Appartement Mar i Muntanya

4 reviews over Appartement Mar i Muntanya in het Nederlands

Uistekende verblijfplaats

Felix Ronchetti
13-8-2017

Dit zeer ruime appartement is zeer goed verzorgt en ligt op een paar minuten lopen van het strand en veel restaurants. Elke week schone lakens en handdoeken. Prettige verhuurders. 3 Terrassen dus altijd wel een uit de wind. Rustige omgeving. Parkeren geen probleem. De Spar op paar minuten lopen Carrefour, Aldi, Lidl en Mercadona paar minuten met de auto.

Gereisd Met vrienden in juni 2017
Wout en Cati, eigenaress, 14-8-2017

Hartelijke dank Felix en natuurlijk ook Ana voor deze fantastische beoordeling! Daar zijn we natuurlijk heel blij mee. Maar nog belangrijker is dat jullie het zo naar je zin hebben gehad bij ons. Fijn ook de verbeter-opmerkingen, daar kunnen we de accommodatie op een nog hoger nivo brengen. Bedankt!

Giga mooi appartement.

Jaap Ronchetti
4-7-2017

Het is een mooi, ruim en verzorgt appartement. de twee badkamers maken dat het met meerdere personen ruim blijft overkomen. Ligging centraal, vlakbij de haven, het strand en het centrum. alles is te voet te doen.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Cati & Wout, eigenaress, 20-7-2017

Hallo Jaap en Marijke, Wat een mooie beoordeling! hartelijke dank hiervoor. Ook uw opmerkingen waren zeer welkom. We zijn reuze benieuwd wat uw broer, die ook bij ons was, van het appartement vindt. Vriendelijke groeten uit een warm l'Escala.

Geweldig appartement!

Matthijs en Sjoukje Kroon
13-8-2016

Dit appartement is erg ruim en bijzonder geschikt om met meerdere mensen te zijn. Er zijn verschillende ruimtes waar je uitstekend kunt vertoeven, maar liefst 3 balkons! Het is van alle gemakken voorzien en dichtbij verschillende voorzieningen en natuurlijk zee, strand en boulevard. De ontvangst was erg hartelijk, het appartement erg schoon en fris. De ligging is rustig, weinig omgevingsgeluiden.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Een geweldig verblijf in een prachtig dorp

Jan en Marlies
4-7-2016

Alles was perfect zowel de inrichting als de gastvrijheid van de verhuurder

Gereisd Met partner in juni 2016

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mar i Muntanya in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mar i Muntanya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.