Appartement Pino Verde

Appartement Pino Verde
8,8

5 tips over Appartement Pino Verde

Fam.Hebing, 7-8-2014

L'Estartie en Begur hebben prachtig helder zee water.Kids hebben daar heerlijk gesnorkeld.

Fiqueres een leuke stad met natuurlijk het museum van S.Dali.

Roses een stadje met veel restaurantjes en Barcelona een wereldstad!

Fam.Hebing, 7-8-2014

Estartite en Begur..wat een prachtig helder water!

Barcelona!Wat een geweldige stad.

Eline Medema, 22-6-2014
In het appartement is een boek te vinden met allerlei bezienswaardigheden en goede restaurants in de omgeving gebaseerd op de ervaringen van de eigenaar en bezoekers! Hier hebben wij gretig gebruik van gemaakt!

Familie Roos, 30-7-2013

met 2 meiden van 17 jaar weet je niet of het klikt met deze stad.

maar zij hebben zich kostelijk vermaakt in de discotheek maandag ladys night -dinsdag white night -woensdag frenche night en donderdag de schuimparty geweldig :-)

Wij zijn naar de kippen boer geweest in Pals .

Halve kip bord patat en sangria voor €10,- all-in

80% was Hollander ,want ons ben zuinig.

Snorkelen een super ervaring €23,- p.p.

G. van Drie, 2-9-2012
Snorkelen: Begur (Sa Tuna). Strand: de ruines van Empuries. Het stadje Pals: indrukwekkend mooi. Cap de Creus: geweldig indrukwekkend landschap. Doe wel wandelschoenen aan. Het binnenland: geweldige autoroutes en een prachtig landschap. Onderweg kom je diverse middeleeuwse stadjes tegen. Cadaqués: de autoroute erheen is adembenemend. Salvador Dali: Port Lligat, zijn woonhuis, koop op internet van tevoren kaarten, anders komt je er niet in. Museum in Figueres: lange wachtrijen in het hoogseizoen.