Appartement Club Torre Vella

Meer appartementinfo

28 reviews over Appartement Club Torre Vella

• 2017
    4Fam. van Ginkel , Ede05-09-2017

Nooit naartoe gaan. Het is een oude bende.

Alles binnen dat complex is kapot, versleten en oud. Toiletten werken niet , het is vies, apparatuur en keuken inrichting is vies en incompleet of werkt niet. Eigenlijk is alles sterk verouderd. Trappen in zwemband zitten los , tuin vol onkruid , leuningen die los zitten. Toch wil ook iets positief vermelden. de keuken is goed en niet duur. Tevens is het uitzicht prachtig. Eigenaar Max lijkt met 3 medewerkers alles te doen. Wanneer er niet geïnvesteerd wordt is dit complex binnen 3 tot 5 jaar volledig naar de knoppen.

• 8Nathalie16-08-2017

Leuke warme vakantie gehad

Op een mooie plek tegen de berg aan bevind zich dit appartementen complex. wij hadden een 4 kamer appartement . Heerlijk ruim en voorzien van 2 balkons met schitterend uitzicht. Het restaurant bij het appartement kun je goed eten voor een schappelijke prijs. Zwembad is lekker voor de kids en niet druk. Huisje is netjes maar verwacht geen grote luxe. supermarkten in de buurt maar het is wel makkelijk als je een auto hebt. Tevens l estartit en het strand 5 a 10 min met de auto. Het enige nadeel vonden wij de bedden. De matrassen zijn echt niet fijn en erg dun. Tevens een aardige eigenaar Max met zijn vrouw. En kan ook nederlands spreken.

• Oude reviews

10familie decoo04-09-2016

een ruim appartment met een proper zwembad

we waren zeer aangenaam verrast dat we in het nederlands werden aangesproken en het appartement was proper en ruim, alle nodige faciliteiten waren aanwezig maar verwacht niet de grote luxe. de bedden kraken wat en je hoort je buren wel goed maar daar hebben wij ons niet zo erg aan gestoord, want op een camping is het ook niet muisstil Het zwembad was zeer proper werd dan ook elke dag gereinigd. Wat de openingsuren betreft mocht het voor ons wel een uur of 2 langer open zijn ,19u is wat vroeg . Het restaurantje moet je zeker ook bezoeken het is lekker en niet duur . Het is er heel gezellig vertoeven . De eigenaars zijn zeer vriendelijk en spreken hun bezoekers ook dagelijks aan , in verschillende talen. Je voelt je er echt thuis. En dan hebben we nog niets over het adembenemend uitzicht gezicht .Gewoon top Wij hebben genoten van dit verblijf en zouden het aanraden aan onze vrienden. Er is dan ook voor elk wat wils te doen in de omgeving PS het wokrestaurant aan het strand laat je beter over ,niet lekker ,niet verzorgt .!

• 9Miley28-08-2016

Ouwe meuk

Rachel en haar man verhuren appartementen en woningen puur voor t geld. Je huurt ouwe meuk. Vies, kapotte toiletten, vaatwassers e.d en als je Aan de bel trekt, gebeurt er niks. Draden uit t stopcontact, niet fijn als je met een kind van 1 op vakantie bent. Zwembad is prima, alleen hetgeen eromheen..... Geen ligbedden of wat ook. In niks is er nagedacht over het comfort van de gasten. De sfeer is ver te zoeken. Mijn advies zou zijn: denk goed na als je hier wilt huren...

• 7dennis13-06-2016

Prima verblijf

Club Torre Vella ligt prachtig in de urbanisatie tussen Torrella de Montgri en Estartit. De appartementen kijken prachtig uit over de baai en zee. Appartementen zijn eenvoudig en sober maar voldoen prima. Bedden kraken wel erg dus het matras maar op de grond gelegd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Voor gezinnen met jonge kinderen wat minder geschikt. Bij het restaurant Torre Vella kan je prima eten.

• 9Jean-Paul Lemmens10-05-2016

Fantastische Mei vakantie

Samen met onze 3 kinderen van 7, 13 en 16 jaar 2 weken in de mei vakantie geweest naar appartementen club Torre vella. Appartementen zijn niet chique maar alles is aanwezig. Goeie bedden, kookplaat met 4 pitten, douche , bad, wasmachine, strijkplank en ijzer enz. Het uitzicht en de locatie is erg mooi. Leuk restaurant/bar naast de deur met een uiterst gastvrije bediening. Eigenaar Max is in 1 woord geweldig. Alles is zeer goed onderhouden en zwembad/groenvoorziening een 10. léstartit en alle kleine plaatsjes in de omgeving zijn zeker de moeite waard. Volgend jaar weer!

• 9Wat een heerlijke plek !28-08-2015

geweldig !

Komen al jaren in L'Estartit ..Wel auto nodig , zit op een berg .mooi uitzicht over L'Estartit .Supermarkt 5 min.naar beneden ,strand winkeltjes 15min. Dames kantoortje zeer vriendelijk en behulpzaam .Wij kwamen weekend op bezoek vanuit Frankrijk, 9 aug, app. achter het kantoortje .Inrichting is basic maar het nodige is er.. Inventaris prima in orde alleen Kaasschaaf kennen ze niet. ,Geen schilderijtjes ofzo ,anders schrijft iemand wel weer "dat de schilderijtjes niet mooi zijn." .Woonkamer met slaapbank, kan kind/licht persoon op slapen .Eettafel 4 stoelen.Ouderslaapkamer met boxspringbed grote kledingkast/klein opbergkastje, douche/toillet Kortom hele ruime , hotelkamer mét keukenblok .Zwembad wordt ook door "anderen" gebruikt ".? Klopt,.Het zijn eigenaren van omliggende woningen die hier al 35 jaar gebruik van maken .Zij betalen lidmaatschap en gebruikten zwembad al voordat de app. gebouwd werden . Het was niet druk in het zwembad ,hooguit 15 mensen toen wij er waren .

• 1Puijk08-07-2015

NOOIT MEER

Verschrikkelijk op alle vlakken. Grote arrogantie van blonde dame. Er zijn zoveel mooie plekken aan de Costa Brava , maar dit was een foute keus. Dus voor ons NOOIT never meer boeken bij Torre Vella. Hadden we Zoover maar eerder gelezen!

• 5westerling12-08-2012

Niet meer

De appartementen zijn oud, de badkamers niet schoon-stukken tegels weg, geen haakjes,oud sanitair. Woonkamer met een ontzettend slecht slaapbank-je voelt de lat in je rug- en een zeer klein keukenblokje met een 2-pitter. Dit is veel te klein. Graag net zoals vroeger weer ligbedden bij het zwembad. En beter onderhoud

• 4Max26-07-2011

Weg blijven!!!

Appartement te klein! Slechte bedden! Maar 2 kookpitten! Zwembad was vies en wordt door Jan en Alleman gebruikt! Inbrekers in verschillende appartementen!

0 tips over Appartement Club Torre Vella

0 vragen over Appartement Club Torre Vella