Appartement Alegria

10 reviews over Appartement Alegria in het Nederlands

Zalige vakantie

wuytack Marc
28-7-2013

Wij hebben dit jaar terug verbleven in appartement alegria top, en dit is helemaal top!!!! Geweldige plaats, geweldig appartement en een fantastische ontvangst door Wout en Irma!!!! Een echte aanrader !!

Gereisd familie in juli 2013
2008

Toplocatie voor een fantastische vakantie!

Schaafsma
31-10-2008

Een volledig goed verzorgde vakantie van A tot Z!

Alles tot in de puntjes geregeld. Mooie omgeving, lekker weer, leuke stad en een prachtig uitzicht over de baai! Deze apartementen zijn echt een aanrader!

Irma & Wout maken je vakantie helemaal compleet! Ontzettend lieve warme mensen.

Alweer geboekt voor 2009! Kijken er echt naar uit.

Groetjes Fam. Schaafsma

Gereisd familie in juli 2006

Ales Toppie

Familie Verheijden
      26-10-2008

Prachtig appartement met alles erop en eraan. Ligging optimaal, meteen aan haven en strand. Extra pluspunt is de betrokkenheid van de nederlandse verhuurders.

Gereisd familie in oktober 2008

super, warm aanbevolen

Kutasi-Kessels Kathy
      23-10-2008

Al drie keer in het complex Alegria onze vakantie doorgebracht, en iedere keer een ander appartement genomen. Alle drie van dezelfde kwaliteit: ruim, mooi ingericht en van alle comfort voorzien en wat iedereen al zegt het prachtig uitzicht op de haven. Wat ieder vakantie weer speciaal maakt zijn de goede zorgen van Irma en Wout vanaf het boeken tot het einde van de vakantie staan ze met raad en daad voor je klaar.

Gereisd familie in juli 2008

Ann en Gust VAn Laethem
      12-10-2008

Wij gaan al jaren naar L'escala en hebben al heel wat accomodaties leren kennen. Alegria is veruit de beste ooit! zeer mooie locatie en luxueuse appartementen.Prima service en Irma en Wout zijn super gedienstig en vriendelijk;

Een echte anrader .

Fam. Van Laethem België

Gereisd familie in juli 2008

grote klasse, kei goed

Stella en Jan
      12-10-2008

Al 35 jaar gaan wij op vakantie naar de Costa Brava in Spanje, eerst naar de welbekende drukke plaatsen, maar de laatste 15 jaar naar l Éscala. Eerst met de kinderen en kleinkinderen in diverse huisjes en nu samen. De laatste 3 jaren hebben wij gebruik gemaakt van de appartementen van Irma en Wout.Deze appartementen zijn heel schoon, keurig en compleet ingericht met alles erop en eraan en met smaak.Ook om het gebouw heen en het zwembad wordt keurig verzorgd door Phil.Een eigen parkkeerplaats,een lift geweldig gewoon. Strand, boulevard,restaurants,winkels alles heel dichtbij. Het uitzicht op de zee en haven is geweldig vooral 's avonds vanaf het balkon.Maar boven alles vinden wij de service uitstekend, bij aanvraag of informatie snel een reactie,een heel hartelijk ontvangst, alsof je bij vrienden op bezoek komt, een goed en duidelijk informatieboek in alle talen aanwezig, met goede tips en adviezen.Zijn goed bereikbaar en staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Grandioos gewoon

Gereisd familie in september 2008

topper aan de jachthaven l'escala

mieke
      11-10-2008

al een paar keer in dit appartement vertoefd.

houd u van luxe en comfort, dan beveel ik u dit appartement ten zeerste aan.

Gereisd familie in september 2008

Een absolute aanrader !!

Jo en Els Van Biesen- Van Bogaert
      9-10-2008

In 2006 gingen wij voor de 2°keer naar l'Escla maar voor de eerste naar Alegria bij Irma en Wout.Ik weet nog goed dat Wout ons stond op te wachten na een sms aan de ondergrondse garage precies of wij kenden elkaar al jaren.Irma leide ons vervolgens rond in het duplex appartement :een oase van rust en absolute luxe !De accomodatie en omgeving waren het begin van iets hèèl moois,sodat wij yijdens onze vakantie reeds boekten voor het vakantiejaar 2007.

Dat jaar gingen wij voor het eerst op het Alegria appartement,het ontvangst was nog intenser,we leken wel familie geworden!Irma en Wout gaven ons gouden tips om de regio beter te leren kennen zodat het weer een toffe vakantie werd.Helaas konden we in 2008 niet terug richting l'Escala ,maar ondertussen is 2009 reeds geboekt !! Wij kijken er reeds naar uit om voor de 3° en zeker niet de laatste keer naar Alegria te gaan,een absolute aanrader voor een zorgeloze vakantie !!!!

Gereisd familie in september 2006

Na jaren op een camping in L'escala vorig jaar appartement Alegria: wat een verademing! De locatie is top, de service en vriendelijkheid van Irma en Wout hartverwarmend, voor, tijdens en na de reis! Goede parkeergelegenheid en een lekker zwembadje (alhoewel koud in september). Het appartement Alegria 1 is werkelijk het meest complete, luxe waar ik ooit in heb gelogeerd. Volledig uitgeruste keuken met oven, grote koelkast en vriezer, magnetron en alles meer. Wasmachine, 3 slaapkamers en 2 badkamers, alles even netjes en kraakhelder. Een groot balkon (what a view!) met heerlijke ligstoelen en een geweldig plekje om te ontbijten of siesta te doen.

Ook voor onze kids werd goed gezorgd; er was een kinderstoel en bedje aanwezig.

Volgend jaar gaan we weer, dit keer in juni als het seizoen nog vers is, en de San Juan feesten zijn.

Irma en Wout, bedankt voor jullie persoonlijke benadering en we kijken er heel erg naar uit jullie weer te zien in 2009!

Familia van Overveld

Gereisd familie in september 2006

3 jaar op rij meer dan geweldig!

Oscar van Eijk
          7-10-2008

Zeer vriendelijke mensen, nederlandstalig. ALtijd bereikbaar, goede tips. Goede ligging vlak bij het strand. Appartement is super, helemaal af, privé parkeergagare. Geweldige omgeving, wat wil je nog meer?

Gereisd familie in augustus 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alegria in l'Escala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.