Appartement Eolo

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Eolo

• 8pirates_cave01-08-2011

Enthousiast!

App. Eolo: app.complex met 12 eenheden, aan rustige doorgaande weg, 2 min. lopen van strand/boulevard, 5 min. lopen van centrum, niet omgeven door andere vakantie-app. Onder het complex: pizzeria en Engelse pub, geen last van. Heel groot balkon, zitjes, uitzicht op zee/bergen. 1 slaapk./2 bedden, woon/slaapk. met bedbank. Keuken, keramische kookplaat, magnetron. Badkamer met douche, bad, toilet. Koelkast mag wel vervangen worden, boiler te klein voor 3 pers. Ondanks deze 2 minpunten een super appartement. Catalaans ingericht, maar dat heeft wel wat. Bedden prima! Wissel bedlinnen vrijdag, zelf bed opmaken, zelf handdoeken meenemen. Bij vertrek VERPLICHT keuken SCHOON achterlaten, vuil storten (normaal toch?) Borg 50euro, sleutel- en receptie-adres: Officina Trill, aan einde vd straat, hier kluisverhuur, opslag van koffers bij aankomst/vertrek. Zwembadgebruik van app.Marisol, pasje krijg je bij Off.Trill. De mensen van Trill gaven super-service!! Echt goede tijd gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8sarah27-06-2007

Heel goed gelegen, je was zo bij het strand, en zo bij het uitgaan en winkels. Het lag perfect, toen die tijd boven een Engelse pub. Heel gezellig!

Gereisd in juni 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Eolo voor je op een rij gezet:

0 tips over Appartement Eolo

0 vragen over Appartement Eolo

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• AdresCalle Guillem Montgri/Avenida Roma 17 17258(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website