Hotel Panorama

42 reviews over Hotel Panorama in het Nederlands

Fijne plek

M vd Meijs
11-7-2018

Heerlijk hotel. We komen er al jaren en nemen altijd een kamer met zeezicht. Dat is echt genieten. Helaas wordt het de laatste jaren overspoeld door de Fransen. En die nemen t niet zo nauw. Roepen hard in eetzaal en gezellig bakje koffie in de tuin na t eten wordt er door de Fransen niet beter op. Ook de hygiëne regels in restaurant is moeilijk voor ze. Ze pakken veel met de handen ipv tang. Valt op dat in heel l'Estartit veel Fransen zitten, luid volk. Of je in Frankrijk op vakantie bent ipv Spanje.

En dan de animatie van het hotel das wel een dingetje haha terug naar de jaren 70 met ouderwetse muziek. En erg hard. Al met al is het hotel op zich gewoon goed. Alleen jammer van die Fransen die er nu in juni al zitten.

Gereisd Met partner in juni 2018

zeer goede prijs kwaliteit

lesley bekker
24-12-2017

we gaan er al vele jaren en altijd keren we het liefste terug naar dit hotel. het ligt op wandelafstand van het centrum en de haven en als je naar de andere kant wandelt heb je mooie natuur met vogeluitkijkpunten. In de buurt zijn er ook veel mooie middeleeuwse stadjes, tuinen en kliffen. ook Roses, Tossa de mar en Girona zijn makkelijk bereikbaar. je kan ook de bergen inrijden om daar ook mooie middeleeuwse stadjes te vinden. prachtige omgeving, goed eten, binnen en buitenzwembad en mooie vernieuwde kamers met zeezicht en betaalbaar. Wij komen nog eens terug.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig strandhotel

Robert
6-8-2017

Heerlijk hotel op slechts 100 meter lopen van het fantastische strand van L'estratit. Kamers netjes en erg schoon. Het eten is in buffetvorm en wordt prima verzorgt, Wij hebben geen enkele minpunten en zullen zeker nog eens terugkomen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Super

Ellen
2-2-2017

Heel leuke vakantie gehad vorig jaar! Ideaal met kinderen van 9 en 5. Dit jaar gaan we terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prima hotel.

M.Aerts
7-3-2016

Eten was heel goed.Juist veel variatie.Ontbijt gevarieerd ook.met vers fruit. lunch/diner:Elke dag zeker wisselend 2 soorten vis of 2 soorten vlees met iedere dag een vers gebakken/gegrild gerecht .Nog veel andere gerechten met diverse dagelijks wisselende andere gerechten en rauwkost. Fantastisch desserts Alles werd tussentijds steeds aangevuld . Lekkere koffie. Prima bediening.Kamers schoon (zeezicht)

Gereisd Met partner in augustus 2015

Duikhotel

Jacob Voornhout
9-6-2015

Een degelijk hotel, met eenvoudig eten in buffetvorm. Veel ouderen in groepsverband aanwezig.

Gereisd Met vrienden in Sat May 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

waar halen de mensen die 9 en tienen vandaan

Wil en Marianne
21-5-2015

Waren er vier jaar geleden en moesten drie dagen overbruggen. Het is nog steeds hetzelfde bv geen klantvriendelijk personeel. Je krijgt een tafel voor de dagen dat je er bent,maar moeten drie keer naar een andere tafel toe omdat er brutale Fransen gewoon waren gaan zitten. Gemeld bij personeel,maar werd niets mee gedaan. Het eten is Koud en weinig variatie. De Nederlandse vlag hing op de kop en heb ik gemeld. Kreeg als antwoord dat het al sinds vorig jaar zo was en hij bleef ook zo hangen. Voor de Fransen wordt Alles gedaan, maar voor de andere Heel weinig.

Gereisd Met partner in mei 2015

Prima prijs kwaliteit verhouding

Hans
21-7-2014

Een net en schoon hotel. Attent personeel en een ideale ligging ten opzichte van het strand en het centrum. We hebben er prima gegeten ( half pension ). Er was voldoende variatie en van een goede kwaliteit. Helaas liet de WIFI te wensen over op de kamer. Vooral voor het eten als iedereen op zijn kamer was om zich voor te bereiden op het eten. Verder hebben we een paar lekkere stoelen op de kamer gemist. Jammer dat er de laatste drie nachten erg veel herrie op de gang en buiten op straat was.

Gereisd Met partner in Sat Jul 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Groot familiehotel

Declerck Indra
20-8-2013

Groot hotel met veel kamers en grote eetzaal. Grote kamers met airco en verduistergordijn. Waaraan ook ook een ruim terras met tuinmeubels en droogrekje was. Voor ons stond het babyreisbedje ook al mooi klaar en de bedden werden iedere dag opgemaakt. Een leuk zwembad ook voor kinderen, die van ons hebben hun er rot geamusseerd. Enkel spijtig van het beprekt aantal ligstoelen! s'morgens legden velen al een handdoek erop om namiddag pas er op te gaan liggen. Een goed en uitgebreid ontbijtbuffet, s'avonds wat beperkt voor de kinderen. Het personeel werkt er hard en probeert ondanks de drukte toch vriendelijk te blijven. Aan de receptie zat iemand die nederlands sprak en wat uitleg gaf maar het zou toch leuk zijn dat ze ook een infobrochure op de kamer hadden, van het hotel en van de nabije omgeving. Het is gelegen vlakbij de zee en daar kan je ook makkelijk parkeren op het strand. Kindvriendelijk hotel en omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Wij zullen daar niet meer komen

Marty
9-5-2013

Het is een goed hotel. Zeker voor deze prijs. Alleen het personeel liep sjagrijnig rond. Er was een dame achter de receptie die behulpzaam en vriendelijk was. Deze vrouw sprak ook prima Nederlands. Het hotel zag er prima uit. Kamers werden elke dag gedaan. De kamers waren heel gehorig. Vanaf 7 uur s'morgens was het volop herrie. Het hotel ligt dicht bij het strand en het gezellige centrum van het dorp. Wij vonden het een groot nadeel dat je pas om 20.00 uur kon dineren. De variatie en het eten was goed maar ben je na een paar dagen beu. De eetzaal is heel rumoerig. Tijdens ons verblijf zaten er alleen maar Fransen. De eetzaal leek wel een kippenkooi zon herrie was het. Wij zijn daarvoor een paar keer in een ander restaurant gaan eten. De wifi was ook slecht. Op het balkon had ik al geen bereik meer. Filmpjes op Facebook kon je niet afspelen. Als je dit allemaal niet erg vindt is het een prima hotel. Wij gaan in het vervolg naar een appartement.

Gereisd Met partner in mei 2013

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.