Appartement Alegria

Appartement
Appartement Alegria
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Alegria in het Nederlands

meer dan geweldig

jantaipan
13-6-2011

ik kom al vele jaren bij Wout&Irma. ga er next week weer naar toe. de service in de voorbereiding van W&I is meer dan prima. de apptmnten zijn mooi en zeer compleet ingericht. was het maar de 21e. W&I zullen we alvast afspreken bij 1869, gezellig

Gereisd alleenreizend in mei 2011
2008

EEN ECHTE AANRADER

jan
10-10-2008

Irma&Wout verhuren absoluut kwalitatief mooie en goede locaties.

Ze staan voor allen vragen open en niets is hen teveel om het de gasten naar de zin te maken.

Daarbij is L'escala en de hele Costa Brava heel aangenaam om te vertoeven.

Gereisd alleenreizend in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alegria in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.