Vakantiehuis La Bonica

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag27°21°
Vakantiehuis La Bonica

We hebben een aantal aanbieders voor La Bonica voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis La Bonica in het Nederlands

Mooie huis als het mooi weer is!

J G
9-7-2013

Het huis staat in een doodlopende straat en heeft een prima tuin om in te verblijven. De tuin was keurig onderhouden en het gras gemaaid voor onze aankomst. De mensen van touroperator zijn zeer vriendelijk.

Dit huis mist een fatsoenlijke keuken inventaris. Opgelost door touroperator, we mochten nieuwe kopen en de kosten de declareren. De zon droogt het plastic tuinmeubilair snel uit, hierdoor zijn alle tuinstoelen kapot. Touroperator heeft na melding keurig nieuwe gebracht. De schoonmaak vooraf is ver beneden maat. Raar dat je voor eindschoonmaak een redelijk bedrag betaalt, maar in een absoluut smerig huis aankomt. We hebben veel tijd besteed aan afwas en vegen/dweilen. De matrassen zijn versleten en de springveren prikken in je rug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Bonica in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Bonica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.