Appartement Alegria

Appartement
Appartement Alegria
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Alegria in het Nederlands

Heel fijn appartement, gastvrije ontvangst

piet notenboom
16-9-2013

Appartement Alegria in l'Escala (Top) is een zeer ruim appartement dat voorzien is van alles wat je nodig hebt. En wat ook nog eens van goede kwaliteit en smaak is. En met een uitzicht om van te watertanden! De locatie is prima gelegen vlakbij strand en boulevard, maar net ver genoeg daarvan om een rustig verblijf te kunnen hebben. De voorinformatie en ontvangst door Wout en Irma is zeer uitgebreid en persoonlijk.

Gereisd anders in augustus 2013

Appartement Gran Sol: Fantastisch!

Linda
29-6-2013

Wij verbleven van 14 t/m 22 juni in het appartementencomplex Alegría Gran Sol. Het was meer dan fantastisch! Wij kwamen aan, stuurde Irma en Wout een smsje en binnen 10 minuten kwam Wout aan en liet ons binnen in het appartement. Niets ontbrak in het appartement : wasmachine, elektrische sinaasappelpers, een keramische kookplaat, genoeg pannen,een broodrooster, grote koelkast met diepvries en nog meer. Kortom: alles wat je nodig heb om daar te kunnen verblijven indien je niet wenst om elke dag uiteten te gaan. Tevens was het appartement erg schoon en we hadden een privé garagebox voor de auto. Het zwembad is groot en ligt in een prachtige tuin wat het uizicht is vanaf het balkon. Er is geen airco aanwezig maar wij hebben het totaal niet gemist (terwijl het wel warm was!), het is een erg koele appartement. Het appartement lag dichtbij de boulevard van L'Escala, het oude dorp is wel een kwartiertje lopen en wij vonden dat daar leukere eetgelegenheden waren om te eten.

Gereisd anders in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alegria in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.