Appartement Centremarstersterster

Meer appartement info

22 reviews over Appartement Centremar

• 4B.05-08-2015

Opgelet ! Wegblijven van 3 kamer appt

Centremar was een goede prijs / kwaliteits vakantie 2 jaar geleden. Ondertussen zijn prijzen gestegen , maar wat erger is , er worden oneerlijke prijzen gehanteerd ifv appartement.

Wij kozen nu voor hun duurste appartement gezien 1 volwassene meer , na 2 jaar geleden 2 kamer appartement, met zicht op zwembad genomen te hebben. Bij 3 kamer appartementen kan je kamer met zicht op zwembad niet aanduiden, er wordt overigens nergens iets vermeld in beschrijvingen. Maar wij gingen ervan uit dat het duurste appartement niet het appartement ging zijn met een minimaal balkon, onbruikbaar voor 5 personen (kleiner dan 2 kamer app). Met zicht op drukke straat en bijhorend lawaai, wat je nachtrust niet ten goede komt.

Kortom, Centremar is een goede keus, als je met max 4 personen gaat en kamer met zicht op zwembad. Maar blijf paradoxaal weg van duurdere 3 kamer appartement , is veruit zijn geld niet waard, op het randje van oneerlijke praktijken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Fam. Piket02-08-2014

Prachtige appartementen!

Wij hadden het appartement geboekt met uitzicht op het zwembad. Het appartement is mooi en zeer schoon. Slaapkamer met boxspring bed en een slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. De twee eenpersoonsbedden zijn voor Nederlanders helaas wat kort. Het wordt regelmatig schoongemaakt en de bedden worden verschoond, daarbij ook schone handdoeken. Enige kanttekening is dat het wat gehorig is, op de gang galmt het en mensen laten regelmatig hun voordeur nogal luidruchtig dicht vallen. Wij hadden buren uit het oostblok doe nogal luidruchtig waren. Wij hebben daar echter niet heel veel last van gehad omdat we grotere kinderen hebben. De mensen aan de receptie doen echt alles voor je, zeer positief. Het zwembad is zeer schoon en wordt heel goed onderhouden. De ligging is vlakbij het strand en dat is heel fijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10HH14-08-2013

Fantastiche accommodatie en personeel.

Het appartement is goed uitgerust met alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is goed en schoon. De ligbedden zijn altijd te gebruiken. Ook wordt er 1x in de 5 dagen schoongemaakt en de bedden verschoond en nieuwe handdoeken neergelegd. De balkons zijn goed en ruim

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Otto van Zelst30-07-2011

zeer goed !

Wij 2 weken doorgebracht in apprtementencomplex centromar zeer goed, ongekend schoon, mooi zwembad ligbedden, alles functioneerd, vaatwasser, wasmachine en diverse andere apperatuur aanwezig in de appartementen, strand op loopafstand. Onder de appartementen een supermarkt handig en heb je geen last van, ook de bakker onder de appartementen is goed! wekelijkse schoonmaak en nieuwe handoeken en lakens etc, oorspronkelijk zijn de appartementen opgezet als apart-hotel wat het nooit is geweest maar je hebt wel bijna hotel service! een aanrader!! Wij vele apprtementen meegemaakt maar dit was uitzonderlijk goed!

• 9Margaret19-07-2011

Super, appartement met alles erop en eraan!

In het appartement ontbreekt het je aan niets: vaatwasser, oven, magnetron, wasmachine, tv (voor als je er behoefte aan hebt). Het wordt super schoon gehouden, ze hebben een goed team, aardige mensen. En vooral het zwembad ritueel is leuk om te zien (alle bedjes recht zetten) Toen er iets aan de wasmachine kapot ging, werd het nog dezelfde dag in orde gemaakt. Er moeten alleen iets meer Nederlanders komen, want nu is het een Scandinavische enclave, dus als je twijfelt, gewoon boeken! Je zit overal lekker dichtbij en L'estartit is nog een gemoedelijk plaatsje.

• 10Inge18-07-2011

Leuk verblijf

We hadden een leuk verblijf in een ruim en goed ingericht appartement met groot terras en zicht op het zwembad. Tijdens ons verblijf werd het appartement gepoetst en werden er propere lakens en handdoeken voorzien. Alles wordt nauwkeurig onderhouden. Elk appartement heeft een wasmachine. Een grootwarenhuis en bakker dicht bij. In de buurt is er een manege (buitenwandelingen in natuurgebied en aan het strand). l'Estartit biedt alle watersporten en mooie stranden. Girona, Figueres (Dali-museum) en Besalu (middeleeuwse stad) liggen op 1 uur rijden met de auto en zijn een bezoek meer dan waard. Overdekte en afgesloten parking.

• 9Dijkstra20-08-2010

Voor herhaling vatbaar

Prima appartement van alle gemakken voorzien, inclusief internet, parking, airco en blindering of rolluiken op alle kamers. Wij (4 personen) hadden een zeer groot terras op de hoek met een mooi uitzicht over de gezellige drukte. Alles is zeer schoon, werkt en lijkt zo goed als nieuw. Het appartement werd in de anderhalve week dat wij er waren 2x grondig schoongemaakt en voorzien van schone badhanddoeken. Het hele complex blonk trouwens. Supermarkt beneden is echt super ! Ze hebben er meer dan alles tegen goede prijzen, Lidl is ook in de buurt. Hebben zelfs gebruik gemaakt van de artsenpost, ook beneden het appartement. Nederlands sprekend en zeer zorgzaam. Strand is breed en lang met strandwacht, soms wat veel wind wat ook wel weer lekker verkoelt. In zee loopt het geleidelijk af. Genoeg vertier, ook in de omgeving genoeg leuke plaatsjes en strandjes. Kortom: Centremar is een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

2 tips over Appartement Centremar

• HH, 14-08-2013

Er is te doen in de omgeving om uitstapjes te maken. Het centrum is gezellig. De supermarkt en bakker zijn onder het appartement te vinden. Een goede pizzeria zit ook onder het appartement. En vergeet naar naar het leuke Grandcafe Unic te gaan zeker een aanrader.

• Fam. Piket, 02-08-2014

Je moet echt met de boot naar Ile de Medes, echt heerlijk en prachtig om te zien. Een bezoekje aam Figueres mag ook niet ontbreken. Leuk plaatsje met het museum van Gaudi.

5 vragen over Appartement Centremar

• Amri, 31-05-2015

Barbeque

Kun of mag je ook barbeque gebruiken bij het appartement centromar?

• Sonja, 06-03-2013

Wie weet of je er goed en veilig kunt parkeren. We hebben een verlengde transporter bus.

HH, 14-08-2013

Prima, er is een parkeergarage. Tegen betaling dat wel maar dan heb je een heerlijk koele auto voor als je even op weg moet. Je kunt ook aan de overkant parkeren. Heb nog niet meegemaakt dat er auto's opengebroken zijn.

• Marita, 27-12-2012

ook leuk voor pubers?

Hallo,

Lijkt ons een mooie locatie maar oudere kinderen is een ruim begrip.....Wij vragen ons af of er ook vertier voor jongens van 16 en 18 jaar is in dit appartementencomplex en in deze plaats?

Maud, 03-01-2013

Wij gaan met 2 zonen van 18 en 22 naar dit appartement. We hebben geboekt via booking.com, aangezien je dan kunt aankomen en vertrekken wanneer je wilt. We willen namelijk niet op zaterdags reizen dus ervoor gekozen om maandag aan te komen en donderdag terug te gaan. Volgens kennissen is Estartit een hele leuke plaats, ook voor onze kinderen geschikt!!

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats