Appartement Pueblo Pinos

66 reviews over Appartement Pueblo Pinos in het Nederlands

Een fijn vakantieadres

Rob
29-8-2018

Wij zijn net thuis van 10 dagen Pueblo Pinos en wat hebben we genoten! De luxe van een heerlijke douche, fijn bed, een vaatwasser, de wasmachine en voor de kinderen wifi én Nederlandse tv zenders, was alsof we thuis waren maar dan in het gezellige stadje L' Escale!

Het zwembad, bijna letterlijk in de achtertuin, was super en dit alles werd goed onderhouden door een zeer vriendelijke beheerder. Ook Sascha de contactpersoon was erg behulpzaam en het contact met de eigenaren verliep ook erg correct en vlot!

Het appartement is op loopafstand van de gezellige stranden, boulevard en de Spar en een bakker. De grote supermarkten waren ook vlakbij, maar daar moest je wel met de auto heen rijden. Wij hadden ook onze eigen fietsen meegenomen en daarmee konden we goed en veilig naar het oude gedeelte van het dorp fietsen. Al met al een prima accommodatie op een mooie locatie en wie weet komen we ooit nog een keertje terug.

Heerlijk appartement. Een aanrader!

Alex en Diana
12-7-2018

We zijn net een week terug van een heerlijke week vakantie in Pueblo Pinos. Fijn appartement met mooi tuintje. Achtertuin grenst aan gezamenlijke tuin en zwembad, wat echt heerlijk is. Je kan zowel bij zwembad liggen of lekker in eigen tuin. Tuin en zwembad worden goed onderhouden door complex manager die er iedere dag is. Netjes en schoon. Appartement zelf ook. Dicht bij het strand en winkels dus qua ligging ook top. Dit was niet de laatste keer in dit leuke appartement. We komen zeker terug.

Geweldig

Nico en Bianca
11-7-2018

Het voelde als weer thuiskomen.

We komen alweer een aantal jaartjes naar dit appartement, omdat het voor ons alles heeft wat wij wensen. Ideaal voor twee personen, maar vier personen lukt ook.

Tevens ligt het op loopafstand van het strand en bakker.

De tuin wordt perfect onderhouden door Paco en voor alles vragen en tips kun je bij Sascha de beheerder kwijt. Ontzettend vriendelijk

Graag komen wij volgend jaartjes weer terug.

Home sweet home

Familie S
9-5-2018

Heel mooi appartement met tuin en zwembad. Alles is goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. Ook de Wi-Fi en Nederlandse televisie is een pluspunt.

Je kunt heerlijk relaxen op terras of in de tuin en zwemmen.

Vanaf het appartement is het fijn om via de boulevard naar het oude centrum van L'Escala te wandelen. Maar ook in de omgeving is er genoeg te beleven voor iedereen. De transfer en autoverhuur was ook goed geregeld. Sascha was stipt op tijd, erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij huren al sinds 2004 en hebben alleen maar goede ervaringen met Albert en Margarethe. Met Pueblo Pinos maar ook om via hun een ander appartement/huis te huren.

Albert en Margarethe, Eigenaar, 9-6-2018

.......schrijft de familie die een speciaal plekje in ons hart heeft

Dank jullie wel voor de mooie woorden en het vertrouwen al die jaren.

Enne...wij zijn trots op jullie xxx

Tot gauw!

Geweldig

Titia oostland
8-5-2018

Prachtig appartement, alles aanwezig. Mooie omgeving en vriendelijke mensen. Gaan vast nog een keer weer naar dit appartement.

Albert en Margarethe, Eigenaar, 18-5-2018

Geweldig............

Dank je wel, Titia, dat je ook hier een reactie hebt geplaatst.

Weer een fijne reactie en mooie cijfers waar we heel blij mee zijn.

En je weet het......Jullie zijn altijd van harte welkom!

fam. Boiten
6-5-2018

Een appartement waar alles aanwezig is zoals een complete keuken, badkamer, goed bed, radio met cd-speler, led tv met alle NL zenders, WiFi. Een zwembad in een grote tuin die dagelijks perfect worden bij gehouden door Paco de tuinman. Het strand en de mooi haven met zijn lange boulevard is 8 min lopen. De beheerder Sascha Banque is een fijne man die de prachtige omgeving kent en de transfer kan verzorgen tevens een auto verhuren tegen een billijke prijs. Dank aan fam. Koning voor het beschikbaar stellen van hun appartement in Pueblo Pinos nr 7. We hebben genoten van 14-28-18 en zeker voor herhaling vatbaar. Groeten fam. Boiten.

Albert en Margarethe, Eigenaar, 16-5-2018

Beste familie Boiten,

Hartelijk dank voor jullie reactie en de mooie waardering.

Fijn om ook op Zoover te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad.

Wij en Sascha zien jullie graag terug in La Escala.

Graag tot de volgende keer!

Toppertje

Bianca
9-8-2017

Heerlijk hebben wij het weer gehad.

Top appartement voor 2 personen

Alles erop en eraan.

Ned.tv ook ideaal.

Overal dichtbij gelegen

Wij hopen volgend jaar weer te mogen komen.

Nico en Bianca

Albert en Margarethe, Eigenaar, 12-8-2017

Dank jullie wel, Bianca en Nico, voor de prachtige reactie en wederom de fantastische beoordeling. Heel fijn om dit horen en zo'n score te krijgen van onze vaste gasten.

Wij zien jullie ook graag in onze appartement.

Tot volgend jaar!

Ik kan mij volledig aansluiten bij alle positieve reviews hiervoor. Een heerlijk gelegen appartement. Van alle gemakken voorzien. Vlakbij de zee, de boulevard met goede restaurants. De Spar op loopafstand. Kortom voor ons ideaal. We hopen dan ook volgend jaar weer terug te komen. Ook het contact met de eigenaren en de contactpersoon aldaar verloopt prima.

Albert en Margarethe, Eigenaar, 3-8-2017

Beste Margret,

Voor ons heel mooi om te horen.

Ook langs deze weg nogmaals onze hartelijk dank voor jullie fijne reactie en de mooie waardering.

Tot volgend jaar!

Hartelijke groet!

Werkelijk heerlijk in een compleet ingericht appar

Edmond Baeyens
27-10-2016

Ik verbleef hier reeds verschillende jaren en had nog nooit spijt. De eigenaar is de vriendelijkheid zelve en Sascha een en al gedienstigheid. Het appartement zelf is modern en met alle comfort uitgerust. De tuin en het zwembad zijn tiptop door de vriendelijke en gedienstige Paco onderhouden. Het is er rustig en aangenaam op het intieme terras. Twee terrassen en een staanplaats maken het volledig. Ik bereisde heel Spanje en vind het hier een van de mooiste plaatsen, door de grillige, rotsige kust. Voor de liefhebber van natuurschoon is het een must. Ook diegenen die graag graven in de geschiedenis vinden hier zeker hun gading: opgravingen van Grieken, Romeinen, Iberiërs wisselen hier af met prachtige kerken, kapellen, kastelen, enz.. Met andere woorden, iedereen, ook zij die houden van strand, zeilen, snorkelen en duiken, vinden hier wat ze zoeken.

Wederom Geweldig

Anita en Hans
23-7-2016

Samen met mijn partner hebben wij zes weken in het appartement Pueblo Pinos vertoeft in l'Escala.

Bij aankomst stond de contactpersoon Sascha voor ons klaar op het vliegveld, om ons naar het appartement te brengen. Wederom top geregeld.

Eenmaal bij het appartement aangekomen waren wij blij verrast, gewijzigd interieur nieuw stoelen in het appartement, zitten geweldig. Heerlijke rustige omgeving en het appartement ligt dicht bij het strand. Mooie gemeenschappelijke tuin met zwembad die goed onderhouden wordt door Paco. Elke morgen even een gezellig praatje maken. Het appartement is goed onderhouden en van alle gemakken voorzien, onder andere oven, magnetron, vaatwasser, wasmachine, Nederlandse tv met veel zenders en natuurlijk ook wifi.

Heerlijk s'morgens buiten ontbijten op het terras. Alles is heel goed verzorgd. Voor ons voelt het als thuis. Het is een aanrader en gaan volgende jaar zeker weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pueblo Pinos in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pueblo Pinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.