Appartement Centremar

21 reviews over Appartement Centremar in het Nederlands

Uitstekend

wilbertvandeneijnden
9-8-2011

Fijn appartement en luxe ingericht. Het enigste minpunt wat ik ondervonden heb is dat de informatie voorziening omtrend het schoonmaken niet wordt gegeven bij aankomst. Dit kan vervelende situaties geven met het zicht op het gebruik van de handdoeken. De hoeveelheden van de handdoeken is minimaal. verder alles goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed !

Otto van Zelst
30-7-2011

Wij 2 weken doorgebracht in apprtementencomplex centromar zeer goed, ongekend schoon, mooi zwembad ligbedden, alles functioneerd, vaatwasser, wasmachine en diverse andere apperatuur aanwezig in de appartementen, strand op loopafstand. Onder de appartementen een supermarkt handig en heb je geen last van, ook de bakker onder de appartementen is goed! wekelijkse schoonmaak en nieuwe handoeken en lakens etc, oorspronkelijk zijn de appartementen opgezet als apart-hotel wat het nooit is geweest maar je hebt wel bijna hotel service! een aanrader!! Wij vele apprtementen meegemaakt maar dit was uitzonderlijk goed!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

prima appartament met veel facaliteiten

esther1973
24-7-2011

In totaal zijn wij 4 keer in dit appartement geweest. Appartement voorziet in alle behoeftes van afwasmachine tot wasmachine. Keurig onderhouden en net sanitair.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 01 1997 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vacanceselect

Super, appartement met alles erop en eraan!

Margaret
19-7-2011

In het appartement ontbreekt het je aan niets: vaatwasser, oven, magnetron, wasmachine, tv (voor als je er behoefte aan hebt). Het wordt super schoon gehouden, ze hebben een goed team, aardige mensen. En vooral het zwembad ritueel is leuk om te zien (alle bedjes recht zetten) Toen er iets aan de wasmachine kapot ging, werd het nog dezelfde dag in orde gemaakt. Er moeten alleen iets meer Nederlanders komen, want nu is het een Scandinavische enclave, dus als je twijfelt, gewoon boeken! Je zit overal lekker dichtbij en L'estartit is nog een gemoedelijk plaatsje.

Leuk verblijf

Inge
18-7-2011

We hadden een leuk verblijf in een ruim en goed ingericht appartement met groot terras en zicht op het zwembad. Tijdens ons verblijf werd het appartement gepoetst en werden er propere lakens en handdoeken voorzien. Alles wordt nauwkeurig onderhouden. Elk appartement heeft een wasmachine. Een grootwarenhuis en bakker dicht bij. In de buurt is er een manege (buitenwandelingen in natuurgebied en aan het strand). l'Estartit biedt alle watersporten en mooie stranden. Girona, Figueres (Dali-museum) en Besalu (middeleeuwse stad) liggen op 1 uur rijden met de auto en zijn een bezoek meer dan waard. Overdekte en afgesloten parking.

Fantastisch complex

Fam Tang
6-12-2010

Centraal gelegen, dicht bij het strand, boulevard en winkels.

Complex is erg schoon en netjes.

Zwembad aan de kleine kant, maar strand is op loopafstand. Prima supermarkt beneden met zeer goede bakker. Pinautomaat meteen beneden, ned sprekende dokter. Speelparadijs voor de kinderen "JOCS".

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Voor herhaling vatbaar

Dijkstra
20-8-2010

Prima appartement van alle gemakken voorzien, inclusief internet, parking, airco en blindering of rolluiken op alle kamers. Wij (4 personen) hadden een zeer groot terras op de hoek met een mooi uitzicht over de gezellige drukte. Alles is zeer schoon, werkt en lijkt zo goed als nieuw. Het appartement werd in de anderhalve week dat wij er waren 2x grondig schoongemaakt en voorzien van schone badhanddoeken. Het hele complex blonk trouwens. Supermarkt beneden is echt super ! Ze hebben er meer dan alles tegen goede prijzen, Lidl is ook in de buurt. Hebben zelfs gebruik gemaakt van de artsenpost, ook beneden het appartement. Nederlands sprekend en zeer zorgzaam. Strand is breed en lang met strandwacht, soms wat veel wind wat ook wel weer lekker verkoelt. In zee loopt het geleidelijk af. Genoeg vertier, ook in de omgeving genoeg leuke plaatsjes en strandjes. Kortom: Centremar is een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010
2007

Zeer goed appartementencomplex, goede service

hoving
26-4-2007

Zeer goed appartementencomplex, goede service. Wij gaan nu al voor het 5e jaar en hebben het altijd naar ons zin.Goede bereikbaarheid. Winkel en pin onder het appartement. Dus altijd fris brood, gekoeld drinken enz.

Gereisd Anders in april 2007

Kom hier al sinds 1990 in de zomer en in de herfst

Marlon
21-3-2007

Kom hier al sinds 1990 in de zomer en in de herfst.Pas gerenoveerde appartementen. Jammer dat het restaurant (en dus ook Antonio)weg is. Compleet appartement met alle mogelijke voorzieningen: wasmachine, vaatwasser, strijkplank, groot balkon. Ga ook eens kijken in de omgeving! Of ga eens langs bij Vieze Maria...

Gereisd Anders in Wed Mar 21 2007 14:42:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Erg leuk appartementen complex

somsak en katerina
26-9-2006

Erg leuk appartementen complex. Zeer compleet en schoon appartement met een leuke ligging. Supermarkt en pin automaat beneden het appartementen complex.

Gereisd Anders in Tue Sep 26 2006 17:55:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centremar in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centremar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.