Appartement Centremar

3 reviews over Appartement Centremar in het Nederlands

super appartement

jose
2-7-2016

heel mooi appartement we hadden een haardroger bij misschien een tip om deze tegen betaling te huren. Parasol handig voor andere mensen . Geert heeft ons met tips bijgestaan om de omgeving te verkennen . Zodat wij kunnen terug kijken op een heel mooie motor vakantie .. dank je wel aan iedereen van jullie team niets was er teveel.Zwembad is niet te diep maar dat is geen minpunt.

mooi en goede ligging

Caroline
25-6-2016

Ruim en schoon appartement, op korte loopafstand van strand en centrum. Supermarkt beneden met ruime sortering brood ook heel handig voor het ontbijt.Min puntje is geen parasol op balkon, waardoor in de uren dat de zon op balkon schijnt dit te warm is.Enkele wat confortabeler balkonstoelen zou ook meer passen bij dit verder luxe ogend appartement.

Heerlijk appartement

Richard
20-4-2014

Super vakantie gehad, boven supermarkt met lekkere bakker. Dicht bij het strand en zeer vriendelijke mensen. Zwembad klein met vreemde smaak, geen chloor. Verder zeker aan te raden.

Gereisd Met partner in Sat Aug 25 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Centremar voor je op een rij gezet:

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centremar in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centremar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.