Appartement Estartit Confort **

Review geschreven door wilweeropvakantie

Wij zijn hier in juni 2006 geweest

wilweeropvakantie,
16-9-2007

Wij zijn hier in juni 2006 geweest. De keuken heeft alles wat er in en keuken moet zijn. De bedden zijn vrij hard en het gebouw is gehorig (maar waar op vakantie is dat niet?). De eerste week van juni hadden wij het zwembad voor onszelf, de rest van de mensen die er toen waren, zaten iig niet bij het zwembad. Het app. is schoon. Op 100 m. een supermarkt en de winkelstraat en uitgaansleven op 15 min en 10 min lopen. Wij zijn per vliegtuig gegaan en moesten zelf de transfer regelen. Gelukkig werden wij door vrienden opgehaald en weggebracht. Ik zou hier zo weer boeken! S'nachts is er bewaking en dat geeft wel een veilig gevoel!

Gereisd met partner in juni 2006