Appartement La Pineda

Meer appartementinfo

56 reviews over Appartement La Pineda

• 8Jurgen21-09-2016

Helemaal prima !

20 m van het strand. Naast de supermarket en bakker.. En vlakbij lekkere restaurantjes. Heerlijke vakantie. Alle het meubilair iets gedateerd en de douche was niet echt top.

• 8Nicole10-08-2014

Nette appartement

Appartement is prima ingericht. Alles is aanwezig. De omgeving is prima voor pubers en volwassen. Gezellige winkelstraat, veel eetgelegen heden en een leuk uitgaansplein voor de jeugd. Het ligt super dicht bij het strand, om de hoek de supermarkt en eet gelegenheden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijs is te doen, voor dat geld heb je een prima dak boven je hoofd. Wij kwamen binnen in een keurige appartement. Schoonmaak hebben wij niet meegemaakt, maar we onderhielden zelf het appartement, dat is onze keuze geweest. Kleine kinderen kun je vermaken in zee en appartement en zwembad. Voor pubers een prima vakantie adres. In het appartement is een wasmachine, magnetron, oven, grote koelkast met vriesvak. Airco kun je vrijblijvend voor kiezen. Nadeel: Parkeren is soms vechten om een plekje.

• 5jvg03-08-2014

Enorme tegenvaller

1 week hier verbleven, was ook meer dan genoeg!! Slechte bedden en stoelen, je krijgt echt klachten na een paar dagen. Ze adverteren dat er een wasmachine in het app zit maar in ons geval deed deze het niet. De receptioniste is een enorme zuurpruim die maar beperkt aanwezig is dus daar stap je ook niet echt op af met je klacht...dus maar klein handwasje gedaan. Bij aankomst lagen er lakens op het bed, moesten zelf opmaken,hebben trouwens in de week dat wij er waren geen schoonmakers gezien! De ligging t.o.v het strand is goed, nog geen 20 m. Onder het app complex zit een ruime supermarkt, hier kun je prima je boodschappen doen en 's morgens je broodjes halen. 'S avonds is het uitgestorven in het straatje van het complex, er zijn een aantal restaurantjes waar het totaal niet sfeervol is maar we hebben er 2x redelijk gegeten. Wij vonden trouwens heel Estartit niet sfeervol en gezellig, zijn echt anders gewend. Absoluut geen aanrader dus. Wij waren blij dat we naar huis gingen.

• 8Henk Dormans11-09-2012

Aardige locatie

Het appartement is heel netjes van binnen. Inclusief wasmachine wat wel heel fijn is om je strandlaken iedere dag fijn te kunnen wassen. Beneden een goede supermarkt en niet duur. Smorgens wordt je wakker van de geur van vers gebakken brood naast de supermarkt. Het grote strand is op steenworp afstand en de haven en centrum 15 minuten lopen. Al met al heel goed te doen en wij hebben er een geweldige tijd gehad.

• 7eerland30-07-2012

dit nooit meer

goed appartement alleen je mag nu pas tussen 1600 en 20.00 in het appartement je komt met de bus 0m half 6 aan in de ochtend en dan is het veel te lang wachten je hebt alleen bagage plek meer niet receptie was niet vriendelijk alle appartementen waren bijna leeg uiteindelijk kregen we toch de sleutel bedden zijn zeer slecht een plank zo hard hier voor de 2e keer geweest niet meer

• 9Patricia & Pien21-09-2011

top appartement

wij zijn van 9 septemeber tot 18 sepetember geweest super leuke appartement. mensen van receptie en medewerkers waren super vriendelijk. alleen de bedden echt slecht voor je rug. en warm water boiler was erg snel leeg maar voor de rest echt toppie. we gingen iedere avond bij restaurant la pineda eten erg lekker goeie aanrader. alleen jammer de kroegjes zaten al dicht was al na seizoen. alles zat lekker dicht bij strand,boulevard, supermarkte alles echt top. volgend jaar gaan we weer naar dit appartement.

• 8GJ Slagmolen11-08-2011

Fijne locatie

Wij komen hier reeds vele jaren en vinden het hier nog steeds gezellig.

• 8Van de Wygaert18-07-2011

goed gelegen vlak aan het mooie, grote zandstrand!

Ruime flat met heel groot terras(veilig voor kleine kindjes). Strand op amper 100 meter, maar niet zichtbaar door naaldbomen. zwembad is ok, maar er mogen wel wat meer ligstoelen zijn. Aan het brede ZANDstrand is er genoeg ruimte voor iedereen.Je ligt niet 'in elkaars nek' zoals in sommige andere badsteden. De wissel van bedlinnen is goed, maar zou wel na een week moeten gebeuren ipv na 5 dagen

• 8e huijgen 27-05-2011

wij gaan dit jaar weer

mooi uitzicht op de middelandse zee wel erg veel herrie vriendelijke behandeling genoeg ruimte

• 8colinda10-08-2010

kids willen volgend jaar weer

enige minpuntje dit jaar was de kleine boiler je douchte allemaal met koud water, want de warm water voorziening was niet geschikt voor 6 personen om te douchen liet je t bad vol lopen had je nog geen kwart warm water in je bad want dan was de boiler leeg pluspunt dit jaar was de aanwezige airco die je kon huren. je moest m niet te hard aanzetten want dan kon je ijskrabben lol

3 tips over Appartement La Pineda

• Henk Dormans, 11-09-2012

Boottocht met snorkelen en op donderdag de markt in het centrum.

• Nicole, 10-08-2014

Het appartement op de straat uitkijkend kan wel iets van zonnewering gebruiken. Vanaf 15 uur tot een uurtje of 2000 is het niet te wezen op het balkon. Nergens schaduw. Tip die ik meegeef.

• jvg, 03-08-2014

Café Unique in het centrum is een aanrader, gezellige, spontane bediening en goeie stoelen! Je kan bij hun op de gratis WiFi, ook wel prettig.

1 vraag over Appartement La Pineda

• Jos Goossens, 10-01-2015

koffiezet apparaat

Ik kan nergens lezen of er een koffiezet apparaat aanwezig is. Graag info. Jos

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras