Appartement Alegria

9,7

68 reviews over Appartement Alegria in het Nederlands

Diana,
25-8-2018

Fantastische accomodatie op een geweldige plek. Uitzicht op zee en de haven, en alles wat je je kunt wensen binnen handbereik. We hebben de auto nog nooit zo weinig gebruikt. Irma is een perfecte gastdame, kortom alleen maar lof!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Marcella Neus,
7-7-2018

Eigenlijk niets, dat ze hier ontvangen worden als een koning

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Helemaal top

Gb,
31-8-2017

Uitstekend ruim appartement aan haven en strand. Alles op loopafstand

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Echt vakantie!!

Fam. 't Hoen,
25-7-2017

Alles wat in de vorige reacties staat klopt helemaal!!

Wij zijn twee weken in "Gran Sol" geweest en hebben het super gehad!

Irma, bedankt voor je info en adviezen en je gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Dat is precies thuiskomen, hier is echt niets dat ontbreekt, mooi verzorgde duplex met 2 ruime slaapkamers en 2 ruime badkamers, wasmachine, vaatwasser, airco, 2 terrassen, autostaanplaats, zwembad, handdoeken, lakens die om de week ververst worden, tv, WiFi, dit is dus het appartement waar wij verblijven, zo zijn er nog verschillende. De ontvangst is ook ongelooflijk, tijdens het verblijf een probleem : dat wordt a la minute opgelost

Een ongelooflijke locatie, aan de haven, zeezicht, opwandelafstand van bakker, beenhouwer, supermarkt enz, in 1 woord super.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
Irma Knufman, eigenaar, 29-6-2017

GRACIAS Marcella, voor deze prachtige beoordeling!

Hartelijke groet,

Irma Knufman

Heerlijke appartementen op top locatie

Willemien
16-9-2016

Wij zijn al 3 keer in een Alegria appartement geweest en hebben alweer een optie voor 2017. En dan te weten dat we best kritisch zijn....! In één woord 'heerlijk'! De appartementen zijn compleet, lekker schoon en hebben een prachtig uitzicht! De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Ideaal voor wat oudere kinderen die zo de boulevard op kunnen lopen! Daarnaast kan je vanuit deze locatie genieten van het prachtige Spaanse achterland en steden. Genoeg te doen naast de verschillende stranden. Een compliment ook voor de Alegria directie...grote betrokkenheid en geweldige service!

Irma Knufman, eigenaar, 19-9-2016

Beste Willemien,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van jullie beoordeling voor het appartement Alegria Marina!

De mening van onze gasten vinden we héél belangrijk, mede door hun ervaringen in onze vakantie appartementen kunnen we kwaliteit en service hoog in het vaandel houden. Samen dragen we een steentje bij aan kwaliteittoerisme aan de Costa Brava.

Mil gracias!

Uitstekend appartement

G B
31-8-2016

2 weken in Top gezeten en is idd top. Zeer ruim, schoon en prima locatie. Irma is uitstekende gastvrouw. Dichtbij strand/ haven en restaurants.

Irma Knufman, eigenaar, 6-9-2016

Beste familie,

Zeer bedankt voor jullie beoordeling. Hartelijke groet en wellicht tot weer ziens!

heerlijk

Doremieke
27-8-2016

goede communicatie en snel contact met verhuurder, hartelijk en je voelt je erg welkom

goede aanvullende info over omgeving zowel geografisch cultureel als historische info in de map+ leuk!

gezellige praktische inrichting bedden. wasmachine

nieuwe ventilator 2016.. deuren openzetten waait lekker door als je een airco mist. ) gran sol . Het heeft een heel breed balkon, 5 min.lopen vh strand en het zwembad is heerlijk

goed werkende WIFI

Irma Knufman, eigenaar, 28-8-2016

¡HOLA Doremieke!

Bedankt voor deze mooie score en voor het delen van jouw ervaringen tijdens de vakantie in het appartement GRANSOL!

Vriendelijke groet,

zalige vakantie

Mertens Katrien
22-8-2016

Prachtig zicht op zee. Ruim appartement met alle comfort. Heel centrale ligging en zeer goed onderhouden.

Irma Knufman, eigenaar, 23-8-2016

Beste Katrien,

Reuze bedankt voor het beoordelen van het appartement Alegría 1 met deze mooie score.

Nog lang nagenieten van deze vakantie in l'Escala.

Hartelijke groet aan de familie.

We hebben genoten!

Hans Timmers
18-8-2016

Zojuist terug van drie weken in appartement Marina.

Heerlijk ruim appartement en met een prachtig uitzicht over de haven.

Mooi zwembad waar we bijna elke middag rond drie uur heen gingen en waar we dan vaak de enigen waren tot vijf uur!

Het dakterras vonden wij ook geweldig want daar hebben we heel wat uurtjes doorgebracht omdat daar altijd een heerlijk windje stond.

In de buurt heel veel restaurantjes en winkeltjes die meestal tot negen uur open zijn.

Een spar om de hoek, dus we hebben de auto bijna niet nodig gehad( die stond lekker koel in de garage)

Dus al met al,en ook door de vriendelijke begeleiding van de gastvrouw Irma, een heerlijke vakantie gehad!

Irma Knufman, eigenaar, 23-8-2016

Beste familie Timmers,

Wederom een mooie beoordeling voor het appartement MARINA. Dank je wel voor het delen van jullie mening als ook jullie tips!

Zomerse groet,

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alegria in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.