Appartement Illa Mar d'Or

16 reviews over Appartement Illa Mar d'Or in het Nederlands

Kindonvriendelijk!!

Esther,
14-8-2017

Ga hier niet naartoe als je kinderen hebt die van waterplezier houden.

Er mag niet eens een strandballetje het water in. Zwembanden en luchtbedden natuurlijk ook niet. Iets te hard in het water springen of een bommetje maken wordt ook niet toegestaan.

Dan maakt voor ons de inrichting van het appartement al niet meer uit!! We komen hier voor het plezier van onze kinderen!!

Nooit meer dus!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Goede plek

Bleker
8-2-2015

Wij hadden een geweldige vakantie in dit appartement tot we terugkwamen van het strand en tot ons afgrijzen merkten dat de volledige kluis uit de gangkast was gesloopt. Ook de laptop van onze dochter was weg.

geen sporen van inbraak dus iemand moet met de sleutel zijn binnengekomen.

We werden goed geholpen door de eigenaar met aangifte doen e.d. En verhuurbureau is echt aan te bevelen. Nederlandse mensen die er alles aan doen het verblijf aangenaam te maken.

Echter door de schrik van de inbraak gaan wij hier niet meer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Prachtig appartement op mooie locatie

M_non
17-1-2014

Wij hadden een appartement op de begane grond, met zeer grote tuin en heerlijk terras. We keken uit op het voetbalveld, waar 's avonds regelmatig trainingen waren. Het zwembad is heerlijk, overzichtelijk, en rustig. Je loopt in 5 minuten naar het strand en de gezellige boulevard. Bij uitstapjes moet je er wel rekening mee houden dat je een stuk moet rijden voordat je weer op een doorgaande weg zit. Maar in de directe omgeving zijn veel leuke plaatsjes te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Let op !!

Fred Schuit
25-8-2013

Redelijk appartement met luxe zoals vaatwasser en wasmachine.

Mooi zwembad waar je kan zwemmen en zonnen (verder mag er weinig)

Tijdens ons bezoek werd er ingebroken in het appartement, men is met een sleutel binnen gekomen en heeft de waardevolle spullen ontvreemd. Alle ramen/deuren/rolluiken sluiten is dus niet voldoende !! Uit navraag, blijkt er vaker ingebroken te worden in de huurappartementen in dit complex !! Uitkijken dus !

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Leuk appartement

Van der Lugt
11-8-2013

Mooi ingericht appartement. We zaten in nr (2) huisnr.22. Alles is op loopafstand aanwezig. Strand,supermarkt,bakker en restaurants. Aan de overkant van de drukke straat ligt restaurant El Patio. Je kunt hier gebruik maken van wifi. Zwembad gaat om 1000 uur open en badmeester is streng. Geen balspelen of luchtbedden in het bad. Bad is om te zwemmen. Jammer dat er op 1e verdieping geen airco aanwezig is. Hierdoor krijg je veel mee vd straatgeluiden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Komen hier vaker, dit jaar via lokaal makelaarskantoor een duplex-appartement geboekt.

Prima in orde, schoon, wasmachine, vaatwasser. Het complex heeft een zeer fraai zwembad waar altijd ligbedden beschikbaar zijn. Supermarkt, winkels en strand zijn op loopafstand. L`Estartit heeft een mooi breed zandstrand.

In het complex is verder geen animatie, maar wij ervaren dat juist als pluspunt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

goed met veel extra

pepe
26-7-2009

best luxe app met fijn zwembad,gratis bedden.

in het app vaatwasser,wasmachine enz.

Op aanvraag onder in de kelder parkeerplaats tegen betaling.

op loopafstand naar het centrum.

supermarkt om de hoek. wel s ávonds en s'morgens vroeg wat lawaai van verkeer en langskomende mensen.

app dient u zelf schoon te houden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
2008

Uitstekend

Fam. Lans
9-8-2008

Voor het 2e jaar in dit compex geweest en ook nu weer alles uistekend verzorgd. Vorig jaar geboekt via costa brava apartments met een mooi appartement aan de straatkant. Dit jaar geboekt via lokale makelaar met appartement met zicht op binnentuin. Grote supermarkt met bakkerij om de hoek!. L'Estartit zelf is een leuke plaats met een ruim aanbod aan winkeltjes, restaurants en terrassen. Centrum en strand liggen op loopafstand van het complex. In de regio voldoende te beleven met als hoogtepunt Barcelona en Girona. We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd familie in juli 2008

super appartementen

m wildschut
9-8-2008

dit jaar in illa mar dòr geweest

het appartement was perfect

zwembad zeer ruim en als er 15 mensen waren is het veel

dicht bij alle faciliteiten

volgend jaar zeker weer

Gereisd familie in augustus 2008

Aanrader

Coen
3-8-2008

Sluit me helemaal aan bij de positieve reacties. Appartementen zijn van particulieren dus verschillend uitgevoerd. Wij hadden app 132 (pool view) met alle genoemde extra's plus een airco, balkon op het oosten (ontbijt in het zonnetje) en een zonnescherm voor het geval dat je schaduw wil.

Geboeking via booking.com, kon alleen van zaterdag tot zaterdag. Bij makelaar ter plekke (Torrent-API), waar je de sleutel moet halen, een paar dagen bij geboekt zodat we niet in het weekend terug hoefde te rijden. Torrent-api heeft ook ned.talige website.

Gereisd familie in juli 2008

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Illa Mar d'Or in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Illa Mar d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.