Appartement Sa Gavina Gaudi

5 reviews over Appartement Sa Gavina Gaudi in het Nederlands

Ruim, goede bedden, toplocatie

Gezin
16-9-2016

Goed: ruim appartement, goede bedden, grasveldje voor, dichtbij de zee (500 mtr lopen), internationale TV zenders (kwamen wij bij vertrek achter, wij hebben enkel Spaanse TV zenders gezien, blijkt wel te kunnen: info in de map in app). Wij zaten in het bijgebouw, onderste verdieping met balkon van 5 bij 5 mtr. Ruime keuken, 4 handdoeken pp per week. Wifi verbinding was goed. Uitchecken in de nacht was perfect, schoonmaken, sleutel achterlaten en vertrekken.

Volgend jaar evt camping Montgri. Maar als we niet op de camping gaan en wel een app willen, gaan we hier naar terug !

Minder: redelijk klein zwembad, muggen komen binnen via luchtrooster in de keuken en badkamer, beperkt inchecken, pas na 17.00 uur. Gehorig (inherent aan Spaanse app).

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zouden er niet meer terug gaan

maria
3-9-2012

Er is geen airco aanwezig dus erg warm in de zomermaanden. Er zijn veel gezinnen met kleine kinderen.Het interieur is verouderd, de keuken was met maar 2 electrische kookplaatjes niet echt ideal als je voor 4 pers een maaltijd wil klaarmaken.De koelkast met vriesvak was zeer fijn.Een oven ipv de wasmachine was erg welkom geweest.Het zwembad was schoon maar er waren geen parasols of tafeltjes aanwezig.De kamers zijn zeer gehorig, het dichtslaan van de centrale poort is 24/7 te horen.De receptie is maar zeer beperkt bemand voor evt. vragen/klachten. Het personeel was wel erg vriendelijk.Handdoeken en beddengoed wissel maar 1x per week. Een supermarkt en bakker op loop afstand.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon te goed om waar te zijn een aanrader

pavloff
25-7-2010

vond het gewoon fantastich zeer rustig en toch je vind daar alles en personeel heel vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

2007

vond de ligging oke propper vind het wel duur als je 120

caluwe
9-10-2007

vond de ligging oke propper vind het wel duur als je hondjes meemeent 120 euro voor 14 dagen

Gereisd Familie in oktober 2007

Ben er in 2003 geweest

Bram
6-5-2007

Ben er in 2003 geweest. Prima appartement perfecte ligging op nog geen 3 min van het strand. Centrum en het Engelse plein ligt op nog geen 5 min lopen. Echt perfect!!!

Gereisd Anders in mei 2007

• Aantal glijbanen1

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sa Gavina Gaudi in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sa Gavina Gaudi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.