Appartement Alegria

Appartement
Appartement Alegria
9,7

181 reviews over Appartement Alegria in het Nederlands

Fantastische vakantie samen met kinderen

De graeve
17-6-2016

Aangenaam en verzorgd verblijf er is niets negatiefs over te zeggen goed en centraal gelegen zeer goede begeleiding bij aankomst door irma

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016
Irma Knufman, eigenaar, 18-6-2016

Beste familie De Graeve,

Zeer bedankt voor jullie vriendelijke woorden en top score voor het vakantie appartement Marina. Tot weerziens in het mooie l’Escala.

Geweldig!

Hans
12-6-2016

We waren hier voor de vijfde keer. Het was het derde appartement van Alegria waar we geweest zijn en het enige verschil is de hoeveelheid ruimte. Voor de rest is het allemaal perfect, van de ontvangst bij aankomst tot het afscheid bij het vertrek en alle tijd daartussen. En dat geldt ook voor de appartementen. Het is allemaal uitstekend. We komen zeker terug voor de zesde keer.

Gereisd met partner in mei 2016
Irma Knufman, eigenaar, 13-6-2016

Beste Hans,

Geweldig, Bedankt!

Fijn dat jullie wederom genoten hebben. Deze keer in het appartement penthouse Marina.

Tot de volgende keer,

Irma

Wij zaten in Alegria voor 4 personen met twee verdiepingen. De bovenste verdieping heeft een riant eerstelijns uitzicht over de zee en het intieme haventje La Clota. Het appartement is brandschoon en zeer compleet en sfeervol ingericht. Ik zou werkelijk niet kunnen bedenken wat er ontbreekt. De gezellige boulevard Riells is op een paar minuten wandelen binnen bereik met zijn ongedwongen barretjes en aangename restaurants. En dan de hartelijke ontvangst van de uiterst innemende verhuurster van Alegria. Irma heeft de gave om met haar Brabantse tongval je direct op je gemak te stellen, alsof je elkaar al jaren kent, zonder de professionaliteit uit het oog te verliezen. Zij legt de lat zeer hoog v.w.b. de schoonmaak van het luxe appartement en het serviceniveau. Wij hebben in verschillende accommodaties gelogeerd, maar er is in heel L'Escala geen betere accommodatie te vinden dan Alegria. Wanneer je wilt verblijven in Alegria dan moet je er wel snel bij zijn, want ze zijn enorm populair!

Gereisd met partner in mei 2016
Irma Knufman, eigenaar, 6-6-2016

Dag lieve mensen, super bedankt voor deze prachtige waardering. Met bijna 200 lovende beoordelingen helpen jullie ons kwaliteit en service waarborgen en door deze samenwerking dragen we ook gezamenlijk bij aan kwaliteit toerisme.

Uw mening is daarom héél belangrijk en gerespecteerd!

Zomerse groet uit l'Escala,

Irma Knufman

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

Het was het begin van het seizoen, waardoor de superservicegerichte beheerder wellicht wat meer tijd voor ons had dan in het hoogseizoen, maar geen moeite was haar teveel.

Verder zijn we weinig in de accomodatie geweest, omdat wij altijd erg actief zijn en veel ondernomen hebben.

We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, omdat net deze week de temperaturen wat lager waren, maar we hebben wel gezien dat de ligging uitstekend is en dat het erg goed schoongehouden wordt.

Wij hadden met twee volwassenen een vierpersoons appartement. Dus voor ons aan ruimte geen gebrek. Ik kan mij voorstellen dat het met vier personen in dit specifiek appartement 's ochtends dringen is op de badkamer/toilet. Wij hadden daar uiteraard geen last van.

Gereisd met partner in april 2016
Irma Knufman, eigenaar, 4-5-2016

Beste Anita en Algo,

Dank-je-wel voor jullie complimenten en waardevolle opmerkingen en last but not least de mooie score voor het appartement Gran Sol!

Tijdens het moment van afscheid nemen in jullie appartement, had ik reeds het vermoeden dat jullie genoten hadden; dat horen we graag!

Tot ziens in L'Escala

subliem!

maria,nanda,hanne en ils
22-12-2015

In september vertroefden we een week in het appartement Gran Sol.

We vertrokken al met een goed gevoel, na het lezen van alle positieve beoordelingen. Eenmaal daar aangekomen, klopte het plaatje volledig. Hartelijk onthaal, goede en professionele service, appartement kraaknet en tot in de puntjes verzorgd. Wout en Irma zijn warm van hart, stonden altijd klaar met raad en daad. Ze zorgden ervoor dat we een super, zorgenloze vakantie, waar niets op aan te merken, hebben beleefd. Toppie!

Gereisd met vrienden in september 2015
Irma Knufman, eigenaar, 16-3-2016

Beste Maria, Nanda, Hanne en Ilse,

Zeer vriendelijk bedankt voor deze prachtige beoordeling en jullie sympathieke woorden naar aanleiding van jullie vakantie in 2015 in appartement GRANSOL in l'Escala. Wij vonden het fijn dat jullie genoten hebben en inmiddels kunnen we uitkijken naar ons weerzien in 2016. Hartelijke groet, Irma

Mooi appartement, vijf minuten van het strand

Bianca en Nico
28-9-2015

Fijne vakantie gehad in een mooi en schoon appartement.

L,Escala is een leuk stadje met div.strandjes, eetgelegenheden en winkeltjes.

Irma en Wout zijn top gastvrouw en heer, alles tot in de puntjes verzorgd.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2015

Super!

Fam. Verrept
21-9-2015

Voor de tweede keer te gast bij Wout en Irma, en zoals verwacht, was alles perfect in orde!

Het ontvangst is super, het appartement is mooi, proper en zeer ruim en de ligging is perfect met een prachtig zicht op haven en zee.

Wij komen zeker terug. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Heerlijk appartement

spekle
12-9-2015

Het appartement ligt op ongeveer 8 minuten van het strand Riells en 20 minuten van het oude centrum. Het is een leuk en gezellig appartement dat zicht heeft op het gezamelijke zwembad en tevens is voorzien van Wifi. Supermarkt is binnen handbereik en er is een inpandige garagebox. Het perceel is afgesloten dus ideaal voor de kinderen.De service van Wout en Irma is perfect, daar kom je vanzelf achter. Voor ons een fijne vakantielocatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

We komen terug!

H.
10-9-2015

Een heel mooi appartement met een goeie ligging, we komen zeker terug, we hebben er de rust gevonden die we zochten. Alles dichtbij en toch rustig gelegen. De kinderen vonden het fantastisch. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastisch!

Jelimo
7-9-2015

Goed gelegen appartement met uitzicht op haventje en deel strand. Op loopafstand van boulevard met leuke winkeltjes en restaurantjes. Ook op loopafstand, maar ietsje verder het oude centrum.

Het appartement is van alle gemakken voorzien, niets ontbrak en netjes onderhouden. Zeer vriendelijke eigenaars en makkelijk in contact. Mooie omgeving met hele mooie baaitjes, aanrader Cap de Cruez.

Het is ons goed bevallen en het is zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alegria in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.