Camping Rifort

Meer campinginfo

40 reviews over Camping Rifort

• 8Wim22-06-2019

Mooie kleinschalige camping

Mooie camping met hele grote plaatsen, afvoer en water op de plek. Uitermate vriendelijke beheerders die er alles aan doen om het gezellig te hebben op de camping . Jammer dat de camping aan de weg ligt nabij de rotonde dit geeft geluidsoverlast de gehele dag en nacht alsmede in de nacht teruglopende dronken schreeuwers van de verderop gelegen campings.

• 2018
    10De haan02-04-2018

Wij komen er al meer dan 12 jaar, een super plezierig camping,zowel voor ons als voor onze 4 pleegkinderen, alles is perfect, de eigenaressen personeel zeer behulpzaam altijd, mooie accommodatie sanitaire en zwembad in topconditie .het voelt dat je thuis komt, we gaan deze zomer 2018 ook weer de helemaand augustus er van genieten op onze vaste plek. Tot over een paar maand Carmen&Pilar

• 9Eetgelegenheden

• 2017
    8Jan15-12-2017

Heerlijke camping.

Dicht bij zee, een supermarkt aan de overkant. Fijn zwembad, schoon sanitair.

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

9jan van den berg06-09-2016

een hele mooie kleine camping met mooie plekken.

De camping is ons goed bevallen. strand, dorpje en supermarkt alles ligt op loop afstand van de camping. Mooi zwembad en mooi restaurant.

• 8K&M01-02-2016

Aangename vakantie!

Kleine, aangename camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaars/personeel. Fatsoenlijke staanplaatsen - bbq houtskool toegestaan! Basic zwembad - proper. Sanitair - goed. Wekelijks één of twee activiteiten (zoals opblaasbare schuifaffen zwembad - disco - karaoké) Dagelijks duiklessen. Supermarkt met bakker vlak voor de camping. Dokter/apotheek vlakbij de camping. Strand/zee makkelijk te voet bereikbaar - niet ver! Je kan zelfs met de auto naar het strand - parking op het strand - dit is niet storend voor de badgasten. Wekelijkse markt op donderdagvoormiddag! Mooi dorpje! Enigste minpuntje de camping ligt vlak aan een druk rondpunt!

• 6Eetgelegenheden

• 10Ellen24-12-2015

april -mei en -juny-een geweldige tijd-met vriende

ja -schoon sanitair-eten en drink gelegenheid op loop afstand -strand op loop afstand - de weg wel druk als je er gevoelig voor bent -kan het irriteren-het personeel super vriendelijk zwembad op de camping gezellig ik mis -helaas door ziekte met chemo kan ik even niet jammer hoop er ooit nog terug te gaan ....

• 8wilbertvanbakel21-08-2015

Mooie camping, maar wel erg druk

Mooie camping, tegen het centrum van L'Estartit. Dat is dan ook meteen het nadeel, het is vooral 's avonds erg luidruchtig op de camping en in de omgeving. Het sanitair is prima. Het zwembad is ok. Je loopt zo het dorp in en in 5 minuten sta je op het fantastisch brede strand. Op de weg terug naar de camping nog even een biertje drinken bij Old Ambient en de dag kan niet meer stuk.

• 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7fokkie26-07-2015

mooie camping maar nooit weer

Mooie camping maar door de ons kent ons camping nooit weer js wordt als buitenstaander volledig genegeerd ik zou hier nooit weer heen gaan niet eerder dat ze al die Nederlanders er af zetten die denken dat ze de baas over de camping zijn. Wel Jammer voor de eigenaar want die doen heel erg hun best.

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8M.v.B.21-08-2014

Prima kwaliteit/prijsverhoging.

De camping ligt vlakbij het uitgaanscentrum en de zee. Pluspunten: prijs/kwaliteit, prima plaatsen, strand en uitgaanscentrum vlakbij en aan de overkant een supermarkt waar je s'morgens heerlijk warme broodjes kunt halen. Verbeterpunten: goed doorspoelende toiletten en de geluidsoverlast. Dit is met name in de nacht en wordt veroorzaakt door het drukke verkeer op de weg waar de camping direct aan ligt en uitgaanspubliek dat nachts langs de camping terugloopt naar hun eigen accommodatie. Zeker als je een plaats direct aan de weg hebt zul je moeten wennen aan schreeuwende 'jongeren' die het blijkbaar nodig vinden om aan te geven dat ze op straat aanwezig zijn. Dat is erg jammer want de camping wordt absoluut geleid door betrokken en gedreven mensen. Dat is de reden dat wij er in ieder geval er de laatste jaren meermalen geweest zijn. Al met al een prima camping maar minder geschikt voor mensen die erg licht slapen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8jan&leen 14-07-2014

fantastische plek

Vroeger toen ik zelf nog een kind was ben ik12 jaar naar hier op verlof geweest. Nu heb ik 3 jaar geleden zelf een caravan aan gekocht, het eerste jaar zijn de naar een mega camping geweest in sant pere pescador, maar dit was toch niet het zelfde. Dus vorig jaar naar rifort gekomen, het was als thuis komen. De eigenaars kenden mij nog steeds van vroeger en mijn gezin voelde zich direct thuis.alles is voor handen. Supermarkt voor de deur met verse broodjes en fruitsap Centrum op wandel afstand met restaurantjes en winkeltjes. Zee op wandelafstand. En nog altijd volk op de camping die hier jaren geleden al waren, dat wil toch ook wel iets zeggen.

• 9Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

1 tip over Camping Rifort

• Davy, 29-07-2012

Heel wat te doen in de omgeving. Ook mooie stadjes + marktjes in de buurt. Ff naar een zo een bureau-tje gaan waar men uitstapjes kunt doen en je zult genieten.

6 vragen over Camping Rifort

• Anja, 31-07-2014

afstanden

Hoi, kan iemand mij ook vertellen wat de afstanden zijn naar het strand en het cemtrum van L`estarit?

Ben nl. op zoek naar een camping dicht bij het strand en op korte loop afstand van het centrum/boulevard.

• Maaike, 02-01-2013

Reserveren?

Hoi, wij willen 5 juli 2013 naar deze camping komen, wie weet hoe je het beste kan reserveren want online doet het systeem het niet. Is het ook mogelijk om van te voren een plek uit te kiezen of merk je dat pas bij aankomst? Wie gaan er ook heen in de periode 5 juli-25 juli, wij hebben 3 zoons in de leefdtijd van 14-13 en 9 jaar.

• Bobbie, 23-04-2012

appartementen

Kan iemand mij vertellen hoe de appartementen op de camping zijn?

Marietje, 17-05-2012

Huisjes zijn mooi en schoon , prachtige ligging.appartementen liggen op binnenplaats heel gezellig alleen geen uitzicht over de camping.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig