Appartement Estartit Confort **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door martijn

Een van de betere appartementen !!

martijn,
3-8-2008

Wij zijn er in de zomervakantie van 2007 geweest met de kinderen, en wij zijn er helemaal weg van !!

Mooie ruime kamers, goede bedden, nette keuken en heel belangrijk een airco! De badkamer heeft alleen geen bad,maar ach die zijn meestal toch zo klein dat je met je knieën boven water zit dus dat maakte mij niets uit...

Verder een lekker -gekoeld!- zwembad en gratis ligbedden op keurig onderhouden gras. Mij maakte het niets uit, maar er was ooit wel een bar met terras maar dat zag er nu behoorlijk leeg en verlaten uit , voordeel is dat je s'avonds gewoon lekker rustig een drankje kan drinken op je balkon zonder gelal van mensen die zonodig karaoke moeten zingen!

Kortom, heb je kinderen en zoek je rust, dan moet je hier zijn, maar ben je niet in staat om jezelf te vermaken, ga dan maar naar een ander complex!

Gereisd familie in augustus 2008