Camping Estartit

Camping Estartit
7,2

Omschrijving
Kleinschalig kamperen op Camping Estartit in het gelijknamige L'Estartit. De sfeer op deze camping is gemoedelijk dankzij de gezellige bar. Geschikt voor mensen die op zoek zijn naar een camping zonder animatie en er graag op uit willen trekken in de omgeving. Camping Estartit (Spanje) ligt op loopafstand van het gezellige centrum en het strand.

224 reviews over Camping Estartit in het Nederlands

Zeker geen tweede keer maar aardig personeel

Fam Beelen,
26-11-2018

Laat ik positief beginnen door te zeggen dan de eigenaar en personeel zeer aardig en behulpzaam is. Maar de rest sorry maar dat is echt een oude bende. Betalen om te kunnen douchen in een oud hok. Het zwembad is klein. De kamperplekken zijn oke niet groot en we stonden behoorlijk scheef.

Even een plus puntje dat is dat het voor de jeugd 16+ prima is ze gaan gezamelijk stappen en laten nooit iemand alleen terug gaan. Zeker de dames niet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Het was geweldig!

N.Bakker,
14-9-2018

Een prachtige camping .vlak bij het centrum maar in alle rust gelegen. Alle medewerkers doen er alles aan om je een fijne en ontspannen vakantie te bezorgen. Erg gemoedelijk en behulpzaam. Wat verouderd sanitair maar altijd schoon en ruim voldoende. Deze camping verdient echt een dikke pluim !

Gereisd met partner in september 2018

Casa Blanca: Niet doen dit.

Mick,
26-8-2018

Casa Blanca: schittered uitzicht over de baai maar daarmee zijn dan ook alle pluspunten genoemd. Zeer matig verblijf, WiFi met snelheden onder het mobiele netwerk van Vodfone in de buurt, inrichting huisje van de jaren 80 vorige eeuw ook niet bepaald luxe of up-to-date, geen airco terwijl tijdens ons verblijf de temepraturen behoorlijk in de 30 graden waren overdag (en dan in de nacht ruim boven de 20). Geen aandacht tijdens verblijf van de uitbaters die ons na thuiskomst in NL nog wel wisten te "verblijden"met een flink pak extra kosten van de dingen die wij smerig dan wel kapit zouden hebben achtergelaten. Walgelijk, gewoon niet doen dit Fincasas.net gebeuren

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super camping!!!

Van der Graaf,
26-8-2018

Super leuke camping!!

Kleinschalig, rustig en gezellig.

Wij verbleven in de lodge tent en dat was top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Perfect

Milius,
21-8-2018

De camping netjes de bar erg gezellig strand en winkeltjes dichtbij. Wij hebben het erg naar onze zin gehad .

aanrader!

caroline,
8-8-2018

Een gezellige kleinschalige camping op een ideale locatie. De schoonmaak van het sanitair, heel sober en eenvoudig, is super! De sfeer op de camping is opperbest. Een gezellig barretje op de camping.

De plekken zijn echter wel erg afgemeten, wij stonden pal op de caravan naast ons. Even wennen, goed je afmetingen doorgeven! Zwembad is prima om even af te koelen maar te klein om je lang in te vermaken. Maar dat is ook niet nodig, in een paar minuten sta je bij de prachtige zee!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch, top3 europa zonder enige twijfel

Fam baretta,
3-8-2018

Zo hoort een camping te zijn , vriendelijkheid , uitstekende voorzieningen en zeer gemoedelijk. We camperen al 30jaar, maar dit is echt een topcamping., wij en onze kinderen van 12 en 26 hebben een geweldige vakantie gehad. Volgend jaar zijn we er weer bij als het aan ons ligt. Onze complimenten aan het hele team van camping estartit.

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meeFoto's op aanvraag.

Keijser,
28-7-2018

Lieve mensen schone camping dat wel ..

Maar wij zaten in appartemet nooit meer mieren overal zelfs in bed aanrecht in douche pissebedden in de kast douche ziet er niet uit kamer is voor 4 personen dochter van 15 zoon 14 en wij als ouders veel te klein .

Roosters zien er niet uit heb van alles foto's te erg eerste dag wilden we douchen zat hele douche kop los

Heb de aanrecht afgekit ivm mieren met tandpasta

Daarom staan er bijna geen foto's van de appartementen op met airco hadden wij

Geen deur in de kamer van de 2 persoonskamer dus geen privacy wat je eigenlijk soms wilt .

Mensen werden gewaarschuwd over herrie avonds dus helemaal top alleen er staat een man die mag waarschijnlijk alles want die maakte herrie en de bewaking zij ik ga daar niks van zeggen dus wij zeiden dan gaan wij wel en toen ging hij wel die man zit er al heel lang op die camping jaren maar onderscheid moeten ze niet maken

Nooit meer!

Piena,
26-7-2018

Gezin met kinderen tussen de 14 en 16 jaar oud. De ligging van het appartement is prima. Dicht bij het strand en op loopafstand van centrum en eetgelegenheden. Het appartement/ huisje was vies, zeer gedateerd en slecht geoutilleerd. Zo was er onvoldoende bestek, waren de badkamers vies, schimmel, gescheurde tegels, deed de douche het maar half en stond na een keer douchen de badkamer blank. De bedden zijn afschuwelijk, oude boxspring matrassen waarvan je iedere veer voelt. Er was geen airco of vaatwasser maar bijv. ook geen stop voor de gootsteen. We hebben een handdoekenpakket voor 4 € pp gehuurd. Daarvoor kregen we 1 handdoek per persoon ( voor 2 weken) , geen keukenhanddoeken oid. Wat ons betreft is de locatie l'estartit een aanrader vooral met pubers maar zouden wij dit appartement niemand willen aanbevelen!

Fam. Zinnemers,
25-7-2018

Super gezellige camping met gedreven en vriendelijke werknemers die je gelijk thuis doen voelen.

Nog nooit eerder naar dezelfde camping geweest maar de kans is zeer groot dat wij hier volgend jaar weer zitten.

Ps, extra complimenten aan Michel en Olaf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estartit in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estartit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.