Appartement Rocamaura

Meer appartementinfo

39 reviews over Appartement Rocamaura

• 4Indalo26-09-2016

Nooit meer !

Gedateerd appartement, in gebouw Catalonia 4-7 Wij hadden geboekt Rocamaura II & III, maar dat was zgn vol. Appartementen zijn prive bezit en verschillen nogal. Ons appartement was oud en slecht onderhouden, zoals schimmel in badkamer en de riolering stond je tegemoet, dat werd opgelost met een luchtververser. Bijelkaar geraapt zooitje aan meubels, bestek en servies. Keuken was goed bruikbaar en schoon. Bed was goed. Uitzicht prachtig, geen verlichting op balkon. De elektriciteit, m.n. de stopkontacten was heel gammel, stekker uithalen en het stopkontact met draden in je hand houden, dus levensgevaarlijk! Wifi (openbaar) was goed. Ongezellig zwembad. Onder het gebouw bevond zich een Nederlandse cafe met sate, bal gehakt en frites. Verder een heel goede chinees in zijstraat en het centrum natuurlijk.

• 6Dan Kisters27-08-2016

Gedateerd. Wel een leuk dorp.

Ons appartement is erg gedateerd. Weinig keukenapparatuur. Geen waterkoker bijvoorbeeld. Banken in de woonkamer slecht, oud meubilair. Keukenkastjes die van ellende uit elkaar vallen, kapot rolluik, enz.. Niet erg schoon. Voor de eerste levensbehoeften niks aanwezig! Geen water, half rolletje toiletpapier. Door late aankomst waren de winkels al dicht. Door eigen alertheid de sleutel kunnen regelen door vantevoren naar de verhuurder te bellen. Als ik dit niet gedaan had, had ik geen sleutel gehad, en had ik de nacht buiten door moeten brengen met 2 kleine kinderen. Dit had het reisbureau moeten regelen vind ik. Voor 1900 euro voor 2 weken had ik toch iets meer verwacht. Het positieve was wel dat het een groot en ruim appartement is, 3 slaapkamers. Zwembad is prima (zout water), met badmeester. Kinderen mogen echter niet alleen zwemmen, hoewel ik uitgelegd had dat ze 3 zwemdiploma''s hebben. Ligbedden tegen betaling. Ligging is wel super. Dicht bij strand, winkels restaurants ed.

• 4van Maanen07-08-2016

nooit meer

ligging was perfect; appartement was veel te klein, een keuken waar je niet met z,n 2en in paste !sleutel was te halen op een adres, maar welk ?

• 8Taco26-10-2013

Buiten het seizoen (herfstvakantie)

Rocamaura bezocht in de herfstvakantie. Duidelijk het eind van het seizoen, want in l'Estartit is het overgrote deel van de restaurants en winkels gesloten.

Het appartement had alles wat je nodig had, inclusief wasmachine en droogtrommel. De bedden waren niet goed, dus weinig nachtrust gehad.

Doordat het buiten het seizoen was, waren het zwembad en de sport-gelegenheden dicht, iets om rekening mee te houden wanneer je buiten het seizoen boekt !

Met oudere kinderen

• 9Jasper28-08-2013

Prachtig appartement met uitzicht

Vakantie gevierd van 17/8 tot 26/8 in dit appartement. Ziet er allemaal prachtig uit en alles is netjes onderhouden. Het enige wat miste was een airco, dat had misschien de nacht een stuk aangenamer gemaakt. Voor de rest is er in Estartit veel te zien, in de haven zijn leuke restaurantjes en er is een winkelstraat. Strand is ook prima te doen maar ook het zwembad is niks mis mee, mooi voor een lekkere ochtendduik. In de naaste omgeving van Estartit is er niet veel te doen, er zijn wat plaatsjes maar daar is weinig te doen. Wel is Palamos een hele leuke stad, zeker de moeite om heen te rijden!

Met vrienden

• 7Marieke06-01-2013

Heerlijke vakantie gehad!

