Camping Estartit ***

Camping Estartit ***

Camping Estartit
9,1

209 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

Heerlijke en gemoedelijke camping!

Brenda, 17-8-2016

Gezellige, schaduwrijke camping. Niks is te veel om het de gasten naar de zin te maken. Ligging perfect tov dorp en strand. Veel bezienswaardigheden in de omgeving, makkelijk aan te rijden. Wij hebben een stacaravan gehuurd. Deze staat op een prima plek en was schoon en van alle gemakken voorzien. Zwembad is klein.

Gemoedelijke camping met perfecte ligging!

J. van Anrooij, 17-8-2016

Eenvoudige camping maar alles is er wat je nodig hebt. Prima restaurant, vriendelijke bediening. Sanitair netjes schoon. Ligging is fantastisch, auto heb je heel de vakantie niet nodig. Wij zijn voor de 2e keer geweest maar komen zeker weer terug.

Geweldige camping

L de Ruiter, 12-8-2016

Deze camping is gelegen in het dorp en dus is alles te belopen.Het personeel van de camping is enorm vriendelijk .Het zwembad is klein maar heel schoon.

Sanitair is prima. Goede keuken, gezellig terras, kortom een aanrader. Wij zijn hier al 3 keer geweest en gaan volgend jaar weer.

Super plek

Esra, 12-8-2016

Onwijs mooie camping in de natuur dicht bij het strand de winkels echt heel fijn

Geweldige gastvrije fijne camping

Susanne Weijling, 12-8-2016

Wij komen alweer voor de 3e keer,net als thuiskomen, zeer gastvrij personeel, eten is heerlijk, strand en stad op loopafstand.

Sanitair is reeds opgeknapt en heb nog nooit zo'n schoon sanitair gezien op geen enkele camping als hier, complimenten aan de dames van de schoonmaak.

Geregeld in de vakantieperioden savonds entertainment voor jong en oud.

Personeel heel behulpzaam bij het helpen van de caravan op de plek of van de plek te halen.

Kortom een aanrader.

super camping op super locatie

henny feddema, 12-8-2016

Het is een hele gezellige camping, met vriendelijke mensen. Het sanitair wordt goed schoongehouden.De hele dag loopt er een dame te poetsen. Het eten op het terras is goed.

De ligging is super, een paar minuten lopen en je staat in de winkelstraat, 10 minuten lopen en je bent op het strand. Supermarkten zijn dichtbij, ook een lidl.

Ik kan niets bedenken wat ik niet goed vind. Er zullen wat mij betreft nog heel wat vakanties volgen op camping L'estartit.

Geweldige camping

H.N luten, 12-8-2016

Zeer fijne camping om steeds weer terug te komen.

Personeel doet er alles aan om het ieder naar de zin te maken.

Camping ligt beschut in een dal en dicht bij winkelstraten en strand.

Ook op de camping is van alles aanwezig,winkeltje met s morgens vers brood ,gezellig terras

Waar je een lekker koel drankje of lekker eten kan nuttigen vooral de spareribs van Andre Andrea heerlijk zijn.

Alom een geweldig!

Het was weer fantastisch net als afgelopen jaar!!

Huub Dijkman, 9-8-2016

Het is eenvoudige maar super gezellige camping met superleuk en vriendelijk personeel.

De ligging van de camping is ideaal, dicht bij centrum en strand.

Op het terras kun je er heel erg lekker eten voor normale prijzen, de kogelbiefstuk en mixed grill zijn echte aanraders.

Voor ons zeker niet de laatste keer geweest op deze camping, er is nog zoveel te zien in deze mooie omgeving aan de Costa Brava.

Voor herhaling vatbaat

Stefan Havelaerts, 1-8-2016

Hele lieve mensen op de camping, lekker eten, heel proper sanitair!!!

Wij vinden enkel het zwembad te klein voor deze geweldige camping!

Super fijn gehad!

John en Marianne Monden-Groeneweg, 7-7-2016

Wij zijn net terug van een heerlijke week op deze (Belgisch/Nederlandse) camping. We hadden een luxe mobile home gehuurd met alles erop en eraan en met bovendien een geweldig uitzicht. De camping is prachtig gelegen, en op loopafstand van het dorpje en het strand. Het personeel is heel vriendelijk, je voelt je gelijk thuis door de persoonlijke benadering.

Een apart compliment willen we geven aan kok André, het eten is voortreffelijk!!

We hebben een aantal aanbieders voor Estartit voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Estartit scoort een 9.08 uit 10 op basis van 222 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: