Villa Villas L'Escala

14 reviews over Villa Villas L'Escala in het Nederlands

FANTASTISCH

Trouwe bezoeker sinds 20 jaar
7-9-2017

Fijn villa's, rust, mooi weer, prettige mensen

Wij hebben (familie & vrienden - totaal 10 personen) de 2de week van september een villa gehuurd via Villas L'Escala van Jacqueline.

De communicatie vooraf was heel prettig; er werd gelijk gereageerd op vragen. Ter plekke bleek onze verwachting over de villa uit te komen.

Prachtige villa op een gunstige locatie met een heerlijk groot zwembad.

Inrichting en keukengerei meer dan voldoende voor 10 personen.

Service ter plekke was ook goed (gasfles was op en werd de zelfde dag, op een tijdstip die ons uitkwam, omgewisseld).

Zeker voor herhaling vatbaar!

uitstekende villa's al vele jaren lang

jan van hal
29-6-2013

Ik kom al vele jaren in escala op vakantie en ben bij verschillende verhuurders geweest de laatste 5 jaar huur ik een villa. Mijn ervaringen met de eigenaresse Jaqueline Holemans zijn bijzonder goed. Ik heb al in verschillende villa's(altijd met een prive zwembad en voor minimaal 8 personen)) gezeten en in alle villa's met veel plezier. Als er problemen of mankementen waren met de villa werden deze altijd tot grote tevredenheid opgelost. Ik huur altijd in maand juni 3 weken een villa en ik heb er nog spijt van gehad. Escala is een leuk plaatsje en goede eetgelegenheden. Strand nabij en in de omgeving vele uitstapjes mogelijk. Ik kan het dan ook zeker bij anderen aanbevelen en ik heb al weer voor het komende jaar 2014 geboekt. Mijn kinderen en klein kinderen(totaal 6 personen) komen ook 1 week per vliegtuig naar Escala(vliegen op girona) en hebben een prima vakantie.

Een enorme tegevaller!

annemariedenhaag
2-5-2013

Voor een huis met alles 'erop en eraan' in hoogseizoen voor ruim 1600 euro

(beddegoed en handdoeken zelf meenemen, ongewoon in Spanje) verwacht ik wel iets meer. Maar geen krakende oude bedden, kapotte afwasmachine uit het jaar 0, kapotte parasols, minimaal bestek en servies, smerig zwembad etc. Gelukkig dat de tussenpersoon daar nog moeite heeft gedaan een nieuwe matras en andere zaken aan te schaffen. Maar dit was ver beneden de maat

een tegenvaller

Eva
20-1-2013

Wij hebben 3 jaar op rij een villa gehuurd: de eerste maal (laagseizoen!) kregen we een groter huis als verwacht en dit was tip top in orde. Ook het tweede jaar was het huis in orde, al was het bij aankomst nog niet gepoetst: maar geen probleem: ik deed het zelf. Het derde jaar: zeer klein huisje, niet gepoetst, en na een week viel de warmwaterboiler stuk! Na 2 dagen tevergeefs wachten op de beloofde loodgieter, verkregen we van het verhuurkantoor de volgende uitleg: "als de eigenaar geen nieuwe ketel kan of wil betalen, kunnen we niets doen". Fijn. 35 ° C, 2 kleine kids en wassen met water verwarmd in de kookpot... Dit nooit meer!

Mooie villa

icdevries
9-11-2012

Via touroperator hebben we een villa gehuurd, alleen wisten we niet waar we in Escala terecht zouden komen. De eerste villa was slecht, qua locatie en inrichting. Gelukkig kregen we een andere, meer in de buurt van het centrum, met een prachtig terras en prive zwembad. Licht ingericht, echt de luxe die we hadden gezien van de foto.

De villa lag aan de straatkant, maar gelukkig goed afgeschermd tegen wandelaars.

Leuk maar kan beter

Richard
12-10-2012

Ik wil even een toelichting geven op de positieve maar soms toch ook negatieve reacties over deze accommodaties. De huizen/villa's/woningen zijn van verschillende huiseigenaren met ieder hun eigen smaak en/of prioriteiten wat huishouden betreft. Je bent dus afhankelijk van welke er vrij zijn en welke je krijgt toegewezen. Dit kan helemaal top zijn...maar zoals in ons geval ook wat tegenvallen. Wij zaten in een 6 persoons huisje maar de ruimte was zeer beperkt. (3 sl kamers, 1 met stapelbed, 1 met 2 losse kinderbedden). Zwembad en terras goed! Huis en inrichting niet zo goed helaas. Opzich heb je alles voorhanden maar gezien onze verwachting, gesterkt door de foto's en de zeer positieve verhalen hier, viel het ons toch wat tegen. Mijn beoordeling was natuurlijk veel positiever wanneer wij ook een wat luxer huisje hadden toegewezen gekregen. Maar dat is dus hier de gok!

geweldig

ranjani en jaap breider
14-9-2012

wij hadden een van de kleinste geboekt en hebben een 8 pers gekregen

niks hoeven bij te betalen

geweldig ruim 3 slaapkamers 2 met een twee persoons bed

1 met 2 /1 persoons bedden

en in de huis kamer nog 2 slaapbanken

echt super nieuwe badkamers nieuw

nieuwe keuken van alle gemakken voorzien vaatwasser wasmachine

giga terras mooi zwembad aardige verhuurster

alles gewoon helemaal toppie het huisje krijgt van mij een dikke voldoende

bedankt voor een goed verzorgde en geweldige vakantie jaqeuline

de eigenaresse is heel aardig en goed behulpzaam

Beneden verwachting.

A.Padt-Blaauw
14-8-2012

Onze 'villa Estrade'bleek een eenvoudige hoekwoning met een bescheiden zwembad, niet overeenkomstig met de foto's van de fraaie villa's van de reisorganisatie.

De inrichting was erg gedateerd en hier en daar zeker aan vervanging toe en dan met name de keuken en de badkamer.

Verder was het niet helemaal schoon, een beetje smoezelig.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prijs/kwaliteit onder de maat.

De locatie was goed, rustig en toch dicht bij het strand en het dorp

heerlijke vakantie

alex
8-9-2011

wij werden ontvangen in de nederlandse taal en kregen direct de sleutels.

we werden door een medewerker voorgereden tot aan onze vakantiewonig.

onze woning lag in een rustige straat op 10min van het strand

vakantiewoning was proper en goed onderhouden en er was alles voorhanden(bestek,servies,wasautomaat,strijkplank-en ijzer,diepvries...)

zwembad van 4x8 was zeer goed onderhouden (2 keer per week kwam er iemand langs)

we mochten zelf ons vertrekuur bepalen en we kregen zonder probleem onze waarborg terug.

Wij zouden zeker opnieuw bij villas l' escala boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Villas L'Escala voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villas L'Escala in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villas L'Escala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.