Appartement Estartit Confort

11 reviews over Appartement Estartit Confort in het Nederlands

erg fijne appartmenten!

jordy
17-10-2011

Wij zij hier verbleven in 2009.

De appartementen waren erg netjes verzorgd, maar erg gehorig. Gelegen 50 meter van de supermarkt en 5 minuten van Estartit zelf. Estartit zelf is erg gezellig, mooi en goedkoop.

Heerlijk zwembad erbij!

nadeel: wij waren met 2 stellen, maar 1 sleutel, dit is vervelend als iedere zijn eigen weg wil gaan.

Een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Nooit meer

Ronald Snoeck
1-9-2010

Appartementen zijn heel erg gehorig. Uiteindelijk oordoppen gebruikt om te kunnen slapen.

De branddeur wordt vaak 's morgens vroeg (7:00) geopend, waardoor een alarm afgaat. Soms moet je hem zelf sluiten om het alarm te stoppen.

veel appartementen aan straatkant hebben direct inkijk van appartementen aan overkant

Appartementen aan zwembad en camping kant hebben geen inkijk.

Na 11uur word er nog veel kabaal gemaakt koken, afwas, meubels verschuiven, tv hard aan.

Parkeren is groot probleem, onze auto is 2x beschadigd.

Parkeren onder appartement is mogelijk 8 euro perdag, wel weinig ruimte. Reserveren van parkeergarage was niet mogelijk.

Alleen airco in woonkamer, slaapkamer is heel erg benauwd.

Matrassen zijn veel te hard.

Receptie is aardig en zeer hulpzaam.

zwembad is na 20:00uur gesloten

Geen parasollen, 1 boom, pas na 15uur schaduw van gebouw

Afstand lopen naar supermarkt goed te doen

Afstand naar zee lopen is te doen

eten in restaurant 3 personen aan boulev gem 50euro

Gereisd met partner in augustus 2010

Prima appartement

Petra
31-7-2010

Wij zijn van 18 Juli tot 25 Juli in dit appartement geweest.

Het is ons goed bevallen. Het appartement is goed schoon, mooi zwembad, dichtbij het strand(verhuur strandbedden) en ook dichtbij een grote supermarkt. Het enige minpuntje is de kwaliteit van de bedden(hard). Het personeel is vriendelijk en bereid goed te helpen. Het dorpje is ongeveer 10 a 15 minuten lopen over de boulevard, maar in de buurt van de appartementen zijn ook genoeg eetgelegenheden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Beste ooit

steentjes
16-5-2010

Helaas konden wij 2 jaar later dit appartement niet meer boeken begin juni, ander was er geen twijfel geweest waar we heen zouden gaan. Tuurlijk, harde bedden, dunne muren, maar dat is in elk appartement. Uitgebreid keukengerei, geen herrie in de buurt qua disco of winkel onder het appartement met irritant herhalend muziekje.

Bezocht met partner en in het appartement naast ons zaten vrienden.

Ga ook eens naar het Engelse plein en dan met name Bar New Ambient! Zend alle wedstrijden Ned. Elftal uit, radje draaien en gratis chupito's drinken, gezelligheid gegarandeerd!

Gereisd met partner in juni 2004

Gewoon een prima appartement !

Yvonne
18-8-2009

Prima appartement met een lekker zwembad en dicht bij het strand. Verwacht geen luxe want dat is er niet echt. Wel is alles in het appartement aanwezig. Vooral met jongere kinderen heel goed te doen. Alles op loopafstand! Complex, tuin en zwembad worden netjes bijgehouden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

mooi, rustig, goed gelegen complex

fam. Mees
24-7-2009

Ligging : uitstekend -> rustig, maar toch alles op wandelafstand.

+ strand : 2 minuten wandelen

+ supermarkt, bakker : 2 minuten wandelen

+ winkelstraat : 10 minuten wandelen langs een gezellige boulevard

complex :

+ ruim, proper, gerieflijk appartement met airco.

+ zeer mooi, goed onderhouden zwembad

- enig minpuntje is de gehorigheid van de appartmenten.

Maar dit mag je zeker niet beletten om er naartoe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

2008

leuk en rustig gelegen appertement

annie schattevoet
9-8-2008

leuk gezellig appartement, niet ver lopen naar het strand en het treintje voor naar het centrum stopt voor de accomodatie. zijn al verschillende keren in deze plaats geweest maar zal zeker terug keren naar dit appartement, tevens een mooi zwembad aanwezig.

Gereisd familie in juli 2008

Een van de betere appartementen !!

martijn
3-8-2008

Wij zijn er in de zomervakantie van 2007 geweest met de kinderen, en wij zijn er helemaal weg van !!

Mooie ruime kamers, goede bedden, nette keuken en heel belangrijk een airco! De badkamer heeft alleen geen bad,maar ach die zijn meestal toch zo klein dat je met je knieën boven water zit dus dat maakte mij niets uit...

Verder een lekker -gekoeld!- zwembad en gratis ligbedden op keurig onderhouden gras. Mij maakte het niets uit, maar er was ooit wel een bar met terras maar dat zag er nu behoorlijk leeg en verlaten uit , voordeel is dat je s'avonds gewoon lekker rustig een drankje kan drinken op je balkon zonder gelal van mensen die zonodig karaoke moeten zingen!

Kortom, heb je kinderen en zoek je rust, dan moet je hier zijn, maar ben je niet in staat om jezelf te vermaken, ga dan maar naar een ander complex!

Gereisd familie in augustus 2008
2007

wij zijn net terug uit dit app , was super. alleen de bedden erg hard.

het ligt echt heel dichtbij het strand, het centrum is toch wel een kwartiertje lopen. om de hoek een bakker en daar tegenover een nederlandse krant . het app was erg schoon, bedjes aan het zwembad, schone handdoeken om te douchen kan je krijgen in festa mar app. was toppie.

veel plezier als je er heen gaat.

Gereisd met partner in september 2007

Wij zijn hier in juni 2006 geweest

wilweeropvakantie
16-9-2007

Wij zijn hier in juni 2006 geweest. De keuken heeft alles wat er in en keuken moet zijn. De bedden zijn vrij hard en het gebouw is gehorig (maar waar op vakantie is dat niet?). De eerste week van juni hadden wij het zwembad voor onszelf, de rest van de mensen die er toen waren, zaten iig niet bij het zwembad. Het app. is schoon. Op 100 m. een supermarkt en de winkelstraat en uitgaansleven op 15 min en 10 min lopen. Wij zijn per vliegtuig gegaan en moesten zelf de transfer regelen. Gelukkig werden wij door vrienden opgehaald en weggebracht. Ik zou hier zo weer boeken! S'nachts is er bewaking en dat geeft wel een veilig gevoel!

Gereisd met partner in juni 2006

Appartement info

• AdresCalle de la COSTA BRAVA, 34 17258
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Estartit Confort in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Estartit Confort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.