Villa Villa's Unico

• Onvoldoende: 1 - 5

Kon ermee door.

Els Bouma
17-3-2017

De ontvangst was zeer chaotisch. Er waren meerdere gasten en er was van alles mis. Wij kregen een bos sleutels en een routebeschrijving. Bij het huis aangekomen hebben we lang moeten zoeken naar de juiste sleutel om binnen te komen. Binnen was alles zeer verouderd en we waanden ons uit de tijd van Brabantia en Moulinex(oranje en bruin). Maar we hadden een heerlijk terras en in Spanje leef je voornamelijk buiten. Het zwembad was ook prima. 2x in de week kwam de eigenaar van 84 jaar! het schoonmaken. Binnen liet de schoonmaak te wensen over, de vlokken hondenhaar lagen overal. Nou hebben wij zelf ook een hond, dus daar zat ik niet echt mee, dus heb zelf de bezem maar ter hand genomen. Het rook er oud en muf, alsof we de eerste gasten waren van het seizoen. Verder een prima vakantie gehad, behalve dan dat het zwembad de laatste 2 dagen groen water had i.p.v. blauw. Pomp kapot volgens de eigenaar. Wij vertrokken op een maandag en de mevrouw op het kantoortje vertelde dat ze die dag dicht waren en er geen inspectie kon plaats vinden. We moesten onze bankrekening opgeven en de borg zou aan ons worden overgemaakt. Wij hebben alles keuriger en schoner achter gelaten dan toen we er in kwamen, de sleutelbos, zoals verzocht, in een soort brievenbus bij het kantoortje gedumpt. Na vele verzoeken hebben we tot op heden nog steeds de waarborgsom t.b.v. Eur. 120,00 niet terug ontvangen, ondanks herhaaldelijke verzoeken. De reisorganisatie heeft één mailtje gestuurd en verder kunnen ze niks doen zeggen ze. Waarschuwing: ga nooit weg zonder dat je je borg terug hebt!

Nooit meer

R
1-10-2016

Toen we onderweg waren, werden we gebeld door het reisbureau waar we geboekt hadden: het huis (met zwembad) wat voor de 1e week overboekt. Toch besloten naar Unico te gaan en ter plaatse te bekijken wat de mogelijkheden waren. Daar was de medewerkster totaal niet vriendelijk en uiteindelijk werden we in een veel te klein appartement gestuurd. Het was of dat, of naar huis, werd ons even verteld. Maar na 1400 kilometer ga je ook niet direct terug naar huis... Touroperator heeft vrij weinig geregeld en wij werden aan ons lot over gelaten. Wij kwamen al 10 jaar bij Villa's Unico, maar dit jaar sloeg echt alles.

Na een aantal dagen in het te kleine appartement hebben we zelf een ander huis gevonden (terwijl zowel Touroperator als Unico bleven volhouden dat er helemaal niets beschikbaar was). Uiteindelijk zijn we na vier nachten verkast naar een ander huis en een ander verhuurkantoor. En wij bleken niet het enige Nederlandse gezin te zijn waarbij er van alles mis liep...

Voor ons geen Unico meer.

Nooit meer bij unico

Mario jolien
26-9-2016

Onze reis was geboekt en betaald via touroperator, dus wij dachten dat alles tot in de puntjes was geregeld en met een gerust hart konden vertrekken.

eenmaal toegekomen na 13-14u rijden, kregen we te horen dat er geen villa met zwembad voor ons ter beschikking was. er zat nog een belgisch gezin die juist hetzelfde voor hadden.

dan hadden ze een oplossing voor ons, dus we volgden de firma naar het huis... een rijhuisje de grootte van een sociaal appartement, dan reed ik nog liever terug naar huis !

uiteindelijk hebben we een villa kunnen krijgen voor een week, ipv 2 weken en zonder zwembad. gelukkig heeft touroperator er nog kunnen voor zorgen dat we toch 2 weken konden blijven, en een kleine som heeft terugbetaald omdat er geen zwembad was.

er was net voor ons nog een Nederlander die woedend het gebouw van Unico verliet.

vermijd unico villas en bespaar jezelf Veel last !

dit doen we nooit meer

David
    17-9-2016

de villa ligt in een wijk twee km van het strand

betaald 40 euro voor het kuisen,bij aankomst niet gekuist alles vuil zwembad vuil de zogezegde parking is een klein plaatsje op het terras plaats voor een bromfiets niet voor een auto alle keukenmateriaal was vuil en oud geen tuin alleen terras omringd met muutje van 1,20 mhoog inkijk van over de ganse straat zelf de overburen kunne inkijken tot in de badkamer

ontvangst zeer srtoef en eenmaal voucher afgegeven geen interesse meer (trek uw plan)

ge moet niet afkomen met een vraag of inlichting dit gaan we nooit echt nooit meer doen

slecht heel slecht

David
    11-9-2016

voorziene parking was er niet,

zwembad een troep

geen privacy

zeer klein

absoluut niet vriendelijk

alles vuil

bed te klein

buren kijken tot in de badkamer

Nooit meer

Thalissa
    16-7-2016

Wij hadden een vakantie geboekt bij deze en nooit meer.

