Camping Estartitstersterster

• 9Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Kleinschalig kamperen op Camping Estartit in het gelijknamige L'Estartit. De sfeer op deze camping is gemoedelijk dankzij de gezellige bar. Geschikt voor mensen die op zoek zijn naar een camping zonder animatie en er graag op uit willen trekken in de omgeving. Camping Estartit (Spanje) ligt op loopafstand van het gezellige centrum en het strand.

Contact

262 reviews over Camping Estartit

• 2019
    8Caatje20-09-2019

Eén en al gezelligheid, en heerlijk eten.

Gezellige Nederlandse/Belgische camping, met vriendelijk personeel.

• 8Eetgelegenheden

• 10Toon17-09-2019

Als je hier komt wil je nooit meer naar huis. Het eten van André is absoluut geweldig ,buiten de menukaart maakt hij op verzoek de lekkerste entre cote. Ook in september is er nog animatie zoals bingo ,karaoke of optreden van artiesten of de bbq met dansavond. De bediening staat altijd met een glimlach voor u klaar, Bij aankomst word je door Olaf naar uw plaats gebracht . Wij hopen hier nog vele jaren terug te komen.

• 10Brecht Snoeks12-09-2019

Zeker en vast een aanrader!

Heel gezellige camping vlakbij het mooie strand en het gezellige centrum van Estartit. Het sanitaire complex op de camping was elke dag steeds erg netjes en proper, het personeel super gastvrij en vriendelijk en het eten erg lekker. Zeker en vast een aanrader deze camping!

• 10Roel12-09-2019

Heerlijk genieten.

Leuke, goed onderhouden en erg hygiënische camping. Attent personeel. Over het algemeen een zeer leuke sfeer. Doe zo voort!!! Ik kom zeker terug!

• 10Stijn11-09-2019

Hier komen we terug!

Super gezellige camping! Zeer proper en een geweldig personeel! Een echte aanrader!

• 8Jeroen10-09-2019

Écht vakantie!!

Knusse terrassencamping met een gezellig terras, waar je lekker kan eten. De mensen die op de camping werken spreken (bijna) allemaal Nederlands, en zijn enthousiast. Maria en Michel in het bijzonder..,geweldig zoals Michel de wekelijkse bingo avond presenteerde, met als hoogtepunt de “frikandellenronde” ..énorm gelachen!, ook de karaoke was erg gezellig! Volgend jaar willen de kinderen (9, 15, 16)graag weer komen, dus hopen we weer een plekje op de camping te kunnen reserveren.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9r w sauer10-09-2019

fantastisch

Op de gok camping Estartit opgereden .We wisten nog niet of ze er een plekje vrij hadden voor onze camper ,maar alleen al de poort binnen rijden voelde of we in een warm bad kwamen .Dit was voor ons de eerst keer op deze camping . Top personeel en een hele gezellige ploeg van het restaurant . Niet een nummer maar gewoon je naam vragen en als je daarna op het terras kwam zo ook aangesproken worden .Dus interesse in je tonen .Heb ik nog weinig mee gemaakt op een camping .Mooi zwembad met whirlpool dicht bij centrum en strand dus een ideaal plekje .Nederlands gesproken en voor ieder wat wils .Verse broodjes van Wilma .Animatie voor groot en klein en hele goede kok die weet hoe hij eten moet maken . En dan Mies en zijn vrouw met Kevin en de ander dames in de bediening wat een super team zijn jullie . We hebben genoten en hebben met plezier bij jullie op de camping gestaan .Voor herhaling vatbaar in ieder geval . fam Sauer

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Monique Leijten06-09-2019

Helemaal top!

Sinds mijn 4de jaar kom ik op camping Estartit, toen nog samen met mijn ouders en zussen. Een aantal jaren ben ik hier niet geweest, want mijn man was niet zo'n campeerder. Gelukkig heb ik hem zover weten te krijgen om hier eens mee naar toe te gaan en sindsdien voelt het voor ons allebei als thuiskomen.. Wat wil je nog meer! Je voelt je hier welkom en relaxed, kortom alles voor een geslaagde vakantie!

• 9Ad04-09-2019

Fantastisch,

Fantastische gastvrije plaats, goede voorzieningen met een super restaurant

• 9Staat v/h sanitair

• 8Martijn04-09-2019

Fantastisch leuke camping

Ik vond het een hele leuke camping met prima accomodaties. Geweldig leuk terras om te eten met hele aardige Nederlands sprekende bediening, en ook handig om een "bonnetje" te maken en 's avonds af te rekenen. Strand is natuurlijk super bij Estartit en vlakbij de camping. Als het aan de kids ligt komen we hier volgend jaar weer terug hoor, maar dan in de lodge

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

19 tips over Camping Estartit

• Gea Pruis, 17-08-2013

Het sanitair is oud maar schoon. Het zwembad is niet erg groot, maar wij vinden het prima.De Medas eilanden voor de kust van Estartit zijn prachtig en de kustlijn is adembenemend mooi.Je kunt er duiken,snorkelen of een boottocht maken.En dan last but not least,het personeel en de eigenaren zijn hartstikke lief en behulpzaam kortom: De service is prima!

• Marcel en Diane, 11-08-2013

Eten op het terras is perfect, Andre (de kok) weet precies wat wij Hollanders lekker vinden en ook hij krijgt dan ook van ons een dikke 10.

• Rein Dox, 01-08-2013

Doe zo voort! Naar onze (Vlaamse) smaak misschien een iets te Hollandsgerichte keuken, maar André zijn salades zijn onovertroffen lekker!

38 vragen over Camping Estartit

• Daniëlle , 13-10-2019

Kamperen

Is er een mogelijkheid om een koelkast te huren? Met vriendelijke groet Daniëlle

• lia, 06-10-2019

huuraccomodaties

weet iemand of je met meer dan 2volwassen in huuraccomodaties mag? staat nl op hun site bij alles 2volwassen en/of 2 a 3kinderen!

• Ramona, 17-09-2018

Ervaring ( tour ) caravan huren

Hallo, Is er iemand die ervaring heeft met het huren van een tour caravan op deze camping? Hoe is de caravan van binnen en waar op de camping staan ze?

Staan ze ook in de buurt van toilet en douche?

Camping Estartit info

• Aantal sterrenstersterster