Appartement Estartit Confort

Appartement
Appartement Estartit Confort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Estartit Confort voor je op een rij gezet:

Soladore
Soladore

1 review over Appartement Estartit Confort in het Nederlands

Prima appartement

Petra
31-7-2010

Wij zijn van 18 Juli tot 25 Juli in dit appartement geweest.

Het is ons goed bevallen. Het appartement is goed schoon, mooi zwembad, dichtbij het strand(verhuur strandbedden) en ook dichtbij een grote supermarkt. Het enige minpuntje is de kwaliteit van de bedden(hard). Het personeel is vriendelijk en bereid goed te helpen. Het dorpje is ongeveer 10 a 15 minuten lopen over de boulevard, maar in de buurt van de appartementen zijn ook genoeg eetgelegenheden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Appartement info

• AdresCalle de la COSTA BRAVA, 34 17258
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Estartit Confort in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Estartit Confort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.