Appartement Club Nautic

6 reviews over Appartement Club Nautic in het Nederlands

gezellig duikappartementencomplex!

madeliefje1965
28-10-2013

is echt een leuk duikersappartement, je loopt zo vanuit je appartement in het duikpak naar de boot! de bedden zijn niet zo, maar de rest van de inrichting is oké! de keuken is goed ingericht, met oven, magnetron en zelfs een wasmachine.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Mooie ligging.....

R. Schrage
7-10-2012

Op een mooie locatie gelegen. Prachtig uitzicht over de haven. Maar zeer verouderd met wat pogingen om voor weinig geld op te knappen. Tevens is het zeer gehorig en kun je in de keuken en zitkamer gewoon met je buren praten. Wat ook niet handig is, is dat je de sleutel aan de andere kant van het stadje moet halen/weg brengen en zeker als je alleen bent is dit zeer onhandig. Voor mij was dit de eerste en de laatste keer...

Gereisd alleenreizend in september 2012
2006

Dit appartementen gebouw ligt perfect, ik denk niet dat je voor deze prijs een mooier uitzicht krijgt over de haven van L'Estartit. Het interieur is inderdaad en beetje verouderd, maar daar staat dan ook een niet al tr hoge prijs tegenover. Ik kom hier zeker nog een keer terug, al was het alleen al om savonds een wijntje te drinken en te genieten van het uitzicht op het balkon.

Gereisd anders in juli 2006

2005

de appartementen zijn deels verouderd, maar worden per verdieping gerenoveerd.

De ligging voor duikers tov de pier is perfect en het uitzicht is werkelijk prachtig

Gereisd anders in augustus 2005
2004

het interieur van het app

nelleke
3-5-2004

het interieur van het app. viel een beetje tegen[vrij oud].Maar de ligging en het uitzicht is werkelijk geweldig.Zwembad is van normale grote en is op het dak gelegen,zodat het uitzicht ook hier schitterend is.

Gereisd anders in mei 2004
2003

Miranda
3-12-2003
Gereisd anders in december 2003

We hebben een aantal aanbieders voor Club Nautic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Nautic in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Nautic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.