Vakantiehuis Los Pinos

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°19°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Los Pinos voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Los Pinos in het Nederlands

Leuke plek voor een vakantie

monieke
22-8-2012

Mooie omgeving, dichtbij het strand, leuke plaats. Helaas lag de accomodatie tegen een camping aan, dit stond helaas niet vermeld bij de advertentie. Anders hadden we deze niet genomen. Voor de rest uitstekende plek om 2 weken te verblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Los Pinos in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Los Pinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.