Appartement Résidence Festa

Meer appartementinfo

7 reviews over Appartement Résidence Festa

• 7Joke13-09-2015

Eenvoudig, centraal gelegen

Eenvoudig appartement maar daar is de prijs ook naar. Schoon toen we aankwamen maar vond de airco stinken en soms rioollucht in het appartement. Dat komt toch wat viezig over..... etensluchtjes van andere bewoners ruik je sterk. Erg gehorig...... Als buren gaan douchen en de piepende kraan opendraaien of met meubilair schuiven. Bedden zijn hard en je voelt de spiralen van het matras. Wij zaten aan de drukke straatkant waar laat in de avond de vuilnis nog opgehaalt wordt, erg lawaaiig dus en het was geen hoogseizoen meer. Strand vlakbij, supermarkt met bakker vlakbij zijn pluspunten. Zwembad geen drinken of eten toegestaan ook niet roken dus daar ga je dan niet een hele dag verblijven. Geen barretje gezien bij het zwembad!. Wel gratis wifi die ook goed bereik had!. Al met al redelijk gewaardeerd door ons maar de volgende keer willen we toch een iets rustigere ligging en iets meer comfort.....

• 7Frank07-08-2009

Voor herhaling vatbaar

Prima ligging ten opzichte van strand en centrum. Niet precies bekend in welk gebouw je terecht komt, kan wel verschil uitmaken. Hoofdgebouw Festamar heeft alle faciliteiten, de overige gebouwen zijn allemaal van hun "overhead" zoals bar, restaurant, poolbar en receptie ontdaan. Op zich prima. Lakens en handdoeken worden vervangen op basis van een onduidelijk systeem. Wij zaten in het gebouw "Confort". Iets verder lopen naar het strand maar prima te doen. Niet druk bij het zwembad, prima airco in de kamer, verder eenvoudig ingericht maar ok.

Met jonge kinderen

• 10adriaensen07-11-2008

volgend jaar weer!!!!

heerlijke vakantie gehad bedden kunne beter maar voor de rest super

Familie

• 8aaf bronsveld27-07-2008

een ideaal appartement met een geweldige ligging

We zijn voor het eerst in estartit geweest , in dit appartement ... Het is erg goed bevallen , alleen het sanitair liet wat te wensen over.. het bad was erg klein , en de kranen wat verouderd .. het enige nadeel in de keuken was de oude koelkast dit zou vervangen moet worden ... Verder voor de rest helemaal Top ,schoon en van alles voorzien .... de heerlijke bakker om de hoek maakt alles helemaal compleet. op één minuut loopafstand je warme broodje halen en je dagelijkse boodschappen... kortom perfect voor een heerlijke vakantie ......

• 7Hessel en Marlies en kids01-08-2006

Wij zijn zojuist terug van 2 weken Festa Star. Het is ons goed bevallen, we waren met 2 kids en 2 volwassenen. Het appartement zelf was redelijk klein maar ze hadden helaas geen 3 kamer appartement meer vrij. We hadden een redelijke grote woonkamer, nette badkamer en nette keuken. Het zwembad was ideaal, genoeg ligbedden. Leuke bar erbij met complimenten voor de Nederlandse Ilse achter de bar. Enige nadeel was dat het warme water snel op was. Het ligt erg centraal en geen geluidsoverlast van lastige jongeren.

Anders

0 tips over Appartement Résidence Festa

0 vragen over Appartement Résidence Festa

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad