Camping El Molino

151 reviews over Camping El Molino in het Nederlands

Extreme hondenoverlast

Damien
12-9-2018

Wat dit hele vóór- en naseizoen wel erg opvalt, dat hondenbezitters hun hond NIET aangelijnd houden, waardoor anderen daar hinder van ondervinden. Helaas is daar vanuit de camping geen enkele controle op.

In de periode dat Jordi hier was kwam dit echt niet voor. Die controleerde regelmatig, maar de huidige receptionisten zien we nooit.

Camping holt achteruit veel overlast

Fam. van Gaalen
22-7-2018

Camping holt hard achteruit. We komen hier al vele jaren maar dit is het laatste jaar dat we hier zijn geweest. De camping barst van de honden (enige camping in de buurt die honden toelaat) maar er is totaal geen controle. Iedereen laat de honden uit op de camping en laat ze overal plassen en poepen. Ook lopen er veel honden gewoon los.

Voor de jeugd is er ook helemaal niks meer te doen wat resulteert in hangjongeren rond de toiletgebouwen. De kinderen (tussen de 8 en 15) zorgen voor veel overlast en vinden het leuk oudere mensen te hinderen bij het toiletbezoek.

De Belgische eigenaar laat zich nooit meer zien op de camping. Als je bij de receptie klaagt zeggen ze wel dat het inderdaad niet zo hoort maar er wordt niks aan gedaan.

Sinds dit jaar is ook de campingwinkel en het restaurant gesloten. Voor brood en andere benodigdheden moet je dus naar het dorp. De campingeigenaar interesseert het allemaal niks.

Super

Elvira
13-7-2018

Top camping! Wij komen hier elk jaar en willen niet meer anders.

Prima

Esther
11-6-2018

Veel mieren maar wel erg lekker dicht bij zee

Volgend jaar niet meer terug

--Astrid--
15-1-2018

Na een aantal jaren hier geweest te zijn zien we dat de camping snel achteruit gaat. Deze review gaat over de strandcamping Er is geen warm water bij de wasbakken of de afwasplaats en er is maar bij 1 toiletgebouw de mogelijkheid om warm te douchen. Na de nieuwe warm water installatie een paar jaar geleden werd geïnstalleerd, kun je niet meer fatsoenlijk douchen. Het gaat van ijskoud naar bloedheet. Het douchen gaat met muntjes en op tijd dus als je een paar keer onder de straal vandaan moet omdat het véél te heet is dan zijn je minuten snel om. Voor stroom heb je kabels nodig van >20 meter en de stoomkabels liggen her en der over de wegen. Afgelopen zomer was er een heuse mierenplaag op de camping. Vreselijk ! Ze liepen 's nachts gewoon over je lijf. In het hoogseizoen wordt 's avonds een toiletgebouw "overgenomen" door tieners die zich klaar maken om te gaan stappen. Je kunt dan niet meer fatsoenlijk gebruik maken van het toiletgebouw door muziek, roken, taalgebruik en gemengde jongens en meiden.De rotzooi die ze achterlaten is ook niet mis.

Wat wij afgelopen zomer voor het eerst meemaakten was dat de auto's 's nachts gewoon over de camping reden (scheurden !) Wij stonden langs de weg en hadden al meegemaakt dat een (dronken) Duitser een caravan aanreed dus hebben de receptie gevraagd om daar alert op te zijn. Volgens de regels is het hek 's nachts dicht maar ze laten hem half open zodat auto's erin en eruit kunnen. Tijdens ons verblijf heeft men geen actie ondernomen en auto's konden gewoon 's nachts de camping op. Afgelopen jaar gaf de doorslag, voor ons volgend jaar een andere camping.Een groot pluspunt van de camping is de prijs en de ligging vlakbij het strand.Honden zijn welkom maar voor jongeren is er behalve het strand weinig vertier.

Wederom fantastisch (20e keer)

Johan
13-1-2018

Super weer, mooi strand bij de camping, snorkelen, lekker eten in het achterland, leuke stadjes

Sterk af te raden.

D.
3-10-2017

Ongeïnteresseerd eigenaar. Geen warm water. Geen stroom op plek dus neem een lange kabel mee als je toch overweegt te gaan.

Zelfs de review plaatsen zijn ze eigenlijk niet waard.

Niet aan te raden, let op je ID

Bianca
3-10-2017

Vooraf contact per mail over stroom op parkeerplekken en aankomsttijden. We kregen netjes antwoord: stroom op de plekken en aankomsttijd maakt niet uit. Bij aankomst om 21.00 de receptie bij de molen donker en alles was moeilijk te vinden. Wij wilden graag op het strand staan, maar dit stond niet aangegeven. Telefoon werd niet beantwoord. Stroom op de plek bleek niet aanwezig; een centraal punt op afstand, waar je >25m kabel voor nodig hebt. Dit hadden wij net niet. De nachtwaker sprak alleen Spaans en wilde onze paspoorten innemen. De volgende ochtend voor 11.00 was de eigenaar al 2x op de fiets langsgekomen om ons naar de receptie te manen. We moesten toch voor stroom betalen wegens een all-in prijs. Bij afrekenen werd niets gevraagd of gezegd. Ongeïnteresseerd en onaardig. Wij wilden langer blijven maar waren het voor die ene nacht al zat! Geen warm water bij de afwaspunten. Service en klantvriendelijkheid zijn niet aanwezig. In het bos uitzicht op een hek! Eetgelegenheden al gesloten.

Heerlijke ruime plaatsen

Riegman
29-9-2017

Na verschillende hutje mutje campings te hebben gehad, zijn wij per ongeluk hier terecht gekomen door t langs fietsen. Super ruime plaatsen en dichter bij de zee kan haast niet. S' Nachts super rustig. We hoorden geen blaffende honden (heel af en toe) wat we nog niet eerder hadden meegemaakt. Sanitair is wel wat verouderd, maar super schoon.

Minpuntje: geen warm water voor de afwas(ook niet tegen betaling)

Bij de receptie werd aangegeven op te passen voor mieren, maar wij hebben er geen last van gehad.

Super pluspunt als je met een hond reist; je zit aan t hondenstrand en er is een strandtentje waar je wat kan eten en drinken.

Heerlijke vakantie gehad.

Nooit meer

Pierre
25-9-2017

Ruime plaatsen. onbehulpzaam en ongeinteresseerd personeel. Van de twee sanitairgebouwen is er een met alleen koud water en voor de andere moet je munten kopen. Verder was de camping vergeven van de mieren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Molino in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Molino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.