Appartement Centremar

9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Centremar voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Centremar in het Nederlands

2007

Zeer goed appartementencomplex, goede service

hoving
26-4-2007

Zeer goed appartementencomplex, goede service. Wij gaan nu al voor het 5e jaar en hebben het altijd naar ons zin.Goede bereikbaarheid. Winkel en pin onder het appartement. Dus altijd fris brood, gekoeld drinken enz.

Gereisd Anders in april 2007

Kom hier al sinds 1990 in de zomer en in de herfst

Marlon
21-3-2007

Kom hier al sinds 1990 in de zomer en in de herfst.Pas gerenoveerde appartementen. Jammer dat het restaurant (en dus ook Antonio)weg is. Compleet appartement met alle mogelijke voorzieningen: wasmachine, vaatwasser, strijkplank, groot balkon. Ga ook eens kijken in de omgeving! Of ga eens langs bij Vieze Maria...

Gereisd Anders in Wed Mar 21 2007 14:42:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Erg leuk appartementen complex

somsak en katerina
26-9-2006

Erg leuk appartementen complex. Zeer compleet en schoon appartement met een leuke ligging. Supermarkt en pin automaat beneden het appartementen complex.

Gereisd Anders in Tue Sep 26 2006 17:55:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Centremar voor je op een rij gezet:

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centremar in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centremar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.