Appartement Pueblo Pinos

76 reviews over Appartement Pueblo Pinos

• 2019
    8Eyup en Marleen09-09-2019

Heerlijke vakantie

Het appartementencomplex is erg leuk en gezellig. Het wordt goed onderhouden! Vooral de tuinen en het zwembad zijn elke dag even netjes! Het ligt niet ver van het centrum, de bakker en de spar liggen op loop afstand. Het appartement zelf was goed onderhouden, zit een goede airco in en in de keuken ben je van alle gemakken voorzien. Mocht er iets zijn, word je goed geholpen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10De Fanclub25-08-2019

Wij willen niet naar huis!

Voor ons is dit de ideale vakantieplek! Het appartement, complex en dorp is perfect voor ons. Alle comfort en alles is op loopafstand. Elke keer willen we nog niet naar huis omdat het zo heerlijk relaxed is hier. Wij gaan snel ons volgende vakantie plannen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Else22-08-2019

Hemels

We hebben het heerlijk gehad in het appartement van de fam. Koning. Vanuit de tuin loop je zo het zwembad in, fijn gras en voldoende schaduw. Het appartement is heel netjes onderhouden en alles is aanwezig: afwasmachine, wasmachine, airco etc. De meiden (6 en 9) hebben heerlijk geslapen op de slaapbanken. Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst door Paco en Andrea. De omgeving is mooi met verschillende stranden en stadjes nabij. De kinderen vonden de vakantie "hemels", we komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ilse21-07-2019

Mooi! We zouden er zo weer terug gaan.

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. We werden ontvangen door de Engelse Andrea, een alleraardigste dame die ook de schoonmaak doet. Haar vriendelijke man Paco zorgt er dagelijks voor dat de tuin gedaan wordt. Een goed onderhouden appartement in een prachtig kleinschalig appartementencomplex. We waren hier met onze 2 zonen van 13 en 16. Door de eigenaren waren we gewaarschuwd dat het dan misschien wat krap was, maar door de uitloop de tuin in (en vandaar weer zo het zwembad in) hebben wij dit niet zo ervaren. Alles wat we nodig hadden was aanwezig: een magnetron/oven/wasmachine/afwasmachine en 4 pits kookplaat die allen eenvoudig te bedienen waren. Ook handig een koffiezetapparaat/waterkoker/strijkijzer, 2 ligbedjes, 2 strandstoeltjes. Zelfs een kaasschaaf en mooie Nederlandse boeken in de kast 😉. En ondanks dat was het toch een opgeruimd appartement. Er is een privéparkeerplek voor de deur. Riells is een leuk badplaatsje 👍🏻

Albert en Margarethe, Eigenaar, 22-07-2019

Hartelijk dank voor jullie reactie en mooie waardering, Ilse. Daar kunnen we weer mee voor de dag komen ;) Dank je wel. Wat ons Spanje team en ons betreft, heel graag ...…..

Tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Familie Jansen19-07-2019

Zou dit wel alleen voor onszelf willen houden!

Vanaf 2017 verknocht aan dit appartement . Gaan hier 2x per jaar heen en alles is top . Onderhoud appartement, tuin en zwembad excellent onderhouden.

Beste familie Jansen,

Heel erg bedankt voor de hoge beoordeling en de mooie woorden! Het spreekt voor zich dat de waardering wederzijds is! Wij houden contact!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10De fanclub08-07-2019

Superleuk!

Het mooie appartement ligt op een gunstige plek. Winkels, het strand en boulevard zijn op loopafstand. Het appartement is schoon, netjes en alles is aanwezig. Ook genoten van de mooie tuin en zwembad. Wij hebben het superleuk gehad! De transfer was goed geregeld en ondanks dat we eerder waren geland stond Sacha al op ons te wachten. Paco en Andrea zijn ook vriendelijk en behulpzaam. We kijken al uit naar de volgende keer!

Albert en Margarethe, Eigenaar, 22-07-2019

.......schrijft de familie met een speciaal plekje in ons hart

Superlief weer!! xxx

Tot gauw!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Nico en Bianca06-07-2019

Wederom heerlijk

Wederom weer voor dit appartement gekozen. Het heeft voor ons alles wat wij nodig hebben. Dicht bij strand, supermarkt, eetgelegenheden, ned. tv, zwembad, goed bed, heerlijke douche, begane grond met tuintje. Elk jaar kiezen wij toch weer voor Pueblo Pinos en ik denk dat dat nog een poos zal gebeuren. Fijn en goed kontakt met Albert en Margarethe. Tevens complimenten aan Paco, de man voor het onderhoud van het complex. Ziet er top uit.

Albert en Margarethe, Eigenaar, 08-07-2019

Dank jullie wel, Bianca en Nico, al zoveel jaren onze vaste gasten waar wij blij mee zijn. Het blijft altijd weer fijn om te horen. En Paco... is Top! Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Tieks, Gerard10-12-2018

Geweldig!

De ontvangst op Girona Airport was geweldig! Ook de transfer was goed geregeld. Eenmaal aangekomen bij het appartement blij verrast met alles wat dit appartement te bieden heeft. Geweldige keuken, heerlijke badkamer en het bed is werkelijk formidabel. Alle extra service's zijn aanwezig: airco/verwarming/ nederlandse tv, wiFi etc. De tuin en het zwembad liggen er prima bij. Eetgelegenheid, boodschappen, boulevard, strand binnen 150 a 200 meter aanwezig. Dit appartement ligt echt op een toplocatie! Eigenaars ga zo door! Meer dan dit kan een vakantieganger zich niet wensen!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 10tm sanders18-11-2018

geweldig een super vakantie gehad

na 3 jaar weer naar het zelfde appartement geweest, weer een goede ontvangst van kontakt persoon Sascha we hebben weer heerlijk genoten van onze vakantie mede door het appartement die van alle gemakken is voorzien.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Rob29-08-2018

Een fijn vakantieadres

Wij zijn net thuis van 10 dagen Pueblo Pinos en wat hebben we genoten! De luxe van een heerlijke douche, fijn bed, een vaatwasser, de wasmachine en voor de kinderen wifi én Nederlandse tv zenders, was alsof we thuis waren maar dan in het gezellige stadje L' Escale! Het zwembad, bijna letterlijk in de achtertuin, was super en dit alles werd goed onderhouden door een zeer vriendelijke beheerder. Ook Sascha de contactpersoon was erg behulpzaam en het contact met de eigenaren verliep ook erg correct en vlot! Het appartement is op loopafstand van de gezellige stranden, boulevard en de Spar en een bakker. De grote supermarkten waren ook vlakbij, maar daar moest je wel met de auto heen rijden. Wij hadden ook onze eigen fietsen meegenomen en daarmee konden we goed en veilig naar het oude gedeelte van het dorp fietsen. Al met al een prima accommodatie op een mooie locatie en wie weet komen we ooit nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Appartement Pueblo Pinos info