Appartement Alegria

Appartement Alegria
9,7

14 tips over Appartement Alegria

mauricevanvugt, 18-8-2015
In en in de omgeving van L'Escala is altijd wel wat te doen. Denk aan bijvoorbeeld een schuimparty op de boulevard, een markt in een dorp zoals Pals, een stedentrip naar Girona en/of Barcelona maar ook een een wandeling in de Pyreneeën (Vall de Núria).
mauricevanvugt, 18-8-2015
In L'Escala en in de directe omgeving zijn diverse activiteiten te doen. Een schuimparty op de boulevard, de markt in Pals, een stedentrip naar Girona en Barcelona tot een mooie bergwandeling in de Pyreneeën (Vall de Núria) zijn enkele voorbeelden.
Piet Notenboom, 9-6-2015
Als het hard waait (hadden wij de eerste week) naar een van de andere prachtige baaien in de buurt gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

Monique, 31-5-2015
Leuke eettentjes in L'Escala: Grop, Medusa (op zondag live muziek, midden in het centrum aan het strand, aanrader!), 1869 waar het ook met de kinderen goed (tapas) eten is. Verder is de speeltuin in het centrum van L'Escala een leuke ontmoetingsplek met de lokale bevolking. Het fiets/wandelpad tussen L'Escala en St. Marti, Figueres (met museum Dali), Perelada (museum bezoek en cava proeven), Girona (met 'Museu Del Cinema', ook erg leuk met kinderen) ook heel veel leuke restaurantjes.
Willem& Joke Vierbergen, 1-10-2014
Volgende keer misschien een appartement aan de achterzijde ivm. verkeers rumoer. Wil je ook duiken, ga met MATEAU DIVE in zee echt professionals met gevoel voor prettige sfeer en zonder tijdsdruk
Arjen, 18-8-2014
De duplexwoningen zijn een aanrader voor families met kinderen, zeker gezien de extra (speel)ruimte op de bovenverdieping. Maar ook zonder kinderen is het dakterras een aanrader. Bijna de hele dag is er zon (in de zomer).

piet notenboom, 16-9-2013
Neem goede wandelschoenen mee, want er zijn prachtige wandelingen te maken in de omgeving.
dirksan, 27-7-2013

tapas : bar 1869

paella: restaurant navili (rechtover het appartement)

uitstappen:

-vall Nuria (Pyreneeën)

Astrid en Hans, 23-8-2012
De stranden van Sant Marti vinden wij het mooist. Heerlijke vis eten wij bij La Cala (Port d'en Perris), lekker buiten en met een prachtig uitzicht over zee.
Astrid en Hans, 23-8-2012
In het oude centrum zijn ontzettend veel leuke winkeltjes en eetgelegenheden. De stranden bij Sant Marti vinden wij het mooist. Heerlijke vis eet je bij restaurant La Cala (Port d'en Perris) waar je tevens kunt genieten van een prachtig uitzicht over zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet: