Appartement Pueblo Pinos

9,4

63 reviews over Appartement Pueblo Pinos in het Nederlands

Home sweet home

Familie S, 9-5-2018

Heel mooi appartement met tuin en zwembad. Alles is goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. Ook de Wi-Fi en Nederlandse televisie is een pluspunt.

Je kunt heerlijk relaxen op terras of in de tuin en zwemmen.

Vanaf het appartement is het fijn om via de boulevard naar het oude centrum van L'Escala te wandelen. Maar ook in de omgeving is er genoeg te beleven voor iedereen. De transfer en autoverhuur was ook goed geregeld. Sascha was stipt op tijd, erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij huren al sinds 2004 en hebben alleen maar goede ervaringen met Albert en Margarethe. Met Pueblo Pinos maar ook om via hun een ander appartement/huis te huren.

Geweldig

Titia oostland, 8-5-2018

Prachtig appartement, alles aanwezig. Mooie omgeving en vriendelijke mensen. Gaan vast nog een keer weer naar dit appartement.
Albert en Margarethe, Eigenaar, 18-5-2018

Geweldig............

Dank je wel, Titia, dat je ook hier een reactie hebt geplaatst.

Weer een fijne reactie en mooie cijfers waar we heel blij mee zijn.

En je weet het......Jullie zijn altijd van harte welkom!

fam. Boiten, 6-5-2018

Een appartement waar alles aanwezig is zoals een complete keuken, badkamer, goed bed, radio met cd-speler, led tv met alle NL zenders, WiFi. Een zwembad in een grote tuin die dagelijks perfect worden bij gehouden door Paco de tuinman. Het strand en de mooi haven met zijn lange boulevard is 8 min lopen. De beheerder Sascha Banque is een fijne man die de prachtige omgeving kent en de transfer kan verzorgen tevens een auto verhuren tegen een billijke prijs. Dank aan fam. Koning voor het beschikbaar stellen van hun appartement in Pueblo Pinos nr 7. We hebben genoten van 14-28-18 en zeker voor herhaling vatbaar. Groeten fam. Boiten.
Albert en Margarethe, Eigenaar, 16-5-2018

Beste familie Boiten,

Hartelijk dank voor jullie reactie en de mooie waardering.

Fijn om ook op Zoover te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad.

Wij en Sascha zien jullie graag terug in La Escala.

Graag tot de volgende keer!

Toppertje

Bianca, 9-8-2017

Heerlijk hebben wij het weer gehad.

Top appartement voor 2 personen

Alles erop en eraan.

Ned.tv ook ideaal.

Overal dichtbij gelegen

Wij hopen volgend jaar weer te mogen komen.

Nico en Bianca

Albert en Margarethe, Eigenaar, 12-8-2017

Dank jullie wel, Bianca en Nico, voor de prachtige reactie en wederom de fantastische beoordeling. Heel fijn om dit horen en zo'n score te krijgen van onze vaste gasten.

Wij zien jullie ook graag in onze appartement.

Tot volgend jaar!

Een heerlijke vakantie gehad in het appartement.

Margret, 18-6-2017

Ik kan mij volledig aansluiten bij alle positieve reviews hiervoor. Een heerlijk gelegen appartement. Van alle gemakken voorzien. Vlakbij de zee, de boulevard met goede restaurants. De Spar op loopafstand. Kortom voor ons ideaal. We hopen dan ook volgend jaar weer terug te komen. Ook het contact met de eigenaren en de contactpersoon aldaar verloopt prima.
Albert en Margarethe, Eigenaar, 3-8-2017

Beste Margret,

Voor ons heel mooi om te horen.

Ook langs deze weg nogmaals onze hartelijk dank voor jullie fijne reactie en de mooie waardering.

Tot volgend jaar!

Hartelijke groet!

Werkelijk heerlijk in een compleet ingericht appar

Edmond Baeyens, 27-10-2016

Ik verbleef hier reeds verschillende jaren en had nog nooit spijt. De eigenaar is de vriendelijkheid zelve en Sascha een en al gedienstigheid. Het appartement zelf is modern en met alle comfort uitgerust. De tuin en het zwembad zijn tiptop door de vriendelijke en gedienstige Paco onderhouden. Het is er rustig en aangenaam op het intieme terras. Twee terrassen en een staanplaats maken het volledig. Ik bereisde heel Spanje en vind het hier een van de mooiste plaatsen, door de grillige, rotsige kust. Voor de liefhebber van natuurschoon is het een must. Ook diegenen die graag graven in de geschiedenis vinden hier zeker hun gading: opgravingen van Grieken, Romeinen, Iberiërs wisselen hier af met prachtige kerken, kapellen, kastelen, enz.. Met andere woorden, iedereen, ook zij die houden van strand, zeilen, snorkelen en duiken, vinden hier wat ze zoeken.

Wederom Geweldig

Anita en Hans, 23-7-2016

Samen met mijn partner hebben wij zes weken in het appartement Pueblo Pinos vertoeft in l'Escala.

Bij aankomst stond de contactpersoon Sascha voor ons klaar op het vliegveld, om ons naar het appartement te brengen. Wederom top geregeld.

Eenmaal bij het appartement aangekomen waren wij blij verrast, gewijzigd interieur nieuw stoelen in het appartement, zitten geweldig. Heerlijke rustige omgeving en het appartement ligt dicht bij het strand. Mooie gemeenschappelijke tuin met zwembad die goed onderhouden wordt door Paco. Elke morgen even een gezellig praatje maken. Het appartement is goed onderhouden en van alle gemakken voorzien, onder andere oven, magnetron, vaatwasser, wasmachine, Nederlandse tv met veel zenders en natuurlijk ook wifi.

Heerlijk s'morgens buiten ontbijten op het terras. Alles is heel goed verzorgd. Voor ons voelt het als thuis. Het is een aanrader en gaan volgende jaar zeker weer.

een mooi complex en een prima appartement

Margie Ehlen, 26-4-2016

Het appartement is goed ingericht, mooie douche en een prima bed. Een zeer vriendelijke en engels sprekende huismeester/tuinman die nog wat aardige tips voor ons had en zeker niet hond-onvriendelijk, zoals we elders lazen. Ook Sascha de contactpersoon was erg attent om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. En dan nog de fam de Koning (verhuurder) die in het voor- en natraject zeer aktief en duidelijk waren.

Kortom een uitstekend verblijf en zeker aanbevelenswaard. Hoewel het zwembad er super bij lag hebben we dit helaas, vanwege het vroege tijdstip febr/mrt, niet kunnen gebruiken.

gerieflijk

Henk de Wit, 28-2-2016

Het appartement is niet groot, maar uitgekiend en smaakvol ingericht. Prima bed, lekkere stoelen in de kamer, goede keuken, prima badkamer. Op het terras in de zon is het heerlijk toeven.

Una casa fantastica

Jan Menno, 25-12-2015

Het appartement Pueblo Pinos is van alle gemakken voorzien. Te beginnen in de keuken, de keuken is echt van alle gemakken voorzien. Allereerst is er een keramische kookplaat (4) aanwezig, magnetron, hete luchtoven en zelfs een vaatwasser wat toch wel een luxe is in een vakantie appartementen in Spanje ( in veel huisjes geweest). Alles verlicht met mooie lichtspotjes. Tevens een wasmachine aanwezig en uiteraard koelkast met vriesvak. De badkamer is nieuw. Mooi ingericht met een inloopdouche en een mooie bad meubel met voldoende opberggelegenheid. De slaapkamer is ingedeeld met een heerlijk bed, met prima matrassen!!!!! De gehele dag heb je zon op het terras waar je heerlijk kunt zitten op het tuin meubilair. Je loopt zo de binnentuin in en springt zo het zwembad in, waar je onder de palmbomen heerlijk kunt liggen. Direct achter het appartement een eigen parkeerplaats. Boulevard, strand, winkels, haven, alles op nog geen 200 meter afstand. De airco welke ook warme lucht afgeeft is heerlijk over de winter, aangezien wij er in December waren. Overdag lagen we heerlijk in de zon met temperaturen rond de 22 graden, maar in de avond koelt het wel af. De airco welke over de zomer koele lucht blaast hebben we ingesteld op warme lucht en binnen 5 minuten was het hele appartement verwarmd!!! Ook de Nederlandse tv welke aanwezig is, is een echte aanwinst. En natuurlijk de WiFi welke aanwezig is in het appartement.

De tuinman in het complex is altijd druk bezig om alles zeer netjes te onderhouden, het gras is geen millimeter te hoog en er zwemt geen mug in het zwembad, keurig schoon, chapeau! Kortom het appartement is van alles voorzien ik had nog meer luxe dan in mijn huis in Nederland en ik heb heerlijk genoten van de rust binnen het complex. Een pluim voor de eigenaars die alles prima hebben geregeld!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pueblo Pinos in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pueblo Pinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pueblo Pinos scoort een 9.41 uit 10 op basis van 64 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: