Camping Estartit ***

Camping Estartit ***

Camping Estartit
9,1

209 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

Dit jaar gaan we voor de 2e keer. Camping is kleinschalig maar groot genoeg voor ons. De kinderen vermaken zich er prima. Strand lekker dichtbij, winkels dichtbij. En eindelijk eens een vakantie zonder dat je de auto hoeft te pakken voor elk wissewasje!

Leuke camping

Karin Medenblik, 31-8-2008

We hadden 2 weken een Vendee tent gehuurd. Alles netjes en schoon en toiletten binnen 5 stappen vanaf de tent. Douchen gewoon in het douch-gebouw. Sanitair wel wat verouderd, maar superschoon. Dit jaar werd er elke avond sowieso iets georganiseerd en 's middags ook vaak nog iets voor de (kleine) kinderen.

Leuke camping dicht bij centrum en prachtig strand

fam.v.Rijswijk, 25-8-2008

Wij hebben er 3 heerlijke weken gehad simpel maar schoon en goed,alleen voor onze kruipende baby was het behelpen ivm met de kiezelondergrond maar verder 100%.

tot volgend jaar

r v genechten, 21-7-2008

erg gezellige camping,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.ik ga zeker weer terug volgend jaar.wat mij betreft echt een aanrader !je hebt in principe je auto de gehele vakantie niet nodig,winkel op de camping,strand en winkeltjes op loopafstand.de camping zelf is zeer netjes en het sanitair is wel wat oud maar zeer schoon.

Erg leuke kleine camping , sanitair gedateerd maar het word de gehele dag schoon gehouden. Kinderanimatie was afgelopen zomer helaas niet aanwezig , hopelijk dit jaar weer wel. Stadje ligt op een kleine 5 min lopen van de camping en met de voet ben je in 15min op het breed zandstrand van estartite. Al met al een leuke camping voor een redelijke prijs, zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan.

Heel erg leuke "kleine"camping

sijkerbuijk, 14-11-2007

Heel erg leuke "kleine"camping. Vooral de vriendelijheid van het personeel is hoog aanwezig! Voor gezinnen met kinderen een erg leuke camping die overal dicht bij ligt ( stadje op max 5 minuutjes lopen) en op het strand ben je mee een kwartiertje.

Het is maar net wat je zoekt maar voor de prijs kwaliteits verhouding is het een beste camping. Alles is binnen hand bereik van de camping en de kinderen vermaken zich prima met alleen en zwembad en een kleine speeltuin geen annimatie (meer helaas). strand is op een steenworp afstand van de camping en de omgeving heeft veel te bieden

Onze vakantie op camping estartit is prima bevallen en we denken erover om volgend jaar weer te gaan. We hadden een tent (vendee) gehuurd wat prima in orde was en ook voldoende ruimte ook omdat het kooktoestel buiten staat. Bij de huur tenten is een toilet en 4 wasbakken die keurig schoon gehouden worden voor het douchen ga je naar de centrale ruimte die wel wat verouderd is maar keurig schoon ( er loopt de hele dag een dame de boel schoon te houden). Het zwembad is vrij klein maar de kinderen hebben we er niet over gehoord. Lekker en goedkoop eten. Alles is op loopafstand, strand en het gezellige stadje. Dagje Barcelona een aanrader.De annimatie was wat karig maar de kinderen waren tevreden. Als we een tip mogen geven aan de camping-eigenaren dan zou het leuk zijn om een tafeltennis-tafel te plaatsen, ik denk dat de jeugd dat zeer zal waarderen.

Kom hier al sinds 1975

Riny, 14-8-2007

Kom hier al sinds 1975. Een jaar geen Estartit betekend 1 jaar geen vakantie gehad ook al ben ik ergens anders geweest.

Kleine maar zeer gezellig camping in het hart van estartite. Het sanitair van de camping is wat aan de oude kant , maar daarintegen erg schoon!. Het campingpersoneel is super vriendelijk en je kunt er erg lekker en goedkoop eten in het restaurantje op de camping. Vooral voor gezinnen met kinderen is deze kleine camping erg leuk om naar toe te gaan . De kinderanimatie was dit jaar iets minder maar zeker niet slecht .

We hebben een aantal aanbieders voor Estartit voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Estartit scoort een 9.08 uit 10 op basis van 222 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: