Appartement Centremar

21 reviews over Appartement Centremar in het Nederlands

super appartement

jose
2-7-2016

heel mooi appartement we hadden een haardroger bij misschien een tip om deze tegen betaling te huren. Parasol handig voor andere mensen . Geert heeft ons met tips bijgestaan om de omgeving te verkennen . Zodat wij kunnen terug kijken op een heel mooie motor vakantie .. dank je wel aan iedereen van jullie team niets was er teveel.Zwembad is niet te diep maar dat is geen minpunt.

mooi en goede ligging

Caroline
25-6-2016

Ruim en schoon appartement, op korte loopafstand van strand en centrum. Supermarkt beneden met ruime sortering brood ook heel handig voor het ontbijt.Min puntje is geen parasol op balkon, waardoor in de uren dat de zon op balkon schijnt dit te warm is.Enkele wat confortabeler balkonstoelen zou ook meer passen bij dit verder luxe ogend appartement.

Opgelet ! Wegblijven van 3 kamer appt

B.
5-8-2015

Centremar was een goede prijs / kwaliteits vakantie 2 jaar geleden. Ondertussen zijn prijzen gestegen , maar wat erger is , er worden oneerlijke prijzen gehanteerd ifv appartement.

Wij kozen nu voor hun duurste appartement gezien 1 volwassene meer , na 2 jaar geleden 2 kamer appartement, met zicht op zwembad genomen te hebben. Bij 3 kamer appartementen kan je kamer met zicht op zwembad niet aanduiden, er wordt overigens nergens iets vermeld in beschrijvingen. Maar wij gingen ervan uit dat het duurste appartement niet het appartement ging zijn met een minimaal balkon, onbruikbaar voor 5 personen (kleiner dan 2 kamer app). Met zicht op drukke straat en bijhorend lawaai, wat je nachtrust niet ten goede komt.

Kortom, Centremar is een goede keus, als je met max 4 personen gaat en kamer met zicht op zwembad. Maar blijf paradoxaal weg van duurdere 3 kamer appartement , is veruit zijn geld niet waard, op het randje van oneerlijke praktijken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

wil dit jaar terug

monique
21-1-2015

Super aardige mensen, spreken zelf nederlands, mooi zwembad. Dicht bij strand en centrum. Heerlijk centraal. Alles op loopafstand. Bakker naast de deur en supermarkt op 5 autominuten rijden, Veel kleine plaatsen in de buurt.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2013

Prachtige appartementen!

Fam. Piket
2-8-2014

Wij hadden het appartement geboekt met uitzicht op het zwembad. Het appartement is mooi en zeer schoon. Slaapkamer met boxspring bed en een slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. De twee eenpersoonsbedden zijn voor Nederlanders helaas wat kort. Het wordt regelmatig schoongemaakt en de bedden worden verschoond, daarbij ook schone handdoeken. Enige kanttekening is dat het wat gehorig is, op de gang galmt het en mensen laten regelmatig hun voordeur nogal luidruchtig dicht vallen. Wij hadden buren uit het oostblok doe nogal luidruchtig waren. Wij hebben daar echter niet heel veel last van gehad omdat we grotere kinderen hebben. De mensen aan de receptie doen echt alles voor je, zeer positief. Het zwembad is zeer schoon en wordt heel goed onderhouden. De ligging is vlakbij het strand en dat is heel fijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk appartement

Richard
20-4-2014

Super vakantie gehad, boven supermarkt met lekkere bakker. Dicht bij het strand en zeer vriendelijke mensen. Zwembad klein met vreemde smaak, geen chloor. Verder zeker aan te raden.

Gereisd Met partner in Sat Aug 25 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastiche accommodatie en personeel.

HH
14-8-2013

Het appartement is goed uitgerust met alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is goed en schoon. De ligbedden zijn altijd te gebruiken. Ook wordt er 1x in de 5 dagen schoongemaakt en de bedden verschoond en nieuwe handdoeken neergelegd. De balkons zijn goed en ruim

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

SuPeR!

sharron_hosdez
3-8-2012

Mooi en groot appartement! Alles top tip iin orde! Een megagroot terras 15m2, alle voorzieningen, proper, Alles in de buurt (restaurant, bakker, supermarkt,...) EEN AANRADER!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Fijn appartement

m. klein
18-4-2012

Fijn, ruim en schoon appartement. Gunstig gelegen in een woonwijk en makkelijk bereikbaar. Handig boven een supermarkt. Op loopafstand van het strand en het centrum. Het appartement is goed ingericht, alles is aanwezig, gelukkig ook een wasmachine en een afwasmachine. Alleen de kinderkamer is aan de woonkamer gelegen, maar het voordeel daarvan is, dat die niet tegen de muren van de buren ligt. En de buren en de kinderen dus geen last van elkaar hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed

Fam. Braakman
28-8-2011

Zeer schoon. Werd gedurende ons verblijf ook nog 2x 's schoon gemaakt incl. Schone bedden en handdoeken. Wordt zeer goed onderhouden. Compleet ingericht. Kleinschalig, niet veel Nederlanders. Alles binnen handbereik. Absoluut voor herhaling vatbaar. Enige nadeel: we waren met z'n vijven, dat kon volgens de beschrijving, maar alles is ingericht op vier personen. Vijfde bed was de bank (slaapt goed overigens) en ook het zitje buiten bestaat uit vier stoelen. Extra bed en stoel was niet verkrijgbaar. Medewerkers zijn op de achtergrond aanwezig. Werken in stilte. Erg vriendelijk en correct. Gratis wifi. Airco tegen betaling (10 E p. Week). Zwembad is klein en slechts een meter diep, maar prima verzorgd, altijd een ligbed beschikbaar. Ik kan gewoon geen slechte punten opnoemen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centremar in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centremar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.