Appartement Jardines Del Mar

24 reviews over Appartement Jardines Del Mar in het Nederlands

mooie tuin

peggy
21-8-2015

achteraf gelegen, slecht onderhouden stoepen en straten , veel oostblokkers. Uitzicht op binnentuin was mooi maar als je pech hebt kijk je uit op dor grasveld of verpauperde straat.

Bar was maar weinig open. warm water was snel op. behoorlijk gehorig.

Conciërge vriendelijk maar kan ook niet meer doen met de beperkte middelen.

Wel leuk zwembad met glijbaan, maar niet fijn om bij het zwembad te liggen(harde ondergrond en ligbedden liggen aan de ketting??)

Vergane glorie lijkt wel. Ook ligt het achteraf tussen lelijke gebouwen.

Soms is het net of je in een soort bijlmer in het voormalig oostblok zit, jammer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prima appartement

hetty
18-6-2013

leuk appartement strand is 10 minuten lopen en wat het centrum betreft kan je met het treintje gaan voor weinig geld maar is ook te lopen 2o minuten.

wat het restaurant el patio betreft geweldig lekker eten en zeer vriendelijke bediening super!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2013

Te afgelegen

femke metzelaar
31-10-2012

Betalen voor ligbed viel tegen. Bovendien waren de mensen waarbij je dat moest regelen er nooit.

Er zou een cafe/kioskje zijn....die was gesloten.

Warm water was na een half bad al op, dan moest je een half uur wachten op nieuw warm water in een inmiddels koud bad.

Wij hadden wel een aardig uitzicht op mooie tuin, maar als je toevallig aan de achterkant je balkon had, keek je uit op een dorre troostloze vlakte.

Glijbaan bij zwembad was leuk, maar hard kunstgras bij zwembad was erg vervelend.

Sleutel moest opgehaald worden bij centraal adres ergens in de hoofdstraat, verder geen personeel what so ever gezien.

:ag achteraf in een weinig aantrekkelijke appartementenwijk omgeving was lelijk en deprimerend en te ver van strand en andere levendigheid

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Goede prijs kwaliteits verhouding

vd Roest
1-8-2010

Ruim appartement. Inrichting verschilt. Wij haden de echte spaanse stijl met weinig luxe, maar wel een nieuwe wasmachine, ligbad, te korte bedden en keuken met 2 pits elektra stel. Anderen hadden erg luxe badkmaers, keukens en sommige zelfs een airco, waar wij een plafondventilator hadden. Grote balkons met ook verschillende stoelen en tafels. Wj zaten aan de straatkant met zicht op de vrijwerl nederlandse camping La Sirena. Om de paar dagen muziek tot 12 uur. Wel overlast door lawaai van meeuwen en de vuilnismannen, maar verder niet veel verkeer door de straat. Eigen afgesloten parkeerterrein is beschikbaar. Lift is aanwezig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

was gied maar niet bijzonder

mandy
21-7-2010

het was een goed appartement alleen niet heel bijzonder als je erg netjes bent is het niks voor jou. voor ons was het prima.

Gereisd met vrienden in juli 2006

rustig gelegen aan rand van estartit

constant
10-8-2009

wij hebben in jardin del mar een appartement gehad op de begane grond aan de tuinzijde. de buitenzijde van het complex ziet er sober uit. het binnenterrein in het complex ziet het er zeer verzorgd uit, met een werkelijk prachtig verzorgde tuin. wij hadden de indruk dat het grootste gedeelte van de appartementen eigendom was van spanjaarden. de inrichting van ons onderkomen was weliswaar verouderd, maar voldeed prima. met wasmachine! bakker, supermarkt en strand op loopafstand. geen overlast door ligging aan rand van estartit. prima zwembad met een uitzonderlijk groot zonneterras waarvande ligstoelen waren wel aan vervanging toe waren. al met al voor de prijs een zeer redelijk vakantieverblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

redelijk voor de prijs

Angelique
4-8-2009

wie kiest voor een vakantie die niet veel kost is dit ideaal. Verwacht geen luxe want dat is er niet. De bedden zijn goed maar de rest van de inrichting is sober en oud.Ook erg gehorig en de meeuwen maken je s'morgens wel wakker.De ligging van het appartement is wel gunstig. Absoluut geen achterbuurt.Vlak bij het strand (mooi en schoon en lang ondiep, dus ideaal voor kinderen)en de supermarkten. Het centrum is ook op loopafstand makkelijk te doen.Wij hebben in ieder geval een leuke betaalbare vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

eenvoudig maar gezellig

Petra Blok
4-2-2009

Rustig gelegen complex. Strand en centrum op 5 minuten lopen.

Appartement eenvoudig maar alles aanwezig. Leuk zwembad voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009
2008

Wij hadden een niet gerenoveerd appartement aan de drukke straat kant. Nou zijn wij absoluut geen klagers maar in die week dat wij er waren heb ik geen oog dicht gedaan van de herrie. De bedden waren overigens wel redelijk. Het appartement zat vol gebreken: De wasmachine stond onder stroom, de stopkontakten vertoonde brandsporen en de afzuigkap was helemaal verdwenen. Helemaal lastig was het dat er geen receptie aanwezig was. Bij pure toeval kwamen wij er achter dat je de sleutel 3 straten verderop moest op halen. Als je na 's avonds 8 uur aankomt heb je mooi pech want dan kun je het appartement niet in omdat het kantoor gesloten is. Wij hebben heel veel steun gehad aan de eigenaars van het Hollands restaurant onder in het appartementencomplex. Deze mensen hebben ons goed geholpen met tips. Je kunt hier prima eten. De kosten zijn laag en de kwaliteit is goed. Ondanks het mindere appartement hebben wij een hele fijne vakantie gehad in L'Estartit. Echt een aanrader !!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

tja....

Me
23-8-2008

Het complex ligt niet al te ver van het strand. Als je een gerenoveerd appartement hebt is het goed, maar.....als je zoals wij in een oud appartement zit dan is het vies, zijn er veel gebreken en service ho maar. De makelaar Ceigrup wil dat je binnen 24 uur alle gebreken meldt, wij dus gedaan, een hele waslijst en ze beloven dan om meteen e.e.a. te fixen. Niet dus. Pas als je gaat praten over de teruggave van de borg dan komen ze, lachen wat en doen dan eigenlijk nog niets. Kortom slecht. Zwembad is goed, helaas was een paar dagen de pomp stuk en werd het minder, maar toen dat weer gemaakt was weer prima. Als je aan de binnentuin zit is het idd rustige gelegen, maar aan de buitenzijde erg drukke straat met veel verkeer en lawaai van dronken mensen. Geen receptie of supermarkt aanwezig, stonden wel in folder vermeld. Goed, niet duur restaurant beneden, gerund door Hollanders, ze hebben wel een hekel aan Ceigrup. Veel last van hen en klagende gasten. Prijs/kwal.verhouding app. slecht

Gereisd familie in juli 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jardines Del Mar in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jardines Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.