Appartement Centremar

6 reviews over Appartement Centremar in het Nederlands

SuPeR!

sharron_hosdez
3-8-2012

Mooi en groot appartement! Alles top tip iin orde! Een megagroot terras 15m2, alle voorzieningen, proper, Alles in de buurt (restaurant, bakker, supermarkt,...) EEN AANRADER!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Fijn appartement

m. klein
18-4-2012

Fijn, ruim en schoon appartement. Gunstig gelegen in een woonwijk en makkelijk bereikbaar. Handig boven een supermarkt. Op loopafstand van het strand en het centrum. Het appartement is goed ingericht, alles is aanwezig, gelukkig ook een wasmachine en een afwasmachine. Alleen de kinderkamer is aan de woonkamer gelegen, maar het voordeel daarvan is, dat die niet tegen de muren van de buren ligt. En de buren en de kinderen dus geen last van elkaar hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed

Fam. Braakman
28-8-2011

Zeer schoon. Werd gedurende ons verblijf ook nog 2x 's schoon gemaakt incl. Schone bedden en handdoeken. Wordt zeer goed onderhouden. Compleet ingericht. Kleinschalig, niet veel Nederlanders. Alles binnen handbereik. Absoluut voor herhaling vatbaar. Enige nadeel: we waren met z'n vijven, dat kon volgens de beschrijving, maar alles is ingericht op vier personen. Vijfde bed was de bank (slaapt goed overigens) en ook het zitje buiten bestaat uit vier stoelen. Extra bed en stoel was niet verkrijgbaar. Medewerkers zijn op de achtergrond aanwezig. Werken in stilte. Erg vriendelijk en correct. Gratis wifi. Airco tegen betaling (10 E p. Week). Zwembad is klein en slechts een meter diep, maar prima verzorgd, altijd een ligbed beschikbaar. Ik kan gewoon geen slechte punten opnoemen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Uitstekend

wilbertvandeneijnden
9-8-2011

Fijn appartement en luxe ingericht. Het enigste minpunt wat ik ondervonden heb is dat de informatie voorziening omtrend het schoonmaken niet wordt gegeven bij aankomst. Dit kan vervelende situaties geven met het zicht op het gebruik van de handdoeken. De hoeveelheden van de handdoeken is minimaal. verder alles goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima appartament met veel facaliteiten

esther1973
24-7-2011

In totaal zijn wij 4 keer in dit appartement geweest. Appartement voorziet in alle behoeftes van afwasmachine tot wasmachine. Keurig onderhouden en net sanitair.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 01 1997 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch complex

Fam Tang
6-12-2010

Centraal gelegen, dicht bij het strand, boulevard en winkels.

Complex is erg schoon en netjes.

Zwembad aan de kleine kant, maar strand is op loopafstand. Prima supermarkt beneden met zeer goede bakker. Pinautomaat meteen beneden, ned sprekende dokter. Speelparadijs voor de kinderen "JOCS".

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats