Vakantiehuis Magdalena

Met oudere kinderen

Prachtig, rustig gelegen, huis

paul_margriet
4-9-2012

Mooi vakantiehuis voor 10 personen. Heerlijk, goed verzorgd zwembad. Badkamers hadden iets schoner gekund en meer kastruimte in badkamer. Het huis ligt in rustige buurt, vlakbij strand, supermarkt, bakker, barretjes. en op loopafstand van de haven met boulevard.

Mooi huis met zwembad en vlakbij zee

Riet
26-8-2011

Het vakantiehuis biedt voldoende ruimte voor 10 personen. Het is comfortabel ingericht. Fijn ook dat er 3 badkamers zijn. Het zwembad is groter dan we hadden verwacht en is diep genoeg voor kinderen om bijvoorbeeld duikstokken op te duiken. Het strand is ongeveer 10-15 minuten lopen. Supermarkt op loopafstand en de Carrefour op 15 minuten rijden. Ieder half uur rijdt een treintje, stopplaats vlakbij huis, richting de boulevard met diverse restaurants en winkels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Magdalena in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Magdalena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.