Appartement La Pineda

54 reviews over Appartement La Pineda in het Nederlands

Helemaal prima !

Jurgen
21-9-2016

20 m van het strand. Naast de supermarket en bakker.. En vlakbij lekkere restaurantjes.

Heerlijke vakantie. Alle het meubilair iets gedateerd en de douche was niet echt top.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Nette appartement

Nicole
10-8-2014

Appartement is prima ingericht. Alles is aanwezig. De omgeving is prima voor pubers en volwassen. Gezellige winkelstraat, veel eetgelegen heden en een leuk uitgaansplein voor de jeugd. Het ligt super dicht bij het strand, om de hoek de supermarkt en eet gelegenheden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijs is te doen, voor dat geld heb je een prima dak boven je hoofd. Wij kwamen binnen in een keurige appartement. Schoonmaak hebben wij niet meegemaakt, maar we onderhielden zelf het appartement, dat is onze keuze geweest. Kleine kinderen kun je vermaken in zee en appartement en zwembad. Voor pubers een prima vakantie adres. In het appartement is een wasmachine, magnetron, oven, grote koelkast met vriesvak. Airco kun je vrijblijvend voor kiezen. Nadeel: Parkeren is soms vechten om een plekje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Enorme tegenvaller

jvg
3-8-2014

1 week hier verbleven, was ook meer dan genoeg!!

Slechte bedden en stoelen, je krijgt echt klachten na een paar dagen. Ze adverteren dat er een wasmachine in het app zit maar in ons geval deed deze het niet. De receptioniste is een enorme zuurpruim die maar beperkt aanwezig is dus daar stap je ook niet echt op af met je klacht...dus maar klein handwasje gedaan. Bij aankomst lagen er lakens op het bed, moesten zelf opmaken,hebben trouwens in de week dat wij er waren geen schoonmakers gezien!

De ligging t.o.v het strand is goed, nog geen 20 m. Onder het app complex zit een ruime supermarkt, hier kun je prima je boodschappen doen en 's morgens je broodjes halen. 'S avonds is het uitgestorven in het straatje van het complex, er zijn een aantal restaurantjes waar het totaal niet sfeervol is maar we hebben er 2x redelijk gegeten. Wij vonden trouwens heel Estartit niet sfeervol en gezellig, zijn echt anders gewend.

Absoluut geen aanrader dus. Wij waren blij dat we naar huis gingen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Aardige locatie

Henk Dormans
11-9-2012

Het appartement is heel netjes van binnen. Inclusief wasmachine wat wel heel fijn is om je strandlaken iedere dag fijn te kunnen wassen.

Beneden een goede supermarkt en niet duur. Smorgens wordt je wakker van de geur van vers gebakken brood naast de supermarkt. Het grote strand is op steenworp afstand en de haven en centrum 15 minuten lopen.

Al met al heel goed te doen en wij hebben er een geweldige tijd gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

dit nooit meer

eerland
30-7-2012

goed appartement alleen je mag nu pas tussen 1600 en 20.00 in het appartement je komt met de

bus 0m half 6 aan in de ochtend en dan is het veel te lang wachten je hebt alleen bagage plek meer niet receptie was niet vriendelijk alle appartementen waren bijna leeg uiteindelijk kregen we toch de sleutel bedden zijn zeer slecht een plank zo hard hier voor de 2e keer geweest niet meer

Gereisd met partner in juni 2012

top appartement

Patricia & Pien
21-9-2011

wij zijn van 9 septemeber tot 18 sepetember geweest super leuke appartement.

mensen van receptie en medewerkers waren super vriendelijk. alleen de bedden echt slecht voor je rug. en warm water boiler was erg snel leeg maar voor de rest echt toppie.

we gingen iedere avond bij restaurant la pineda eten erg lekker goeie aanrader. alleen jammer de kroegjes zaten al dicht was al na seizoen. alles zat lekker dicht bij strand,boulevard, supermarkte alles echt top.

volgend jaar gaan we weer naar dit appartement.

Gereisd met partner in september 2011

Fijne locatie

GJ Slagmolen
11-8-2011

Wij komen hier reeds vele jaren en vinden het hier nog steeds gezellig.

Gereisd met partner in juni 2011

goed gelegen vlak aan het mooie, grote zandstrand!

Van de Wygaert
18-7-2011

Ruime flat met heel groot terras(veilig voor kleine kindjes). Strand op amper 100 meter, maar niet zichtbaar door naaldbomen. zwembad is ok, maar er mogen wel wat meer ligstoelen zijn. Aan het brede ZANDstrand is er genoeg ruimte voor iedereen.Je ligt niet 'in elkaars nek' zoals in sommige andere badsteden. De wissel van bedlinnen is goed, maar zou wel na een week moeten gebeuren ipv na 5 dagen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

wij gaan dit jaar weer

e huijgen
27-5-2011

mooi uitzicht op de middelandse zee wel erg veel herrie vriendelijke behandeling genoeg ruimte

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

kids willen volgend jaar weer

colinda
10-8-2010

enige minpuntje dit jaar was de kleine boiler

je douchte allemaal met koud water, want de warm water voorziening was niet geschikt voor 6 personen om te douchen

liet je t bad vol lopen had je nog geen kwart warm water in je bad want dan was de boiler leeg

pluspunt dit jaar was de aanwezige airco die je kon huren. je moest m niet te hard aanzetten want dan kon je ijskrabben lol

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Pineda in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Pineda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.