Appartement Sa Gavina Medes

17 reviews over Appartement Sa Gavina Medes in het Nederlands

nooit meer

Roestenburg
1-10-2014

Appartement heeft een sterk verouderd interieur en is zeker te klein voor 6 personen. In de omschrijving van touroperator staat dat het aan een rustige weg ligt maar ze zeggen er niet bij dat als je een appartement tegenover de supermarkt hebt dat het vrachtverkeer van 's morgens 7:00 tot 's avonds 19: 00 aan en af rijd om te laden en lossen. Er onder het appartement ook loodsen zijn van supermarkt en de palletwagens aan en af rijden van ''s morgens tot 's avonds. Er hangt ook maar 1 airco in het appartement en de warme lucht wordt lekker over het balkon uitgeblazen zo dat je deze wel uit moet zetten als je op het balkon wilt zitten. Het zwembad is bijzonder saai je mag er niet eten drinken of roken vandaar er ook niemand te vinden was. Ik vind kwaliteit prijs verhouding dan ook echt niet realistisch en zal dus nooit meer terug gaan naar dit appartementencomplex!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Prima

Kim
1-9-2014

Wij zaten 1 week in festastar, een 6 persoonsappartement met 4 personen. Appartement was klein, de eerste slaapkamer is prima, maar de 2e is echt te klein. Ook de badkamer is erg klein. De woonkamer, keuken en het balkon zijn groot genoeg. Dicht bij het strand en dicht bij de supermarkt en bakker. Ons kluisje was kapot, en de volgende dag werd deze meteen gemaakt. Maar ga NIET met 6 personen in een 6 persoonsappartement, dan wordt het echt een week overleven...

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartstikke fijn!

Fam. van Vugt
12-7-2013

Prima appartement. Simpel maar alles wat nodig is aanwezig. Schoon, voldoende handdoeken, aardig personeel bij receptie. Jacqueline spreekt Nederlands. Altijd makkelijk. Goede locatie, vlak bij strand, vlak bij supermarkt en vlak bij winkels en markt. Vanuit Estartit ben je zo in Girona of Barcelona. Kortom....voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima vakantie!

Lins
4-8-2012

Wij zijn op vakantie geweest midden augustus en het was een prima appartement. We waren ook vroeger gearriveerd dan we eigelijk op het appartement mochten maar ze hebben direct geregeld dat er een appartement vroeger vrij was. Ruime kamers, leuk terras. Niet overdreven luidruchtig. Klein zwembad voor de kids, ook speeltuintje aanwezig. Vriendelijk personeel. Ons badkamerlicht was stuk en na dit te melden was het dezelfde dag meteen opgelost. Het meubilair is wel wat verouderd maar dit vinden wij geen ramp, het was proper en fris. Wel heel veel franse aanwezig. Ook een nachtportier aanwezig, geeft toch wat extra veiligheid. Wij hebben een prima vakantie gehad en is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Elk jaar weer.........

Jan H.
2-11-2011

Komen elk jaar terug, goede faciliteiten, wasmachine, internet, enz Veel Fransen......errug jammer.

Gereisd Met partner in Sat Sep 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed Appartement

pitbulls180
21-8-2011

zijn hier 3 keer op vakantie geweest en ben zeer tevreden over dit appartement . kamers zijn ruim en schoon , zwembad word dagelijks schoongemaakt , appartement zit vlak bij zee en het centrum ook supermarkt zit op de hoek ... estartit zelf is niet zo heel veel te doen daarom zijn we dit jaar ergens anders geweest omdat we het al te goed kennen maar festa platja is super en als je estartit nog niet kent dan moet je zeker eens naartoe

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Mooi appartement

steentjes
21-5-2010

Geen klachten over dit appartement. Wel gehorige en harde bedden, maar dat is volgens mij inherent aan de Spaanse accomodaties. Zwembad ok, wel klein, wij waren in voor seizoen en ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen te klein wordt bevonden. Goed afgeschermd kinderbad. Erlangs zit een Engelse pub, maar die is op een christelijke tijd dicht en heb je geen overlast van. Tip: Engelse Plein New Ambient, kun je lekkere chupito's drinken!

Gereisd Met partner in juni 2008

Duidelijk: Kom er ieder jaar op terug.

Gerard Tetteroo
15-6-2009

Perfect apartement. Goede service. Vlak aan zee. Winkel dicht bij. Warme bakker ook. Brede stranden en schoon. Leuke straatjes met winkels. Kan soms hard waaien (Mistral). Glasbodem boot leuk om te doen.. Voor de kinderen is het fijn ivm met de verre uitloop in de zee. Leuk engels dorp met pubs. Eten bij FELIX is zeer goed voor weinig. O ja, schuin aan de over kant naar de zee toe op de hoek zit een restaurant genaamd BEXSTER zeer goed voor een leuke prijs, en zeer klant vriendelijk ook naar de kids toe (toppie).

In September zijn wij er weer zeker weten. Alleen hoop ik dat het beter afloopt dan vorig jaar, Amper 2 uur in het apartement toen kreeg ik een hartaanval GGRRRRRRRRRRRRR. Nou mensen die dit lezen,waag eens een gok, en ga met of zonder kids naar Estartit Ik wens U een fijne en zonnige vakantie toe.Groetjes Gerard Tetteroo uit Venray

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

gewoon goed

d.verspaget
4-12-2008

wij hadden een leuke vakantie,maar we hadden een 6 persoons besteld en kregen een 4 persoons, dit was de fout van rekro,dus daar konden ze daar niks aaan doen.

Gereisd Familie in december 2008

Niet slecht, maar kan beter

martijn
3-8-2008

Wij zijn er eind juli 2008 geweest, kwamen om 6 uur aan met de bus en konden gelijk naar binnen, dat was wel lekker! Maar helaas is het verder behoorlijk oud allemaal binnen, wel schoon. Helaas geen koffie apparaat aanwezig, wel een pot en los filterhoudertje dus dat duurt wat langer met een fluitketeltje heet water hahaha...Bedden zijn 180x70 dus ik met twee meter lag er behoorlijk overheen... Slaapkamer is 2 x 2.5 mtr en 'huiskamer' is 2.30 bij 5 mrt ,douche 1.80 bij 2 meter Bij het zeer kleine zwembad moet je een blauw bandje om je arm dragen (bewijs dat je daar verblijft) anders wordt je weggestuurd...zwembad water wordt alleen overdag gezuivert, pompen staan stil s'nachts (hmmmm) Als je de pech hebt een kamer boven de pub te krijgen,neem dan oordopjes mee! (dronken engelsen die karaoke zingen) Voor ons was het eenmalig wat festa platja betreft !

Gereisd Familie in augustus 2008

Appartement info

• VerzorgingLogies
  • De staf spreektEngels, Frans
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sa Gavina Medes in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sa Gavina Medes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.