Heb geboekt van 2-17juli 2016

Hebben 2000€ betaald en komen daar toe

Tv werkt niet, Hebben bbq maar geen rooster

Meubels buiten vallen bijna uit elkaar , Geen proper huisje het stonk daar enorm hij aankomst. Op foto toont het heel mooi maar Int echt huisjes niet zo mooi en heel veel onkruid in de tuin. Heel slechte elektriciteit als je wasmachine en vaatwasser laat draaien springt heel de boel,

In het huisje was het er om dood te vallen van de warmte , voral snachts was het een hel. Er waren airco's aanwezig maar zo slim waren ze ze hadden de afstandsbediening bij hen, en als je airco wil moet je 100€ betalen per week en 50€ voor de afstandsbediening

Ook het gasvuur werkte niet!

Na meerdere malen gaan klagen en bellen zijn ze eindelijk een week later komen herstellen! Zijn elke dag op restaurant moeten gaan.

Wij zijn 5 dagen eerder terug gekeerd en zijn 4000€ armer

Nooit meer !

Nicole Hofmans
    3-6-2015

Langs buiten een mooie villa ! Binnen vies en vuil. Sofa en gordijnen half opgevreten door een hond ?... Badkamer vol schimmel en toilet dat stuk was. Keuken oud en versleten, kookpotten met centimeters dikke kalk laag waarin je niet durft te koken. Onvoldoende bestek en servies in 8 verschillende decors, maar niets bruikbaar. Slechts 1 bed van de 5 met een degelijke matras. Buiten was het proper, maar er was ook geen degelijk tuinmeubilair voorhanden. Kapotte ligbedden waarop je zelfs je badlakens niet durfde opleggen.

nooit meer type 50 !!!!!

Katia Verplancke
    12-2-2013

Wij boekten via touroperator een 14 daags verblijf in type 50 (wandelafstand strand) omdat we maar met 2 personen reizen.

Bij aankomst bleek keuken vervallen (geen kastdeuren, schimmel in pannen)

zeepresten in bad en gootsteen en spinnenwebben langs trap, stof en haar op vloeren en bedden (en dat voor een woning die werd schoongemaakt).

Na heel wat over en weer geloop kregen we andere woning (proper, groter maar ver weg van alles). ze zochten gelukkig wel een oplossing want de 1e woning was niet om in te verblijven. echt niet

er waren nog enkele probleempjes maar een telefoontje naar touroperator Belgie bleef onbeantwoord.

leuke vakantie

mieke
    18-12-2012

we hebben al 2 jaar een villa gehuurd bij unico. ondanks een paar mankementen hebben we 2 maal een zeer goede reis gehad. 1ste jaar: grote villa, wel ver van het centrum, binnen was het proper,was wel gedateerd, de tuin was vies (sigarettenpeuken, glas aan het zwembad,... hiervoor zijn we terug naar het bureau gegaan en die hebben een tuinman gestuurd die is de tuin een dag later komen opruimen. we hebben ondanks een slechte start een hele goede vakantie gehad. 2 de villa was kleiner maar wel nieuwer. er was gepoetst maar niet grondig.tuinstoelen waren stuk en we hebben een week moeten wachten op nieuwe de tuin was in orde. kortom een mooie vakantievilla. wij gaan terug

hadden een iets moderne villa voor 6 personen

tuin en zwembad was oke woning liet te wensen

kwa netheid overal stof en zelfs spinneneten

alle kasten waren opslot voor keuken gerief alleen in keukekast dat moest je nog eerst afwassen voor de rest viel het mee maar lagen

wel heel ver moesten 30min stappen voor winkel

vindt dat dit ook niet kan je mag er maar vanaf 4uur op maar als je vertrekt moet je wel om10uur weg zijn dus zij ontvangen 2dagen estra

We hebben een aantal aanbieders voor Villa's Unico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa's Unico in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa's Unico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa's Unico scoort een 5.48 uit 10 op basis van 105 reviews.