Camping El Molino

148 reviews over Camping El Molino in het Nederlands

Prima

Esther
11-6-2018

Veel mieren maar wel erg lekker dicht bij zee

Volgend jaar niet meer terug

--Astrid--
15-1-2018

Na een aantal jaren hier geweest te zijn zien we dat de camping snel achteruit gaat. Deze review gaat over de strandcamping Er is geen warm water bij de wasbakken of de afwasplaats en er is maar bij 1 toiletgebouw de mogelijkheid om warm te douchen. Na de nieuwe warm water installatie een paar jaar geleden werd geïnstalleerd, kun je niet meer fatsoenlijk douchen. Het gaat van ijskoud naar bloedheet. Het douchen gaat met muntjes en op tijd dus als je een paar keer onder de straal vandaan moet omdat het véél te heet is dan zijn je minuten snel om. Voor stroom heb je kabels nodig van >20 meter en de stoomkabels liggen her en der over de wegen. Afgelopen zomer was er een heuse mierenplaag op de camping. Vreselijk ! Ze liepen 's nachts gewoon over je lijf. In het hoogseizoen wordt 's avonds een toiletgebouw "overgenomen" door tieners die zich klaar maken om te gaan stappen. Je kunt dan niet meer fatsoenlijk gebruik maken van het toiletgebouw door muziek, roken, taalgebruik en gemengde jongens en meiden.De rotzooi die ze achterlaten is ook niet mis.

Wat wij afgelopen zomer voor het eerst meemaakten was dat de auto's 's nachts gewoon over de camping reden (scheurden !) Wij stonden langs de weg en hadden al meegemaakt dat een (dronken) Duitser een caravan aanreed dus hebben de receptie gevraagd om daar alert op te zijn. Volgens de regels is het hek 's nachts dicht maar ze laten hem half open zodat auto's erin en eruit kunnen. Tijdens ons verblijf heeft men geen actie ondernomen en auto's konden gewoon 's nachts de camping op. Afgelopen jaar gaf de doorslag, voor ons volgend jaar een andere camping.Een groot pluspunt van de camping is de prijs en de ligging vlakbij het strand.Honden zijn welkom maar voor jongeren is er behalve het strand weinig vertier.

Wederom fantastisch (20e keer)

Johan
13-1-2018

Super weer, mooi strand bij de camping, snorkelen, lekker eten in het achterland, leuke stadjes

Sterk af te raden.

D.
3-10-2017

Ongeïnteresseerd eigenaar. Geen warm water. Geen stroom op plek dus neem een lange kabel mee als je toch overweegt te gaan.

Zelfs de review plaatsen zijn ze eigenlijk niet waard.

Niet aan te raden, let op je ID

Bianca
3-10-2017

Vooraf contact per mail over stroom op parkeerplekken en aankomsttijden. We kregen netjes antwoord: stroom op de plekken en aankomsttijd maakt niet uit. Bij aankomst om 21.00 de receptie bij de molen donker en alles was moeilijk te vinden. Wij wilden graag op het strand staan, maar dit stond niet aangegeven. Telefoon werd niet beantwoord. Stroom op de plek bleek niet aanwezig; een centraal punt op afstand, waar je >25m kabel voor nodig hebt. Dit hadden wij net niet. De nachtwaker sprak alleen Spaans en wilde onze paspoorten innemen. De volgende ochtend voor 11.00 was de eigenaar al 2x op de fiets langsgekomen om ons naar de receptie te manen. We moesten toch voor stroom betalen wegens een all-in prijs. Bij afrekenen werd niets gevraagd of gezegd. Ongeïnteresseerd en onaardig. Wij wilden langer blijven maar waren het voor die ene nacht al zat! Geen warm water bij de afwaspunten. Service en klantvriendelijkheid zijn niet aanwezig. In het bos uitzicht op een hek! Eetgelegenheden al gesloten.

Heerlijke ruime plaatsen

Riegman
29-9-2017

Na verschillende hutje mutje campings te hebben gehad, zijn wij per ongeluk hier terecht gekomen door t langs fietsen. Super ruime plaatsen en dichter bij de zee kan haast niet. S' Nachts super rustig. We hoorden geen blaffende honden (heel af en toe) wat we nog niet eerder hadden meegemaakt. Sanitair is wel wat verouderd, maar super schoon.

Minpuntje: geen warm water voor de afwas(ook niet tegen betaling)

Bij de receptie werd aangegeven op te passen voor mieren, maar wij hebben er geen last van gehad.

Super pluspunt als je met een hond reist; je zit aan t hondenstrand en er is een strandtentje waar je wat kan eten en drinken.

Heerlijke vakantie gehad.

Nooit meer

Pierre
25-9-2017

Ruime plaatsen. onbehulpzaam en ongeinteresseerd personeel. Van de twee sanitairgebouwen is er een met alleen koud water en voor de andere moet je munten kopen. Verder was de camping vergeven van de mieren.

fantastich,heerlijke plek aan zee!!

greet
16-8-2017

Personeel behulpzaam,toilet schoon. Heerlijke camping aan zee!!

Altijd top!

Denise
3-8-2017

Top camping, mooie ligging, schoon sanitair, ruime plekken, leuke mensen en een super leuk plaatsje. Wat wil je nog meer :-)

jammer maar nooit meer

senioren stel Piero en Abby
16-7-2017

Vergeet bij El Molino niet de kwitantie en je document terug te vragen,anders krijg je het niet terug.Dit om daarna te zeggen,dat je niet betaald hebt.Bij ons wat het de ACSI card die ze vastgehouden hebben,gelukkig niet het paspoort!!Toen ik het merkte waren we al in Frankrijk.Thuis aangekomen lag er een handgeschreven brief zonder mijn card,maar,voila,dat we niet betaald hadden.We waren daar met de camper 1 nacht.Ik heb eerst contant betaald en daarna werd de stroomkabel vrijgegeven.Op de brief stond ook dat wij niet 1nacht maar 4 nachten waren gebleven,ze denken ook niet na dat die 3 nachten makkelijk te bewijzen zijn waar wij waren.Ik heb El Molino gebeld maar nog niets gehoord!!Misschien word je wel afgestraft als je maar 1 nacht blijft.Volgens de politie die de brief gelezen heeft kan dit bedrog ook van het personeel komen,dus wees alert. JAMMER van deze mooie camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Molino in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Molino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Molino scoort een 7.8 uit 10 op basis van 183 reviews.