke13-08-2013

Gloednieuwe appartementen op goede locatie

Topaccommodatie. Appartementen in 2012 gerenoveerd, goed geisoleerd, ruim en een groot balkon met wasmachine. Hele goede bedden en genoeg kastruimte. Keuken: grote koel-vriescombinatie, oven, magnetron, waterkoker, staafmixer en 4 pitten. Geen koffiezetapparaat. Goede airco in woonkamer en in gang. Appartementen gelegen boven een grote supermarkt en verse bakker. Zwembad en ligbedjes zijn prima en door een klein bosje ben je direct op het strand. De 2 liften zijn klein, een kinderwagen en 1 persoon past net, maar een dubbele kinderwagen niet. In de straat zijn een paar restaurantjes en via de boulevard die om de hoek ligt bereik je het centrum in 5-10 minuten. De appartementen liggen aan de zwembad/strandkant of de straatkant. Wij zaten aan straatkant, daarom in de middag tot 20.00 uur (felle) zon op balkon en overdag schaduw. Gratis wifi aanwezig, niet altijd even goed signaal.

3 tips over Appartement Sallés Beach

• Jeffrey, 05-08-2014

Ga niet naar de Chinees op de boulevard (om de hoek). Ik weet het...de prijs is zeer aanlokkelijk (€ 9,95 pp. all u can eat buffet), maar ik vond het echt niet te kanen.

• Herbert, 06-07-2015

bij het restaurant aan de overkant (Rembrandt) kun je voor een leuke prijs heerlijk eten en drinken.

• Ricardo Cours, 04-08-2015

In een straal van 200 meter heb je zeker 10 restaurants met ieder een gerecht dat wel beter is dan bij een ander. Uitproberen zou ik zeggen. Restaurant La Pineda en Grill Rembrandt zijn zeker de moeite waard. Laat de wok chinees op Av. Grecia voor wat het is. Goedkoop, maar.... Aan de supermarkt is een ook een bakkerij. Iedere morgen lekker broodjes of croissants. Gewoon brood is duurder dan bij ons, maar niettemin lekker.

1 vraag over Appartement Sallés Beach

• lisan_ruitenbeek, 18-02-2015

Transfervervoer

Wij moeten 's avonds rond half 11 van Girona naar 'L estartit, kan iemand ons vertellen hoe dit het goedkoopst en snelst kan?

Herbert, 06-07-2015

Geen idee, wij hadden een auto gehuurd op het vliegveld en dat is prima bevallen

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras