Appartement Alegria

9,7

181 reviews over Appartement Alegria in het Nederlands

Piet,
24-6-2017

De service van de dame die het appartement beheerd is niet te overtreffen!

Gereisd met partner in juni 2017
Irma Knufman, eigenaar, 29-6-2017

Beste familie,

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling en mooie compliment!

Hartelijke groet,

Irma Knufman

Heerlijke appartementen op top locatie

Willemien
16-9-2016

Wij zijn al 3 keer in een Alegria appartement geweest en hebben alweer een optie voor 2017. En dan te weten dat we best kritisch zijn....! In één woord 'heerlijk'! De appartementen zijn compleet, lekker schoon en hebben een prachtig uitzicht! De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Ideaal voor wat oudere kinderen die zo de boulevard op kunnen lopen! Daarnaast kan je vanuit deze locatie genieten van het prachtige Spaanse achterland en steden. Genoeg te doen naast de verschillende stranden. Een compliment ook voor de Alegria directie...grote betrokkenheid en geweldige service!

Irma Knufman, eigenaar, 19-9-2016

Beste Willemien,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van jullie beoordeling voor het appartement Alegria Marina!

De mening van onze gasten vinden we héél belangrijk, mede door hun ervaringen in onze vakantie appartementen kunnen we kwaliteit en service hoog in het vaandel houden. Samen dragen we een steentje bij aan kwaliteittoerisme aan de Costa Brava.

Mil gracias!

Nooit meer!

Sandra Vyncke
1-9-2016

zoeken naar een andere accomodatie dan naar één van Irma van Alegria in l'Escala! Ons verblijf in Gran Sol appartement was fantastisch. Het appartement is ontzettend proper en van alle gemakken voorzien, behalve een vaatwasmachine dan, maar daar is geen plaats voor in de kleine keuken. Het zwembad en de tuin zijn ook prima onderhouden. Het grote terras aan het appartement is een grote troef. Alles bevindt zich op loopafstand. Irma is zeer gastvrij en behulpzaam. Een absolute aanrader.

Irma Knufman, eigenaar, 6-9-2016

Beste Sandra,

Een verrassende openingszin! Pak van mijn hart nadat ik verder las,,,(;

Zeer bedankt voor het delen van jullie mening.

Hartelijke groet,

Uitstekend appartement

G B
31-8-2016

2 weken in Top gezeten en is idd top. Zeer ruim, schoon en prima locatie. Irma is uitstekende gastvrouw. Dichtbij strand/ haven en restaurants.

Irma Knufman, eigenaar, 6-9-2016

Beste familie,

Zeer bedankt voor jullie beoordeling. Hartelijke groet en wellicht tot weer ziens!

Onze favoriete plek in l'Escala

Carina
31-8-2016

We zijn (enige tijd geleden) al vaker in Alegria geweest en we hebben de laatste jaren gekampeerd, maar dit is voortaan echt the way to go. Het Penthouse alegria was super ingericht en we hebben heerlijk geslapen op de goede bedden. We hadden een balkon voor de koelere ontbijtjes en een dakterras waar we 's avonds genoten van een heerlijke zonsondergang met tapas, geweldig!

de locatie van dit complex is top: direct in de haven en bij het grote strand en de boulevard van Riells. Supermarkt en vele restaurants om de hoek, maar geen lawaai.

Gastvrouw Irma weet alles van de omgeving en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

De auto in een koele garage is ook fantastisch

We hadden plannen om volgend jaar naar Mexico te gaan, maar na deze top week, willen we gewoon weer 3 weken naar la Escala, maar dan wel in Alegria!

Irma Knufman, eigenaar, 1-9-2016

HOLA Carina,

Dank je wel voor deze fantastische score en voor het delen van ervaringen tijdens jullie vakantie in het appartement Alegría penthouse voor 4 personen.

heerlijk

Doremieke
27-8-2016

goede communicatie en snel contact met verhuurder, hartelijk en je voelt je erg welkom

goede aanvullende info over omgeving zowel geografisch cultureel als historische info in de map+ leuk!

gezellige praktische inrichting bedden. wasmachine

nieuwe ventilator 2016.. deuren openzetten waait lekker door als je een airco mist. ) gran sol . Het heeft een heel breed balkon, 5 min.lopen vh strand en het zwembad is heerlijk

goed werkende WIFI

Irma Knufman, eigenaar, 28-8-2016

¡HOLA Doremieke!

Bedankt voor deze mooie score en voor het delen van jouw ervaringen tijdens de vakantie in het appartement GRANSOL!

Vriendelijke groet,

Topvakantie gehad!

Gerard van Rookhuijzen
23-8-2016

Bij het zoeken naar een nieuwe vakantiebestemming zijn wij uitgegaan van de cijfers en commentaren op Zoover. Allegria kwam daar zeer goed uit. Je vraag je dan altijd af: 'zal dat echt zo zijn?' In dit geval was dat ook echt zo! Een topappartement op een prima locatie. Alles er op en er aan; en inderdaad: schoon. Het uitzicht vanaf het balkon op de woonverdieping is prachtig; zee, de haven en in de verte Rosas. bijna elke ochtend hebben we daar heerlijk ontbeten en ook 's avonds heerlijk genoten. L'escala is een prima plaats om te vertoeven, redelijk gemoedelijk, ook al waren wij er in de drukste vakantieperiode. Het strand bij Montgro is bij ons favoriet: mooi in een baai, heerlijk zand, snorkelen, noem maar op. Zeker voor herhaling vatbaar.

Irma Knufman, eigenaar, 28-8-2016

Beste familie Rookhuijzen,

Zeer bedankt voor deze " top score" voor het appartement ALEGRIA penthouse voor 4 personen. Zijn we heel blij mee!

Hartelijke groet en tot weerziens in l'Escala.

zalige vakantie

Mertens Katrien
22-8-2016

Prachtig zicht op zee. Ruim appartement met alle comfort. Heel centrale ligging en zeer goed onderhouden.

Beste Katrien,

Reuze bedankt voor het beoordelen van het appartement Alegría 1 met deze mooie score.

Nog lang nagenieten van deze vakantie in l'Escala.

Hartelijke groet aan de familie.

We hebben genoten!

Hans Timmers
18-8-2016

Zojuist terug van drie weken in appartement Marina.

Heerlijk ruim appartement en met een prachtig uitzicht over de haven.

Mooi zwembad waar we bijna elke middag rond drie uur heen gingen en waar we dan vaak de enigen waren tot vijf uur!

Het dakterras vonden wij ook geweldig want daar hebben we heel wat uurtjes doorgebracht omdat daar altijd een heerlijk windje stond.

In de buurt heel veel restaurantjes en winkeltjes die meestal tot negen uur open zijn.

Een spar om de hoek, dus we hebben de auto bijna niet nodig gehad( die stond lekker koel in de garage)

Dus al met al,en ook door de vriendelijke begeleiding van de gastvrouw Irma, een heerlijke vakantie gehad!

Beste familie Timmers,

Wederom een mooie beoordeling voor het appartement MARINA. Dank je wel voor het delen van jullie mening als ook jullie tips!

Zomerse groet,

Top appartement op top locatie met top service

Joyce van den Ham
11-8-2016

We komen hier al 7 jaar en zijn zoo tevreden over de super gastvrije ontvangst en service! Irma staat altijd voor je klaar en weet veel van de omgeving. Appartement is gewoon luxe. Althans vinden wij. Mooie ligging en ook in het hoogseizoen (eerste keer dit jaar) op een gunstige plek zonder noemenswaardige overlast van de strip.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Irma Knufman, eigenaar, 23-8-2016

Hola Joyce, mil gracias voor deze fantastische score van het appartement ALEGRÍA penthouse voor 4 personen.

We delen graag onze persoonlijke ervaringen en toeristische kennis over l'Escala.

Besos

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alegria in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.