Camping Cala Montgo

45 reviews over Camping Cala Montgo in het Nederlands

Kan beter.

Nicole
28-8-2017

Echt Spaans. Zwembad ,restaurant , speeltuin prima. Ook receptie en hulp goed. Ligging van het strand op nog geen 10 minuten loopafstand.

Sanitair kan veel beter. Sloten die niet werkten,5 toiletten kapot, wat in die 2 weken dat we er waren niet gemaakt werd . Dus aan het onderhoud is wel wat aan te merken. Ook geen wc papier bij de toiletten, wel in de gang, maar regelmatig op. Zeeppompje vaak leeg. Stroom is ook een dingetje..

super leuke gemeente camping

familie Petersen
17-8-2017

Zeer vriendelijke en mooi gelegen familie camping in een prachtige baai.

Verblijf van 2 wk met onze 2 kinderen. Veel te doen voor de kinderen in de buurt en ruime plekken op de camping (heel anders dan de overige campings).

Zeker de moeite waard dus...

Onverwachts top!

fam. Plomp
17-9-2016

Nog nooit zo ruim opgezette camping in het toeristische deel van Spanje gezien. En de douches en wc's zijn heel erg schoon en worden echt veel schoongemaakt. De camping kan erg luid (levendig) zijn rond het zwembad deel. Maar wij kregen netjes een plek met schaduw onder de prachtige bomen en weinig overlast van anderen. Leuke vrijbuiterige mensen en prachtige omgeving. Snorkelen binnen 10 minuten wandelen en een octopus spotten. De omgeving is ook leuk. Boulevard van Escala is gezellig en druk, je moet er van houden. Sfeer is leuker dan Estartit maar is ook persoonlijk. Steden in omgeving zijn ook echte pareltjes. De camping op de heenreis heeft het bijna gewonnen van deze camping, maar toch is deze camping perfect voor vele anderen. Misschien wat veel nederlanders, maar ook die waren zijn zeer vriendelijk en ontspannen. Oh ja, wel veel minimiertjes. Was wel ff wennen, maar ze doen niks. Voor een paar cent haal je een bus vergif (ook voor in het zand) en ze blijven zelfs 2 weken weg. Nadeel zijn de overactieve fluiters van een badmeesters bij het prachtige zwembad.

Een echte Spaanse camping

Eric Luder
15-9-2016

Deze camping is nog echt Spaans, geen afgebakende percelen en de BBQ mag roken als de beste. De toiletgebouwen zouden schoner mogen en kunnen, maar ws vindt het management andere dingen belangrijker.

In het hoogseizoen is er elke dag kinderanimatie en in de avond voor de volwassenen een optreden. Via het bos loop je zo naar het strand. Er zijn 3 supermarkten op loopafstand. Het zwembad is geweldig, maar het restaurant matig.

Leuk maar toch een beetje jammer.

Richard
30-8-2016

Leuke terrassencamping met redelijk grote plekken.

Geen Nederlandse enclave maar wel veel fransen en spanjaarden.

Dit gaat over de camping aan de linkerkant van de straat als je aankomt, er is ook een vlak gedeelte rechts zonder zwembad.

Super mooi en groot zwembad.

Bakker en winkel bij de ingang.

Strand op loopafstand, ca 8 minuten.

Supermarkt op ca 6 minuten lopen.

Nadelen:

- sanitair is gedateerd en was nooit echt heel schoon

- er mag 'bijna' niets in het zwembad (geen balletje, geen luchtbed, geen bommetje en de badjuf zit de hele dag te fluiten)

Mooie camping in drukke Costa Brava

Claudia
14-8-2016

Mooie camping onder hoge pijnbomen; dichtbij strand aan baai van Montgo. Ondanks 3 keer aangeven dat we een rustige plek wilden, kwamen wij terecht op een plek vlakbij de ingang, waardoor we toch veel geluidsoverlast hadden. Hele dag door vanwege uitvalsbasis personeel (scooters en auto's reden af en aan) en 's avonds van 22 tot 24 uur elke dag luidruchtige animatie (bij het zwembad op linkerdeel). Eens per week 'Groot feest' wat betekent dat je om 07:45 uur letterlijk uit bed wordt getrommeld door een optocht met fanfare. Dorpje L'Escala één en al toerist waar wij niet van houden; strand ook zeer druk. Sanitair prima en wordt goed schoongehouden. Strakke leiding op de camping, waardoor er na 00:30 uur rust is. Mooi zwembad met gras en schaduwplekken. Prima campingwinkel voor het hoognodige; grote Carrefour in dorp met auto bereikbaar. Uiteindelijk na 3 dagen zo moe dat we besloten hebben eerder te vertrekken; dit is niet waar wij blij van worden.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt mooi met mooie ruime plekken in de schaduw. Het zwembad is er echt heerlijk en de animatie is ook gezellig. Het sanitair is inderdaad oud, maar wel altijd schoon en niet onbelangrijk warm water.

Prima camping met ruime plekken en veel bomen.

Fam. Splinter
28-1-2016

Prima camping op 5 minuten van de baai. Camping bestaat uit twee delen, links van de hoofdweg terrasvormig met een mooi modern zwembad en bar. Wij stonden op het vlakkere rechterdeel met grote plekken voor tent of caravan. Veel bomen en ver van de animatie. Sanitair prima en schoon maar wat verouderd. Door een fors aantal slechte recensies (over de bungalows) in het verleden krijgt deze camping zeker niet het cijfer dat het verdient. Vriendelijk personeel, een goede kampeerwinkel, geen overlast, we konden bij aankomst direct zelf een zeer ruime plek uitzoeken. Ook de andere bezoekers vonden deze camping zeker geen 6 waard (niet doorvertellen ;-) De plekken op het linkerdeel zijn kleiner met minder privacy en meer herrie. Wel dichter bij het zwembad. Prima eten in het dorpje. Onze kinderen van 7 en 11 hebben zich goed vermaakt.

Nooit meer

Angelique
5-9-2015

Staat van camping is heel erg verouderd en kleine plekken. Er heerste een plaag mieren.

De zee en met name de baai van Cala Montgo is heerlijk. Dat maakt veel goed. Camping is geschikt voor mensen die houden van bos en back to nature. Hoewel de camping wel gelegen is tussen huizen en weg naar het strand.

Hele fijne vakantie gehad

Tanja
21-8-2015

Hele fijne ruime camping, vrij rustig, organiseren leuke activiteiten voor de jeugd en volwassenen zoals circusactiviteiten, schuimparty's, clownsacts, klimtoren, disco-avond, etc. We verbleven in een stacaravan met 3 slaapkamers. Deze was wel wat verouderd en minimaal wat pannen, bestek, etc betreft, maar de bedden waren nieuw (wel klein) en de matrassen schoon en de caravan stond continu in de schaduw, dus het bleef lekker koel.

Het viel op dat de campings in de omgeving drukker en voller waren. Het zwembad was prima, alleen mocht je er niet veel, niet duiken, niet met een balletje spelen, geen luchtbedjes, etc.

Het strand is op loopafstand, leuk baaitje !!!!! Personeel van de camping was tegen ons erg vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Montgo in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Montgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.