Camping Estartit ***

209 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

Gezellige familiecamping

Familie Winter, 22-8-2016

Camping Estarit is top

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en je kunt er heerlijk eten op het gezellige terras bij het zwembad, de ligging is uitstekend tov het dorp en het strand.

Op de camping is voldoende schaduw en voor de wandelaars zijn er mooie paden richting bergtoppen en baaien.

Er is in het hoogseizoen iedere avond iets te doen en vanaf 24.00 uur is het heerlijk stil op de camping.

Wij komen al een aantal jaren op de camping met onze dochters van 11 en 14 jaar

Thuiskom camping

S.van Velzen, 22-8-2016

De camping is niet zo heel groot maar dat is juist fijn. Wij komen hier ook al weer wat jaartjes, en mijn kinderen willen nergens anders heen. De loopafstand van de camping naar het stadje of het strand is echt een eitje.

Mooie kleinschalige camping.

Nils Reurings, 22-8-2016

Mooie rustige en gemoedelijke camping. Vriendelijke leiding en op loopafstand van het dorp en het strand.

Mooie kleinschalige camping tussen al het grote camping geweld.

Top camping

José van Eeuwijk, 22-8-2016

Wij komen hier, net als veel anderen, al heel wat jaartjes. Altijd weer een thuiskom gevoel. Heerlijk eten op het terras gemaakt door superkok Andre. Schoon sanitair waar heel de dag door iemand aanwezig is om het oik schoon te houden. De winkelstraat en strand op loopafstand dus al met al een hele fijne camping.

Gezellige camping

Elzenaartjes, 22-8-2016

Gezellige camping dichtbij het dorp en het strand. Iedere avond wat gezelligs te doen bij het terras. We komen hier al heel wat jaren. 1x wat anders geprobeerd, maar dat doen we nooit weer. Volgend jaar hopen we weer van de party te zijn.

geweldig

fam van der slikke, 22-8-2016

Zeer mooie ligging in de plaats Estartit zelf geen auto nodig . Leuke camping met zeer vriendelijke eigenaar en personeel en erg behulpzaam.

Voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste

Fantastische plek

Nikki, 22-8-2016

Ik kwam er dit jaar voor de eerste keer, heb het super naar mijn zin gehad. Het eten is super lekker op de camping. Je zit dicht bij het dorp dat is op loop afstand. Het personeel is heel vriendelijk, mijn vriend en zijn ouders komen er al heel lang maar iedereen kwam zich gelijk voorstellen. Zeker voor herhaling vatbaar

voor mij in 1 woord Geweldig !

R van Genechten, 22-8-2016

Restaurant is zeeer goed , personeel en eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam

Geweldige camping

Joke Huizinga, 22-8-2016

Het is iedere keer weer thuis komen op deze camping. Heerlijk schoon sanitair, mooie plaatsen, dicht bij het dorp en strand. Niks is te veel moeite op deze camping ze willen alles voor je doen. Geweldig vriendelijk personeel kortom dit is DE camping voor ons.

Heel goed .

N van der Palen, 18-8-2016

Eigenaar 100 % vriendelijk - behulpzaam ,Wij komen hier al ruim 35 jaar en nog steeds zeer tevreden .eerst met onze kinderen en nu komen de kleinkinderen met veel plezier naar deze camping .in 2016 van 10 Mei tot 6 Juli -

We hebben een aantal aanbieders voor Estartit voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Estartit scoort een 9.08 uit 10 op basis van 222 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: