Appartement Alegria

29 reviews over Appartement Alegria in het Nederlands

Nooit meer!

Sandra Vyncke
1-9-2016

zoeken naar een andere accomodatie dan naar één van Irma van Alegria in l'Escala! Ons verblijf in Gran Sol appartement was fantastisch. Het appartement is ontzettend proper en van alle gemakken voorzien, behalve een vaatwasmachine dan, maar daar is geen plaats voor in de kleine keuken. Het zwembad en de tuin zijn ook prima onderhouden. Het grote terras aan het appartement is een grote troef. Alles bevindt zich op loopafstand. Irma is zeer gastvrij en behulpzaam. Een absolute aanrader.

Irma Knufman, eigenaar, 6-9-2016

Beste Sandra,

Een verrassende openingszin! Pak van mijn hart nadat ik verder las,,,(;

Zeer bedankt voor het delen van jullie mening.

Hartelijke groet,

Onze favoriete plek in l'Escala

Carina
31-8-2016

We zijn (enige tijd geleden) al vaker in Alegria geweest en we hebben de laatste jaren gekampeerd, maar dit is voortaan echt the way to go. Het Penthouse alegria was super ingericht en we hebben heerlijk geslapen op de goede bedden. We hadden een balkon voor de koelere ontbijtjes en een dakterras waar we 's avonds genoten van een heerlijke zonsondergang met tapas, geweldig!

de locatie van dit complex is top: direct in de haven en bij het grote strand en de boulevard van Riells. Supermarkt en vele restaurants om de hoek, maar geen lawaai.

Gastvrouw Irma weet alles van de omgeving en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

De auto in een koele garage is ook fantastisch

We hadden plannen om volgend jaar naar Mexico te gaan, maar na deze top week, willen we gewoon weer 3 weken naar la Escala, maar dan wel in Alegria!

Irma Knufman, eigenaar, 1-9-2016

HOLA Carina,

Dank je wel voor deze fantastische score en voor het delen van ervaringen tijdens jullie vakantie in het appartement Alegría penthouse voor 4 personen.

Topvakantie gehad!

Gerard van Rookhuijzen
23-8-2016

Bij het zoeken naar een nieuwe vakantiebestemming zijn wij uitgegaan van de cijfers en commentaren op Zoover. Allegria kwam daar zeer goed uit. Je vraag je dan altijd af: 'zal dat echt zo zijn?' In dit geval was dat ook echt zo! Een topappartement op een prima locatie. Alles er op en er aan; en inderdaad: schoon. Het uitzicht vanaf het balkon op de woonverdieping is prachtig; zee, de haven en in de verte Rosas. bijna elke ochtend hebben we daar heerlijk ontbeten en ook 's avonds heerlijk genoten. L'escala is een prima plaats om te vertoeven, redelijk gemoedelijk, ook al waren wij er in de drukste vakantieperiode. Het strand bij Montgro is bij ons favoriet: mooi in een baai, heerlijk zand, snorkelen, noem maar op. Zeker voor herhaling vatbaar.

Irma Knufman, eigenaar, 28-8-2016

Beste familie Rookhuijzen,

Zeer bedankt voor deze " top score" voor het appartement ALEGRIA penthouse voor 4 personen. Zijn we heel blij mee!

Hartelijke groet en tot weerziens in l'Escala.

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

Top appartement op top locatie met top service

Joyce van den Ham
11-8-2016

We komen hier al 7 jaar en zijn zoo tevreden over de super gastvrije ontvangst en service! Irma staat altijd voor je klaar en weet veel van de omgeving. Appartement is gewoon luxe. Althans vinden wij. Mooie ligging en ook in het hoogseizoen (eerste keer dit jaar) op een gunstige plek zonder noemenswaardige overlast van de strip.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Irma Knufman, eigenaar, 23-8-2016

Hola Joyce, mil gracias voor deze fantastische score van het appartement ALEGRÍA penthouse voor 4 personen.

We delen graag onze persoonlijke ervaringen en toeristische kennis over l'Escala.

Besos

We komen terug!

H.
10-9-2015

Een heel mooi appartement met een goeie ligging, we komen zeker terug, we hebben er de rust gevonden die we zochten. Alles dichtbij en toch rustig gelegen. De kinderen vonden het fantastisch. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Erg goed! Mooi, ruim, SCHOON!!

mauricevanvugt
18-8-2015

Dit jaar voor het 4e jaar in L'Escala geweest in een appartement van Alegría. Ook dit jaar weer prima bevallen!

De afgelopen jaren hebben we doorgebracht in 3 verschillende appartementen. Kernwoorden die voor alle 3 de appartementen gelden: "netjes, mooi, en vooral SCHOON". Voorzien van goede airconditioning, lift en vaste plek in parkeergarage. PERFECT!

Gastvrouw Irma en gastheer Wout zijn erg betrokken met hun gasten en nemen hiervoor de tijd. Ze staan voor je klaar met raad en daad?

Ook de kinderen (dit jaar 8 en 5) hebben het de afgelopen jaren prima naar hun zin gehad. Lekker (weliswaar simpel) zwembad en kort bij het strand, de boulevard en de kermis. Tevens de halte van de Carrilet (toeristen treintje) voor de deur (naar het oude Sant Marti d'Empúries of naar Cala Montgó).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Ruim, van alle gemakken voorzien, mooi uitzicht.

Piet Notenboom
9-6-2015

Voor de tweede keer weer een hele fijne vakantie gehad in l'Escala Alegria Top. Zeer goed uitgerust appartement, hele gastvrije ontvangst door gastheer Wout en gastvrouw Irma en weer genoten van de relaxte sfeer in de plaats l'Escala.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

De ontvangst is zeer persoonlijk en 'warm'. Bij binnenkomst in het appartement valt direct op hoe netjes en schoon alles is en het heerlijke uitzicht op zee vanaf de balkons. In de directe omgeving van het appartement ligt de boulevard en zijn diverse winkels, waaronder een supermarkt op zeer korte loopafstand. Wout en Irma hebben veel leuke tips over de omgeving, afgestemd op het reisgezelschap. Daarnaast ligt er een informatiemap in het appartement waarin vele tips staan over de omgeving, informatie over de Spanjaarden en Spaanse gebruiken. Erg handig! Wij hebben in de meivakantie genoten van de nog relatieve rust op het strand en in het centrum van L'Escala. Het appartement voelde voor ons als thuis... Zo mooi en tegelijkertijd praktisch ingericht (fijn met kinderen), heerlijke bedden, alles goed onderhouden, en voorzien van alle luxe met o.a. vaatwasser en wasmachine. We hebben bijzonder genoten hier en kijken alweer uit naar ons volgende bezoek! De Zoover Award is zeer verdiend!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

heerlijke comfortabele vakantie

Bram
4-9-2014

Appartement was zeer luxe met vaatwasser en wasmachine. Ruim en ook gezellig aangekleed. Zeezicht en strand op 100 meter. Een heerlijk dakterras, fijne parkeergarage en zwembad dat groot genoeg is voor alle gebruikers. Maar bovenal een geweldige ontvangst en begeleiding door Irma en Wout. Ze geven je direct antwoord op je vragen en leuke tips om plaatsjes te bezoeken. We hebben een topvakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

zeker voor herhaling vatbaar

Sandra Vyncke
2-9-2014

de weergoden waren ons niet helemaal gunstig gezind, maar mede dankzij ons appartementje hebben we een fijne vakantie gehad. De keuken is zeer compleet, alles is netjes, de kinderkamer mocht iets groter zijn met een beter bed (alegria 2B) maar dat weten we voor een volgende keer, dan nemen we iets groter.

Wout is erg gastvrij en behulpzaam. L'escala heeft alles wat je maar kan wensen. In het vlakbij gelegen San Marti d'Empuries is het erg gezellig 's avonds en kan je super lekker eten. Uitstappen naar bv Girona, Roses, Cadaqués,.. zijn zeker aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alegria in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.