Appartement Finca Sol

2 reviews over Appartement Finca Sol in het Nederlands

Niet meer doen

b.a.
10-8-2014

Wij hebben hier best een leuke tijd gehad maar hadden al wel snel besloten nooit meer terug te gaan. Erg kleine appartementen. Gelukkig zaten wij op de begane grond met ons terrasje grenzend aan het grasveld voor het zwembad. 'S ochtend ging eerst heel het appartement leeg, lekker alles buiten neerzetten zodat we binnen meer ruimte hadden. Elke dag lekker tapas gemaakt en buiten bij het appartement opgegeten onder het genot van jaloerse blikken van andere gasten. Toen wij weggingen wilde iedereen ons appartement hebben :)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 1999
2008

meubilair dramatisch

Fam. Koelewijn
21-9-2008

Buitenkant ziet er verzorgt uit, zwembad schoon en netjes! App. is zeer gehorig, meubilair is oud en bedden zeer slecht, veel omgevingsgeluiden, balkon is smal voor 4 personen! Ligging is wel heel fijn, dichtbij rustig strand! Maar voor ons nooit meer dit app. ondanks dat onze klachten van een met vet druipend afzuigkap en loshangende wasbak wel meteen werden verholpen.Maar om alles op te laten lossen waren we nog wel even bezig, en dan zie je het maar door de vingers..... De prijs voor 2 weken was veel te hoog voor dit app. jammer....

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Finca Sol in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Finca Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.