Camping Cala Montgo

77 reviews over Camping Cala Montgo

• 2019
    8Wim Splinter20-08-2019

Enorm grote kampeerplekken

Die slechte reviews zijn inderdaad onterecht. Enorm mooie grote plekken naar keuze op het vlakke deel. Zo vind je ze bijna nergens aan de Costa Brava! Je loopt zo naar een mooie baai met prima restaurants. Een supermarkt voor de deur, lekker zwembad, behulpzaam personeel en veel mooie andere strandjes op een half uur rijden. Lekker vrij kamperen. Sanitair is gedateerd maar keurig schoon. Naar het zwembad boven is het even klimmen maar ach, je hebt vakantie. Prima gezinscamping met kinderen leeftijd basisschool. Zeker Pals bezoeken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Fam van der zon10-08-2019

Mooie en goede camping, een aanrader

De slechte revieuws zijn onbegrijpelijk. Het is een hele leuke, goed onderhouden camping. Prachtig gelegen en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles kan en ze doen nergens moeilijk over. Er is gezellige animatie dat niet tot te lang doorgaat, geschikt is voor meerdere leeftijden en ook niet alle dagen herrie. Het sanitair is goed. Het zwembad is mooi en schoon. Er zijn veel verschillende plekken die varieren in grootte, maar ondanks dat het hoogseizoen is , is er voldoende mogelijkheid een andere plek te kiezen als je net niet lekker kunt staan , de camping is behoorlijk groot maar dat merk je eigenlijk bijna niet. Het is 7 min lopen naar het strand, het ligt in een prachtige baai. Het plaatsje l,escala is sfeervol en gezellig. Nogmaals vreselijk voor deze camping dat ze zo,n laag cijfer krijgen. We hebben al vaak op andere campings gestaan met een goede beoordeling. Deze camping doet daar zeker niet voor onder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

6Nicole28-08-2017

Kan beter.

Echt Spaans. Zwembad ,restaurant , speeltuin prima. Ook receptie en hulp goed. Ligging van het strand op nog geen 10 minuten loopafstand.

Sanitair kan veel beter. Sloten die niet werkten,5 toiletten kapot, wat in die 2 weken dat we er waren niet gemaakt werd . Dus aan het onderhoud is wel wat aan te merken. Ook geen wc papier bij de toiletten, wel in de gang, maar regelmatig op. Zeeppompje vaak leeg. Stroom is ook een dingetje..

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8familie Petersen17-08-2017

super leuke gemeente camping

Zeer vriendelijke en mooi gelegen familie camping in een prachtige baai. Verblijf van 2 wk met onze 2 kinderen. Veel te doen voor de kinderen in de buurt en ruime plekken op de camping (heel anders dan de overige campings). Zeker de moeite waard dus...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8fam. Plomp17-09-2016

Onverwachts top!

Nog nooit zo ruim opgezette camping in het toeristische deel van Spanje gezien. En de douches en wc's zijn heel erg schoon en worden echt veel schoongemaakt. De camping kan erg luid (levendig) zijn rond het zwembad deel. Maar wij kregen netjes een plek met schaduw onder de prachtige bomen en weinig overlast van anderen. Leuke vrijbuiterige mensen en prachtige omgeving. Snorkelen binnen 10 minuten wandelen en een octopus spotten. De omgeving is ook leuk. Boulevard van Escala is gezellig en druk, je moet er van houden. Sfeer is leuker dan Estartit maar is ook persoonlijk. Steden in omgeving zijn ook echte pareltjes. De camping op de heenreis heeft het bijna gewonnen van deze camping, maar toch is deze camping perfect voor vele anderen. Misschien wat veel nederlanders, maar ook die waren zijn zeer vriendelijk en ontspannen. Oh ja, wel veel minimiertjes. Was wel ff wennen, maar ze doen niks. Voor een paar cent haal je een bus vergif (ook voor in het zand) en ze blijven zelfs 2 weken weg. Nadeel zijn de overactieve fluiters van een badmeesters bij het prachtige zwembad.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Eric Luder15-09-2016

Een echte Spaanse camping

Deze camping is nog echt Spaans, geen afgebakende percelen en de BBQ mag roken als de beste. De toiletgebouwen zouden schoner mogen en kunnen, maar ws vindt het management andere dingen belangrijker. In het hoogseizoen is er elke dag kinderanimatie en in de avond voor de volwassenen een optreden. Via het bos loop je zo naar het strand. Er zijn 3 supermarkten op loopafstand. Het zwembad is geweldig, maar het restaurant matig.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Richard30-08-2016

Leuk maar toch een beetje jammer.

Leuke terrassencamping met redelijk grote plekken. Geen Nederlandse enclave maar wel veel fransen en spanjaarden. Dit gaat over de camping aan de linkerkant van de straat als je aankomt, er is ook een vlak gedeelte rechts zonder zwembad. Super mooi en groot zwembad. Bakker en winkel bij de ingang. Strand op loopafstand, ca 8 minuten. Supermarkt op ca 6 minuten lopen.

Nadelen: - sanitair is gedateerd en was nooit echt heel schoon - er mag 'bijna' niets in het zwembad (geen balletje, geen luchtbed, geen bommetje en de badjuf zit de hele dag te fluiten)

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Claudia14-08-2016

Mooie camping in drukke Costa Brava

Mooie camping onder hoge pijnbomen; dichtbij strand aan baai van Montgo. Ondanks 3 keer aangeven dat we een rustige plek wilden, kwamen wij terecht op een plek vlakbij de ingang, waardoor we toch veel geluidsoverlast hadden. Hele dag door vanwege uitvalsbasis personeel (scooters en auto's reden af en aan) en 's avonds van 22 tot 24 uur elke dag luidruchtige animatie (bij het zwembad op linkerdeel). Eens per week 'Groot feest' wat betekent dat je om 07:45 uur letterlijk uit bed wordt getrommeld door een optocht met fanfare. Dorpje L'Escala één en al toerist waar wij niet van houden; strand ook zeer druk. Sanitair prima en wordt goed schoongehouden. Strakke leiding op de camping, waardoor er na 00:30 uur rust is. Mooi zwembad met gras en schaduwplekken. Prima campingwinkel voor het hoognodige; grote Carrefour in dorp met auto bereikbaar. Uiteindelijk na 3 dagen zo moe dat we besloten hebben eerder te vertrekken; dit is niet waar wij blij van worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Annerieke20-07-2016

Super klantvriendelijke camping op een top locatie

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt mooi met mooie ruime plekken in de schaduw. Het zwembad is er echt heerlijk en de animatie is ook gezellig. Het sanitair is inderdaad oud, maar wel altijd schoon en niet onbelangrijk warm water.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Fam. Splinter28-01-2016

Prima camping met ruime plekken en veel bomen.

Prima camping op 5 minuten van de baai. Camping bestaat uit twee delen, links van de hoofdweg terrasvormig met een mooi modern zwembad en bar. Wij stonden op het vlakkere rechterdeel met grote plekken voor tent of caravan. Veel bomen en ver van de animatie. Sanitair prima en schoon maar wat verouderd. Door een fors aantal slechte recensies (over de bungalows) in het verleden krijgt deze camping zeker niet het cijfer dat het verdient. Vriendelijk personeel, een goede kampeerwinkel, geen overlast, we konden bij aankomst direct zelf een zeer ruime plek uitzoeken. Ook de andere bezoekers vonden deze camping zeker geen 6 waard (niet doorvertellen ;-) De plekken op het linkerdeel zijn kleiner met minder privacy en meer herrie. Wel dichter bij het zwembad. Prima eten in het dorpje. Onze kinderen van 7 en 11 hebben zich goed vermaakt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

4 tips over Camping Cala Montgo

• Jordy, 11-05-2012

Je kan er goed snorkelen, een simpel snorkelsetje heb je bij de winkeltjes al voor €15, ze proberen je wel het duurste van het duurste te verkopen, maar als je een paar keer gaat snorkelen werkt een setje van €15 ook prima!

• Guido, 08-02-2009

we zijn al 16 jaar op de camping.Een rustig gelegen camping.Een goed zwembad. Heel dicht bij het strand. Goed restaurant : Can parrera. In Villa Macum.

• ingrid nijs, 13-08-2014

Leuke trips om te doen zijn Pals, Barcelona en in de omgeving zijn zat gezellige eettentjes.

4 vragen over Camping Cala Montgo

• Tanja, 26-01-2015

6+2 mobil homes

Is er iemand bekend met de staat van deze mobil homes? Hoe is de ligging?

• JOLANDA, 11-05-2014

CONTACT MET CAMPIN

Wij zijn al een aantal maanden bezig om contact te krijgen met deze camping via de mail. We hebben een aantal vragen voordat we willen boeken maar krijgen geen reactie op de mail. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

• Annemarie, 16-07-2013

erg druk en luidruchtig in augustus?

De Spanjaarden hebben in Augustus vakantie. Klopt het dat het dan erg druk, luidruchtig en overvol is op het strand en op de kamping is of valt het mee? We hebben nl jonge kinderen en zijn vroeg op en gaan vroeg naar bed. Wij moeten daarom ook mee met dit ritme. Als er tot diep in de nacht herrie is, komen wij niet aan onze rust. (beetje geluid en gezelligheid is natuurlijk niet erg...)

Wim Splinter, 08-01-2019

Het rechterdeel van de camping is rustig, de animatie zit op het linkerdeel boven bij het zwembad. Kies je een plek achterin hoor je weinig. En toch dicht bij het strand.

Camping Cala Montgo info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras