Vakantiehuis Bon Sol

• Matig / voldoende: 5 - 7

goed

alblas
23-6-2016

net appartement de vaatwasser werkte niet bij aankomst maar binnen 1 dag nieuwe ,geen wifi en hadden baby bedje bij geboekt

dit was camping bedje zonder matrasje dus erg hard .de bedden waren erg slecht als u rug patient bent geen aanrader

zwembad was lek, dus niet zwemmen voor de kids + grote boom voor app, dus géén zon: Héél jammer!!!

Een zeer mooi en ruim vakantiehuis

Fam. Ten Hove
30-9-2007

Een zeer mooi en ruim vakantiehuis. Ik bedoel maar, 2 badkamers met toilet. Een complete keuken met afwasmachine en wasmachine. 2 balkons. De huisjes zijn gevestigd op 3 verschillende hoogtes, die met een lift bereikbaar zijn. Oke, de lift was wel eens kapot, maar werd direct weer gemaakt. Huisjes liggen dicht bij het centrum. Nee, echt een geweldig vakantiehuis gehad gedurende 3 weken.

We hebben een aantal aanbieders voor Bon Sol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bon Sol in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bon Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bon Sol scoort een 7.89 uit 10 op basis van 5 reviews.