Appartement Mirasol D E F

Appartement Info

Meer appartementinfo

10 reviews over Appartement Mirasol D E F

• 9Familie Staal17-07-2019

Wij komen zeker een keertje terug!

Prima app Klein en simpel ingericht maar wat heb je nodig bij 30 graden 🤷🏼‍♀️ Kinderen sliepen op de slaapbank. Balkon ietwat klein maar even iets op verzinnen en je kunt lekker zitten met zijn 4-tjes Was badhandoeken vergeten, stond erbij dat die er niet bij zaten. Bij de receptie Voor iets anders en toen vertelde ik dat ik ze was vergeten, kregen we zo een compleet pakket voor niks. Airco is gewoon inbegrepen, geen extra kosten.

Ligging is echt perfect. Mooi en fijn strand op steenworp afstand en een grote fijne supermarkt om de hoek met normale prijzen.

Voor 1500 euro met 4 man incl vliegreis etc een prima vakantie hier voor 2 weken. En ja het balkon is ietwat scheef...... logisch als er water weg moet lopen 🙈😬

Zwembad klein maar prima voor de kids. We waren elke ochtend als 1e dus ook een bedje 😉

Vriendelijk personeel bij de receptie een paar straten verder.

Zaten in app B6 Zeezicht op 1e etage.

• 8Farida16-04-2019

Zeer goed

Goed verblijf spijtig dat de zwembaden nog ni open waren maar ik heb wel genoten van de rust

• 1Robin16-01-2019

Verschrikkelijk, vakantiedagen helemaal vergooid.

Armzalig appartement, balkon hing helemaal scheef. Ik begrijp absoluut niet waar deze bizar goede recensies vandaan komen want het was echt pet. De bedden lagen voor geen meter, we voelden de lattenbodem zitten. Het appartement stonk verschrikkelijk naar rook. We zijn in de lokale supermarkt chloor gaan halen en hebben de hele badkamer schoongemaakt omdat het zo vies was. Van te voren aangegeven dat we een appartement aan de kant van de zee wilden. Er werd ons gezegd dat ALLE appartementen seaview hebben. Toen we aankwamen kregen wij een appartement toegewezen die op de begane grond was en NIET aan de kant van de zee. Dat konden we wel upgraden voor een aanzienlijk bedrag. We hebben 1 wc-rol gekregen en moesten de rest zelf kopen. Ook handdoeken werden niet vervangen, we moesten 1 week met dezelfde handdoeken doen. Op een bepaald moment zijn we ze dus zelf maar gaan inwisselen in het kantoor dat 3 straten verder was. Verschrikkelijk.

• 2018
      9Van osch22-07-2018

Een fantastisch apartement

Fantastisch groot en schoon apartement Wij verbleven in apartement F met een geweldig mooi uitzicht over zee en de eilanden. 2 grote aparte slaapkamers 3 badkamers en groot dakterras 2 balkons. Keuken compleet met alle gemakken voorzien. Airco, Tv, WiFi,
      Wij kwamen aan om 8.30 en 9.15 werden we naar ons appartement Mirasol gebracht Personeel bij Trill erg vriendelijk en behulpzaam echt top!! Binnen 5 minuten sta je op het strand. Estartit een hele gezellige plaats , autovrije straat met veel winkels. Restaurants meer als genoeg keuze. Super leuke vakantie gehad

Met oudere kinderen

• 2017
      9Miriam Duif03-05-2017

Aangenaam verrast voor weinig geld

Ik vond het een prima appartement. We hadden een pakketreis geboekt via touroperator. Voor 330 euro zaten we 4 nachten inclusief vlucht eind April, begin Mei. Maar ik vond het best een redelijk appartement, 2 bedden, een bankje, een zithoek en gelegenheid om te koken. Léstartit was zeer rustig op dit moment. Maar aan alles merk je dat dit een plaatsje is waar het in de zomer mega druk is. Daar lijkt alles opgebouwd. Net als veel andere steden aan de Costa Brava. Dan zou het mijn plek niet zijn! We waren "te vroeg" gearriveerd er werd aangeboden dat we onze koffers daar konden laten en binnen een uur was het appartement schoon. Ik had een auto gehuurd dus had dit niet nodig. Wij moesten weer heel vroeg vertrekken en hoefde daarom geen borg te betalen. De sleutel konden we in de brievenbus doen. Dus behoorlijke service. Er was wel flink gerookt in ons appartement toen we aankwamen. Het stonk naar rook!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8R Star19-08-2009

Geweldig appartement

Appartement D hadden wij tot onze beschikking,en wij waren verrast dat het appartement uit twee lagen bestond.Bij de ingang van het appartement de twee slaapkamers met prima bedden(stapelbed hebben wij naast elkaar gezet)en de badkamer met bad!Douchen met warm water op ieder moment van de dag is in ieder vakantie land lastig-hier ook.Trappetje naar beneden en daar een goed uitgeruste keuken,woongedeelte met twee slaapbanken en een ruim balkon met schuifdeuren.Geweldig uitzicht naar de zee en haven!Wij kwamen s,morgens om kwart over vijf aan en mochten gelijk het appartement in,ja je moet er om 10 uur uit maar dat is in ieder land zo en wij werden ook pas om 21:30 opgehaald.Wees blij dat je nog een volle dag hebt en verzin daar wat op.Je koffers kan je gewoon kwijt bij het kantoortje,die twee straten verder ligt dat is het enigste minpuntje het inchecken en je koffers daar te moeten brengen.De mensen van dat kantoortje die om 20:00 sluit bleven keurig wachten totdat wij waren opgehaald

• 6wijgergans17-08-2009

nooit meer

op de vertrekdag moesten we om 10 uur in de morgen uit ons appartement toen ik vroeg of ze misschien bij de receptie met ons mee wilden denken of zij wisten waar wij naartoe konden gaan( met ons lichamelijk gehandicapt zoontje van 6) tot dat de bus kwam(om 21.30) kregen wij als antwoord dat dat niet hun probleem was ,verder werden wij elke nacht wakker van de voornamelijk SPAANSE jongelui die schreeuwend op straat bleven staan,verder is er geen airco aanwezig en dat is niet te doen midden in de zomer,we hadden wel 3 badkamers maar er was bijna nooit water, als we wilden douchen dan moesten we dat na 23.00 uur in de avond doen ,ook onze kinderen dus,ben blij dat ik weer thuis ben

• 9Rubin&Chantal&Bo04-09-2008

Geweldige plek voor weinig geld !!

Appartement geboekt via lokaal agentje in het dorpje voor 60 euro per nacht. Een koopje !! Wij hadden app. type F. Deze had vier verdiepingen en drie badkamers. Uitermate geschikt voor meerdere mensen. Appartement is ruim en prima ingericht. Uitzicht op zee en binnen 2 minuten sta je op het strand. Wel wat last van straatlawaai omdat er een paar disco's in de buurt zijn.

Familie

• 6Angel24-06-2007

ben vorig jaar geweest. een leuke appartement. ligging is super. enige minpunt is dat 's nachts konden we niet slapen, was veel lawaai van buiten. en we hadden heel veel last van onze beuren van beneden, duitse jongeren. algemeen Estartit is een leuke plaats, maar niet veel te beleven.

Met vrienden

0 tips over Appartement Mirasol D E F