Camping Castell Montgri (Glamping)

Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°6°
Camping Castell Montgri (Glamping)
7,4

54 tips over Camping Castell Montgri (Glamping)

Paula, 20-8-2017

-Baaitje calella de palafrugell, heel leuk (waterschoenen meenemen)

- Gerona, een schitterende oude stad

- uiteraard Camp nou bezoeken, kijk van te voren of er een leuke wedstrijd speelt en boek die via de Barcelona site.

Paula, 20-8-2017

-snorkelen, met de boot vanaf strand l'estartit, mooie ervaring!

-fietsen door Barcelona, geboek in Nederland via cruising bike tours barcelona , Nederlandse meiden die in Barcelona wonen en je alle leuke delen van Barcelona laten zien.

-Baaitje in Begur, platja fonda (maak dat je er om 9 uur zit, dan kan je je plekje nog kiezen. Schitterend helder blauw water, rotsen, prachtig!

deef, 4-9-2016

- castell montgri beklimmen, start in de ochtend vanwege de warmte.

- Barcelona: kaarten voor park Guell, museum Gaudi en sagrada familia van te voren online kopen (bij de camping heb je een internet cafe en kan je printen), anders staat er een mega rij. Font magica aandoen, do tot zo in de avond fonteinshow. parkeergarages in centrum Barcelona 10 euro, vraag bij de receptie erna voor info.

- empuriabrava (lijkt deels op Venetie), bootje huren.

- happy houres op de camping (18:00 tot 19:00)

We hebben een aantal aanbieders voor Castell Montgri (Glamping) voor je op een rij gezet:

H_h, 30-8-2016
Naar Barcelona: zet auto in parkeer garage boek kaartjes voor de bus (blauw, groene, rode) loop of ga dan met de bus naar fc barcalona. Dan kun je op de blauwe bus stappen en dingen bezoek of overstappen naar de rode/groene
Fred Oomens, 2-8-2015
Als je voor een aangeklede tent kiest, neem dan een ventilator mee.
Joyce, 12-7-2015

Snorkelsafari: leuke boottocht met tussentijds 1 uur snorkelen in een baai.

Avondje Lloret de Mar op 1 uur rijden.

Barcelona op anderhalf uur rijden.

Klim naar het echte Castell de Montgri.

Monique, 12-7-2015

Gratis wifi, gratis bedjes bij caravan en zwembad+parasols zou fijn zijn

Segway even voorbij Troela Mongri Super gaaf

Eten bij Montpla aan de boulevard even voorbij centrum heerlijk

robin van den berg, 10-7-2015

ik vind het een camping voor ouders met kinderen die je nog net niet alleen op vakantie laat gaan.(16-17-18 jaar).

in de buurt zijn veel leuke dingen te doen.

en een dagje Barcelona is helemaal een aanrader.

station van Flaca (20 minuten van camping) en dan in 1 1/2 uur naar Barcelona naar station Barcelona Passeig de Gracia en je staat midden in het centrum van Barcelona.

dan met de turistic bus door heel Barcelona toeren.

familie Belt, 29-6-2015
Dagje Barcelona. Vanuit Flaca trein naar Barcelona (€26 p.p.).
ritchy anthonijsz, 4-6-2015
In pals kip halen heerlijk veel over de markten lopen er zijn ook activiteiten in estartit zoals piraten optochten en andere festiviteiten je hebt er ook heerlijke restaurants voor ieder wat wils en ook souvenirs winkels in overvloed