Vorig jaar juni zijn wij naar Roca Maura geweest met onze zoon van toen 25 maanden. We hebben een prima vakantie gehad. Het appartement was netjes en schoon. Niet luxe maar alles wat we nodig hadden zat erin. Er was geen airco aanwezig, maar hadden we ook niet nodig doordat het appartement volledig van rolluiken was voorzien. Heerlijk strand voor de mensen met kleine kinderen onder ons. Zwembad was ook prima voor als we gewoon even af wilden koelen of het te hard waaide op het strand. Het appartement ligt centraal en toch ook rustig. We hadden geen geluidsoverlast van cafees, disco's etc. Maar voor jonge ouders als wij misschien wat weinig te zien/beleven vanaf het balkon als onze kleine vroeg sliep....

• 9Kees05-10-2012

Net en compleet ingericht appartement

Mooie ligging met zicht op de zee,dichtbij voldoende restaurants,winkels en supermarkt.Donderdag een grote markt langs het complex wat ook erg leuk is om te zien.Veel leuke dorpjes en plaatsen om te bezoeken en waar je je in de middeleeuwen waant.Personeel is vriendelijk en staat je netjes te woord mochten er vragen zijn.Staat van het appartement was netjes,niet superdeluxe maar prijs/kwaliteit is meer dan voldoende..verder niets aan te merken en hebben een hele fijne vakantie gehad.

• 8on5cdg13-09-2012

Dicht bij het strand

Wij waren hier van 3 tot 13 september. Laat me eerst zeggen dat we beetje teleurgesteld zijn over L'estartit. We wisten wel dat er niet veel te beleven is maar veel winkels en restaurants waren dicht. Ook de terrasjes waren opvallend leeg. Vraag me af hoe de bars & resto's hier kunnen overleven. De voordelen van het app.: dicht bij het strand en een eigen afgesloten parkeerplaats. Goed uitgerust en ruim app met oa wasmachine. Groot terras. Nadeel: Slecht geisoleerd, dus veel lawaai van je buren. Als er wat wind is ook veel lawaai. De bedden zijn nogal kort. Ik ben 1m86 en mijn voeten lagen uit het bed. En dan zeker als nadeel dat je vanaf de parking enkele trappen moet doen tot aan de lift. Dus niet echt handig als je met een buggy op stap bent. Bij aankomst bleek er een defect aan de microwave en deze werd de volgende dag vervangen door een nieuwe. Wij hebben 400 euro betaald voor 10 nachten in september 2 volwassenen en 1 baby wat wel relatief goedkoop is.

• 9Mike09-02-2012

Super accomodatie.. echt een aanrader

Echt een super accommodatie. ligging direct aan het strand en voldoende leuke restaurantjes om lekkere 's avonds te gaan eten.

• 9tevreden stel16-09-2011

gewoon geweldig om daar je vakantie te vieren

alles wat je hartje begeert alles in een straal van 100 meter strand , supermarkten , bakker, restaurant, bars, bushalte, en een top appartement helemaal compleet ingericht het was gewoon goed

3 tips over Appartement Rocamaura

• Marieke, 06-01-2013

Op een motregendag hebben we het plaatsje Pals bezocht, echt een aanrader! Wat een plaatje! Ook is langs de kust rijden en een bezoekje brengen aan de grotere plaats Palamos en daar bij de haven en het strand even een drankje drinken/ijscoupe eten ook erg leuk!

• Kees, 05-10-2012

Houd rekening met het moment van aankomen,kwamen in het weekend van het piratenfeest wat ook staat voor afsluiting van het seizoen.Enkele dagen later sloten haast alle restaurants(degene die openbleven probeerden hun laatste eten nog te verkopen voor ze gingen sluiten) en winkeltjes gigen ook dicht.Dus houd daar rekening mee mocht je ook graag in L'Estartit uit eten willen gaan

• on5cdg, 13-09-2012

Bezoekje brengen aan het middeleeuws dorp Pals en aan één van de mooiste badplaatsjes aan de Costa Brava,Cadaques. Hier is hoogbouw niet toegelaten. En Ampuriabrava voor een bezoek aan het schilderachtige stadje dat ook wel eens het “Venetië van Catalonië” wordt genoemd.

2 vragen over Appartement Rocamaura

• annie, 14-06-2011

airco

hai weet iemand of er airco is mijn dank

on5cdg, 13-09-2012

Geen airco op ons appartement. Maar bij de buren wel. Hangt dus af van het appartement, maar de meeste hebben geen airco.

• yolanda, 31-01-2011

strandbedjes

Ik wil graag weten of er ook strandbedjes te huur zijn. En eventueel een strandtentje is.

groet Yolanda

• Afstand tot strand100 m

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)